מחפש נעימה

nygmb

New member
מחפש נעימה../images/Emo92.gif

מי מכיר או יודע איך קוראים לנעימה שמתנגנת בתוכנית של יוסי סייס בזמנו ברשת ב בלילה או שם המבצעים זאת צריכה להיות נעימה חצי הודית מזרחית משגעת.תבוא עליכם הברכה אם תגידו לי. תודה יוני
 

The Orange One

New member
אני מציע לך לפנות

לפורום זיהוי שירים, שם באמת יושבים מומחים גדולים בנושא
. בהצלחה
 
הנעימה שמחפשים

אני לא יודעת אם הודעתי נישלחה אז הינה מיכתב חוזר! זה ניקרא שירת האוקרינה ונימצא בדיסק המשולש הליכה בחלום דיסק 3 קטע 8!עכשיו אני מחכה לברכה שהיבטחת....
 

nygmb

New member
מודה לך מאוד אבל......

זאת לא הנעימה זאת נעימה של מודנה נכון זה גם הפתיחה של התוכנית שלו אבל תוכנית אחרת.מה שאני מחפש זאת נעימה בסגנון אחר לגמרי בדרך כלל היה מסיים איתה את התוכנית אז שהיה ברשת ב. בלילה צריכה להיות נעימה סגנון מזרחי הודי..
 
צר לי !

טוב לפחות נסיתי לעזור! בכל אופן אני מקווה שיוסי יחזור מהר ונוכל שוב להאזין לשיחות ולמוסיקה.לרוב הוא שם טורקי ויווני אבל בהחלט יכול להיות שהיה גם הודי.אפשר לנסות לפנות לרשת ב' ולבקש הקלטה של אחת התוכניות.אפשרות.היה שלום ותודה על הדגים!
 

nygmb

New member
לא נורא.....

לפחות את עשית מאמץ לעזור .כנראה שאני לא ימצא את זה פה. קצת קשה שאין קצה חוט אין מילים לכן אי אפשר לתאר את מה שאני מחפש אוליי בעתיד האנטרנט יהיה יותר מפותח ואני יזמזם את המנגינה באיזה תא קולי שיהיה צמוד לפורום....בייי חג שמח.
 
עכשיו עזור לי!

הי! אולי אתה יכול להמלץ על אתר שבו אפשר לשמוע מוסיקה אתנית (לא אלקטרונית)?אני מודע לך מראש.שיהיה לך חיים ניפלאים ומאושרים!! דרך אגב אתה מנגן על משהו? מסרק?או אולי בנג'ו חשמלי??
 

nygmb

New member
טוב האמת שלא...

אני ממש לא בקטע של מוסיקה אתנית פשוט כתבתי את ההודעה שלי בכמה פורומים הנעימה שאני מחפש יש לה קשר אתני אבל זה במקרה אני אוהב מוסיקה שנשמעת טוב לאוזן רכה ונעימה.בקשר לכלי נגינה אני יכול לומר לך שאני מומחה בלנגן על העצבים מעבר לזה לא מנגן על כלום.דבר אחד אני מבטיח לך אני יעשה מאמץ בשבילך למצוא אתר כזה.ביי שיהיה לך יום נעים.
 
אתה איש טוב!../images/Emo66.gif

תודה על נכונותך לעזור!! אני אשמח גם אם תגיד לי איפה אפשר למצוא גם סתם מוסיקה ישראלית אני פשוט חדשה במחשב אז אני ככה קצת לא בעינינים.דרך אגב אתה מכיר את הסופר דאגלס אדאמס?וחוץ מזה תגיד לי מה מענינן אותך ואולי אוחל להמליחץ גם לך על אתרים מענינים.שיהיה לך רק טוב!!
 
למעלה