מחפש ספר בפיזיקה

bitsik1

New member
מחפש ספר בפיזיקה

שלום לכולם אני גם אתחיל השנה בעזרת השם הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ואני מחפש ספר בפיזיקה את האמת אני מחפש את הספר הזה: Thomson - Physics For Scientists And Engineers, 5th Ed אך כל ספר עב כרס (לא עקרוני אם זה בעברית או באנגלית אבל שיהיה בו המון אבל המון שאלות בפיזיקה) אם מישהו יודע היכן אני יכול להשיג? באתר אינטרנו או בחנות מסויימת ויוכל לכוון אותי אני הודה לו תודה רבה ושנה טובה ומוצלחת לכל הסטודנטים!!!!!! ובהצלחה!!
 

bitsik1

New member
אמממ

תמיד התעניינתי בפיזיקה חשבתי בהתחלה לעשות תואר משולב הנדסת חשמל ופיזיקה אבל וויתרתי על זה כי זה קריעה.. חוץ מזה זה לא מפריע שיש עוד ספר בפיזיקה וזה ספר אחד הטובים שיש הבנתי מה הכוונה להרבה כסף? את עושה רושם של מישהי שמבינה בתחום את כבר אחריי התואר? או בזמן?
 

PooKiPsiT

New member
האמת שאני לא יודעת כמה עולה הספר הספציפי הזה

פשוט ספרים גדולים ועבים בדר"כ גם עולים בהתאם, וזה לא בהכרח משהו שיעזור לך בלימודים. אני סיימתי עכשיו את התואר.
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
בעברית יש את הספרים המתורגמים של הפתוחה...

ובאנגלית יש מספר ספרים, אני אישית השתמשתי בintroduction to mechanics ע"י daniel kleppner. ויש גם חוברת של הפתוחה של שאלות ברמה יותר גבוהה ממה שיש בכרכים של מכניקה, לחוברת תרגילים הזו קוראים 120 תרגילים פתורים במכניקה, המחבר הוא יצחק שניצר. ספר נוסף שפשוט לא יצא לי לקרוא וחשבתי לקחת אותו הוא ספר (עבה) של anthony french בשם newtonian and realtivstic mechanics או משהו כזה. אבל את הספרים הללו לא קניתי כי ביננו התחום של מכניקה ניוטונית די מוגבל, עדיף לקנות ספרים בפיזיקה בתחומים כמו מכניקת הקוונטים, יחסות כללית ועוד נושאים יותר מתקדמים. בשביל ספרים לשנה א' בפיזיקה אין טעם להשקיע כסף, רוב הסטודנטים גם ככה לא משאילים את הספרים באנגלית.
 
למעלה