מחפש המלצה למכשיר שמיעה עבור אבא שלי

beni104

New member
מחפש המלצה למכשיר שמיעה עבור אבא שלי

הוא קיבל לא מזמן מכשיר של חברת ברנפון השוויצרית, באחת מחנויות המתמחות. המכשיר היה לנסיון חודש. לא התאים לו והוא החזיר. הטענה הייתה שהוא לא שומע ברור, בעיקר שמדברים ברצף, המילים נמרחות אחת על השני.
מחפש בשבילו דחוף המלצה למכשיר חזק שעושה את העבודה. מדובר בשני האוזניים עם לקות שמיעה רצינית.
תודה
 
מחפש המלצה למכשיר שמיעה עבור אבא שלי

שלום לך,
מבוגרים רבים חווים קושי בפענוח של הדיבור. חשוב להבין כי מכשיר שמיעה יכול לסייע ולהגביר את הקולות והדיבור אך במידה וקיים קושי בעיבוד שמיעתי ברמה של המח, אביך יחווה קושי במצב זה גם עם מכשירי השמיעה.
מכשירי השמיעה לא מסוגלים להאט את קצב הדיבור ולכן, מבוגרים רבים מתקשים לשמוע במצב בו מדברים מהר.
יחד עם זאת, מכשירי שמיעה מתקדמים, מאפשרים מעבר אוטומטי בין מס' תוכניות שונות, הפחתת רעשים טובה יותר והדגשת טובה יותר של דיבור ולכן ייתכן וכדאי לשקול התאמה של מכשירים מתקדמים יותר.
ממליצה לך לגשת יחד עם אביך לפגישת ייעוץ מסודרת במכון שמיעה. בפגישה זו תוכלו לעלות בפני קלינאית התקשורת את הצרכים הספציפיים של אביך ולקבל מענה מתאים.

בהצלחה,
הדס.
 

נפי32

New member
השוואת מכשירי שמיעה?

גם אנחנו קבלנו המלצה עם מס' מכשירים , ביניהם אוטיקון .. יש משהו שעשה איזושהי השוואה למכשירי השמיעה?... יש כ"כ הרבה..בעקרון הכיוון שאנחנו מחפשים הוא תוך אוזני שמתאים לירידה נמוכה בשמיעה
 
השוואת מכשירי שמיעה

שלום רב, אני ממליצה להגיע לאחת מחברות מכשירי השמיעה עליהן קיבלתם המלצות ולקבל שם מכשיר שמיעה לתקופת ניסיון לה אתם זכאים במסגרת הזכאות למכשיר שמיעה דרך קופת החולים. בתקופת הנסיון תוכלו להרכיב את מכשיר השמיעה, לחוות את השימוש בו בסביבות שמיעה שונות ולהחליט האם הוא מספק לכם את המענה המתאים. במידה ולא יתאים עבורכם, תוכלו להחזיר את המכשיר (כל עוד ניתן במסגרת תקופת ניסיון) ולנסות מכשיר אחר באותה חברה או מכשיר אחר בחברה אחרת. בהצלחה, דורין
 

נפי32

New member
יש לא מעט חברות..

וכל אחת עושה השוואה פנימית...כמובן כל אחת עם האינטרס שלה. ראיתי פעם איזה אתר של איזו מישהי שהיא יועצת ועשתה השוואה בין כמה מוצרים שהולכים..אבל זה היה מזמן. יצא לך להתקל בזה?
 
השוואת מכשירי שמיעה

לא נתקלתי בהשוואה כזו שנעשתה בין מכשירים של חברות שונות. בכל מקרה, השימוש והתועלת ממכשירי שמיעה היא סובייקטיבית ולכן, כפי שהמלצתי, כדאי לנסות מספר מכשירי שמיעה ולעשות את ההשוואה בעצמך. בהצלחה, דורין
 

נפי32

New member
חבל - אם הייתי זוכר איך הוא נקרא הייתי מצרף לך..

אבל כן את צודקת..כל מכשיר זה משהו אחר. גם ככה כל החברות רוצות לשווק את המוצר שלהן אז הן מציירות אותו הכי טוב שיש.. אגב יש מכון שאת ממליצה עליו?
 

נפי32

New member
אשמח להמלצה למכון שאת מכירה:)

אני גר בבקעת אונו יש לך סניפים גם בבקעת אונו ? מצאתי את האתר שציינתי שעושה השוואה קצת השתנה אבל זה מה שהתכוונתי שהוא נותן מידע על מכשירי שמיעה מחירים ,איך לבחור ,עושה השוואה בין מכשירים וכל מיני דברים..לא כ"כ התעמקתי אגב לא הבנתי איך קילנאית תקשורת קשורה להתאמה של מכשירי שמיעה?
 
למעלה