מחפשת רעיונות יצירתיים למצב מסובך - אמא בגבס...

מחפשת רעיונות יצירתיים למצב מסובך - אמא בגבס...


בוקר טוב
בעקבות תאונת דרכים יד ימין (!) שלי מגובסת לפחות לחודש הקרוב, ואסור לי לאמץ אותה. מעבר לזה שאני לא נוהגת וקשה לי לעבוד, הבעיה הא הילדון בן 9 חודשים. לא יכולה להרים/להלביש/להחליף/לקלח ובאופן כללי מסתפקת בכירבולים ובהנקה ׁכמובן מישהו צריך להגיש לי אותו...ׂ
בשעות היום יש לנו עזרה מהמשפחה ומהבייביסיטר. הבעיה היא בלילות - בדיוק התכוונו להתחיל איתו "סדרת חינוך" לשינה רצופה וללא ציצי לכל התעוררות כשזה קרה, כך שבלית ברירה אנחנו עושים זאת (ניסינו כמה ימים להמשיך בשגרה הלא קלה שכבר היתה אבל זה סיוט - בעלי משמש סבל לילד כמה פעמים בלילה להביא לי אותו ולהחזיר למיטתו. וכמובן הוא עובד בשעות היום ומנסה להחליף אותי בכל מטלות הבית שחלקנו עד כה)
בקיצור - מתעקשים איתו בלילה, אני מנסה להרגיע אותו בלטיפות ובקול, ואם אין ברירה בעלי קם להרים אותו קצת ומחזיר למיטה. זה יכול להיות כרגע (יום שליי לתרגול) גם 5 פעמים בלילה. זה מתיש אבל אני מניחה שחייבים. הבעיה היא שהגדול בן ה-4 ישן החדר הצמוד ומתעורר כל לילה מאחד הסשנים הללו, שיכולים להיות בכי רם. למרות שסוגרים את 2 הדלתות, החדרים קרובים ואין חדר נוסף שניתן לאלתר בו חדר שינה זמני. אחרי שהוא מתעורר צריך להיות איתו זמן ארוך עד שנרדם, ואם בינתיים שוב התינוק מתעורר זו ממש בעיה תפעולית.
לי יש הרבה סבלנות לנסיון אבל כואב לי וקשה לי מבחינה זו להתמיד בהרגעה, ובעלי פחות סבלני וקשה לו. גם מאוד עייף ונוהג בבוקר ואני ממש רוצה שישן קצת.
אם למישהי יש רעיונות או טיפים איך אפשר לשפר את המצב - אשמח מאוד לשמוע.
יום טוב
 

yoolyul

New member
וואו, נשמע לא פשוט בכלל


אולי רק לתקופה הזו שיישן אתכם במיטה/לידכם בחדר?
אני יודעת שזה נוגד את ההרגלים שאמורים להקנות בדיוק בשלב הזה, אבל למען שפיות ושעות שינה אולי אפשר לחרוג לתקופה מסוימת מהכללים?
(נראה לי שזה מה שאני הייתי עושה בכל אופן, מצד שני אני אף פעם לא הצטיינתי במסגרות וגם לא במשמעת עצמית
)
 
תודה. הוא ממילא עדין ישן אצלנו בחדר.

במיטה שלנו אין מקום לארבעתהו- בעלי אני הילד והגבס��
 

shibolet101

New member
מה לגבי לחבר את המיטה שלו לשלכם?

אם זו מיטה מהסוג שיש לה דופן אחת מתפרקת יש דרך לעשות את זה
ואם לא יש אפשרות לשכור מיטה שמיועדת לחיבור למיטת ההורים לא זול במיוחד אבל יכול להיות יופי שלפתרון
 

ramit4

New member
אוי!! תרגישי טוב!

אני לא מקורית במיוחד... אז קשה לי לתת רעיונות...
אבל תחכי קצת עם הסדנת חינוך...
 
למעלה