מחפשת רעיון למתנה...

hope7

New member
מחפשת רעיון למתנה...

לחתונה. א ב ל - אלו אנשים קרובים (משפחתית), אלו נישואים שניים שלהם, והם לא ממש צעירים. כסף - לא בא בחשבון. דברים לבית - לא צריך - יש להם מעל ומעבר. ממש אין לי רעיונות. מישהו??
 
בואי נחשוב רגע יחד.....

לא כסף... לא דברים לבית..... כלומר אין טעם בדברים חומריים..... אנשים קורבים, משפחה. מממממממממ שווה השקעה. נישואים שניים..... (כבר היו בסרט הזה פעם). אני לא יודעת מה הם מתכננים לירח דבש שני. אוליי בגלל שזו חתונה שנייה אין הלתהבות יתר מירח דבש והמצב הבטחוני והכלכלי ובלה בלה בלה...... אוליי לשלוח אותם למלון. עם כל הפינוקים וכל מה שאפשר על מנת להפוך את השהייה שלהם למלכותית. ואם יש אמצעים, אז אוליי טיול לאיזה יעד קרוב. ככה בשביל שיהנו קצת לפני שחוזרים לשיגרה. ולא לשכח למסור מזל טוב מאיתנו......
 

hope7

New member
חטפו לי את ההודעה באמצע...

פשוט לא ממש מתאים. הם רק חזרו מחופש עכשיו.. תודה
 

ShirShir

New member
אולי..

* להזמין להם הביתה עיסוי זוגי ב- 4 ידיים, או לשלוח אותם לסדנא לזוגות או משהו דומה, (המלצה חמה: www.hamaga.co.il) * אולי להזמין אותם ליום פינוק וטיפולי ספא.. משהו יותר סולידי: * כרטיסים/מינוי להצגות. * כרטיס זוגי להופעה של רמי וריטה ו/או מסעדה יוקרתית. * סט זוגי חלוק+נעלי בית. * מסגרת כסף לתמונה זוגית ו/או של הילדים/נכדים. (המלצה: יצירות מדהימות של "הצורפים") * סט שעון לה ולו. ו... מה עוד? תנו כיוון, מתנה אישית אישית או לא כל כך? מה גובה ההשקעה בעניין? הפתעה או בתיאום איתם? ובכל מקרה, ב ה צ ל ח ה !!
 

hope7

New member
טוב, אז ככה -

קודם כל אהבתי את רעיון החלוק ונעלי הבית או השעון לו ולה. הכיוון - מתנה אישית לו ולה או לשניהם יחד, MONEY IS NOT AN OBJECT, הפתעה. ותודה רבה!!!
 

hope7

New member
לסיכום -

הוזמנו 2 חלוקים מדהימים ב"כיתן". תודה!
 
למעלה