מחפש מפה של כל הידע האנושי.

MetalSinagouge

New member
מחפש מפה של כל הידע האנושי.

טוב, קמתי בוקר אחד והחלטתי שיש לי מספיק ידע כדי להפוך לאיש רנסאנס מודרני. הבעיה היא שהידע לא מקושר אחד לשני. האם יש מפה מודרנית בעלת אוטוריטה מדעית של כל הידע האנושי? מצאתי משהו נחמד, אבל אני לא בטוח עד כמה זה אמין (לדוגמא זה לא מזכיר מיתולוגיות של עמים סלאביים, נורדיים ועוד מיליון מיתולוגיות אחרות). עכשיו, זה נראה לכם שלם עד כמה שאפשר? משהו שבאמת אפשר להשתמש בו כמפה בדרך ללהפוך למסמר מסיבת הקוקטיילים, ולהרשים בחורות עם העובדה שהשמש תהפוך לענק אדום בעוד 5 מיליארד שנים? הצעות אחרות יתקבלו בברכה. http://www.success.co.il/knowledge/Map/Map.html
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
זה לא מה שמעניין בחורות...

לא שאני יודע מה כן. אני חושב שעדיף שיהיה לך חוש הומור יבש, זה מושך אותן יותר, נראה לי...(-:
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
ד"א הרצון שלך למצוא מפה כזו...

מזכיר לי את הרצון שלי למצוא מספר מוצמצם של ספרים שלא ישלחו אותי לחפש הוכחה של משפט בספר אחר מאלה. מה שבטוח לא יהיה לעולם מספר מצומצם, יהיה מספר סופי אבל לא קטן.
 

MetalSinagouge

New member
זה מה-זה מבאס!

אתה יודע כמה תרופות אני צריך לבלוע כדי לדחוף את הרצון הזה אל מאחורי הקלעים של התודעה?
 

MetalSinagouge

New member
מה מסודר?

זה: http://a.parsons.edu/~limam240/visualcomplexity/images/288_big03.jpeg ויקיפדיה היתה יכולה להיות הרבה יותר אחלה אם הייתה יותר סלקציה- גם לגבי הכותבים וגם לגבי ערכים. אם תשים לב- תקיש בויקיפדיה אנגלית "ערך ראנדומלי", בערך 7 מתוך 10 מתייחסים לאיזה כפרים נידחים בדרום אוזבקיסטן ומתפרשים על 2 שורות. חבל. המספר 2 מיליון לא מרשים אף אחד שיודע דבר, בכיף היה אפשר להוריד איזה מיליון ולהשאר עם אנציקלופדיה שמכילה את רוב הידע האנושי (כולל דברים כל כך ביזאריים שזה מדהים).
 

baudrate

New member
מחפש הוכחה פשוטה של משפט פרמה ../images/Emo13.gif

שנים שלשה עמודים מקסימום.
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
טוב בעיקרון אפשר לכווץ את ההוכחה בגופן מזערי.

רק שלא תוכל לקרוא אותה, לא שאני חושב שגם בגופן רגיל תוכל לקרוא אותה, כי אם נניח שהחוקרים הקדישו פחות או יותר 20 שנה להגיע להוכחה כתובה, אז לנו ההדיוטים ייקח לפחות שנתיים לקרוא לעומק את כל הנושא שמאחורי ההוכחה כולל ההוכחה, אבל הזמן הזה צריך להיות מוקדש אך ורק לקריאת הנושא הזה. משימה אפשרית, אבל צריך זמן פנוי. (וצריך לאכול ולשתות בין לבין ולהכיר מישהי, בזה בעצם מסתכמים החיים, לא כך?).
 

baudrate

New member
לא עכשיו מותק יש לי כאב ראש...

אבל האמת היא שיש כל מיני אפקטים אחרים - כמו להתעורר בלילה לקריאה אבא, אבא, אני צמא, תביא לי כוס מים... או בבוקר - אופס, שוב נגמר הכסף בבנק? טוב הגיע הזמן לשדוד את הסניף כי אין לי מושג לאן הכסף הולך ומאיפה אני מביא עוד.
 
למעלה