מחפש מקורות מידע בסיסי בנושא חלל/אסטרונומיה

מחפש מקורות מידע בסיסי בנושא חלל/אסטרונומיה

שלום לכולם וברוכים הנמצאים! שמח מאוד לגלות את הפורום הזה :)
כמו שרשמתי בכותרת ההודעה, אני מעוניין במידע הבסיסי והראשוני ביותר, ברמת ההכרות. חוקים, הגדרות ועקרונות בסיסיים. משהו אולי בדומה לסגנון התוכני שניתן למצוא במערכי שיעור במסגרת שיעורי היסוד בגיאוגרפיה בחטיבת הביניים. היחסים בין כדור הארץ, השמש והירח (סיבוביות, מיקומים, עונות, יום לילה, גאות ושפל, ליקויים, יחסיות) , אסטרואידים, כוכבי-שביט ומערכת השמש. בויקיפידה זה נראה כאילו מה שאני מחפש נמצא תחת התחום אסרטונומיה->תת-תחומים-> # גיאופיזיקה ומדעים פלנטריים - חקר כוכבי הלכת של מערכת השמש #אסטרומטריה - חקר המיקום של העצמים בשמים ושינויי המיקום שלהם #גיאופיזיקה ומדעים פלנטריים - חקר כוכבי הלכת של מערכת השמש אשמח לתיקונים אם אני טועה פה בהקשרים או מחסיר/מרחיב. בעיקרון אשמח לקבל קישור למאמר ממצה שנגיש באינטרנט, אבל אודה גם על כל הפניה לספר רלבנטי, מצגת, אתר, תרשימים וכל מה שעולה על דעתכם (עברית/אנגלית).
תודה שיהיה לכולנו שבוע טוב!
 
תנסה בויקיפדיה כמו שאמרת וגם באסטרופדיה!

האסטרופדיה היא קצת יותר מקצועית אבל מאד מדויקת ומפורטת.
 

gadieid

New member
חומר לימודי מסודר

רק בספרים. המבחר בעברית מצומצם. אם אתה קורא אנגלית הספר UNIVERSE הוא ספר לימוד אוניברסיטאי במהדורה שמינית או תשיעית כבר. אפשר לקנות משומש בזול ואפשר גם לקנות מהדורה או שתיים אחורה... מכיל הכל, אלפי תרשימים וכל מה שרוצים.
 
היי תודה, משהו כזה בדיוק מה חיפשתי! ../images/Emo13.gif

מסקירה קצרה שעשיתי, נראה ספר נהדר! מקווה לשים יד על עותק אחד בקרוב. תודה גם לך מר זוסימן על תשובתך. המשך שבוע טוב לכולנו.
 
למעלה