מחקו לי הודעות (לא בצדק) אז אני אתמצת

יניבל1

New member
מחקו לי הודעות (לא בצדק) אז אני אתמצת

אני לא מבין איך אתם,חברי הפורום, מגינים על אדם שקורא לשלול אזרחות מיהודים בישראל , מעבר לכך שהמעשה לא מוסרי בעליל זאת גם יריקה בחוק השבות . האירוניה היא ש אפילו מוחמד ברכה ואחמד טיבי שליברמן מאשים באנטי ציונות לא קוראים לשלול אזרחות מיהודים .
 

יניבל1

New member
וזה אגב לא נגמר רק במשוחררים נפשית

מבחינת ליברמן, אדם שלא תומך בצהל בכל מצב הוא בוגד. אנשים כמו דב חנין ומוחמד ברכה(שאני ממש לא מסכים עם דעותיהם) שמתנגדים לפעילות צהל בשטחים עקב חוסר מוסר(לדבריהם) דעתם על פי ליברמן אינה לגיטימית וחוקית ויש לשלול מהם את האזרחות .
 

יניבל1

New member
בתקופת עופרת יצוקה

הוא האשים את את אחמד טיבי ומוחמד ברכה בבוגדנות לאחר שהם מחו על הרג הילדים בעזה (מחאה שראוי להזכיר לא רק שהיא לגיטימית גם מחזיקים בה לא מעט יהודים , כולל מנחת מהדורת החדשות המרכזית)
 

bachner1

New member
לא ענית על השאלה

מתי הוא אמר שצריך לשלול מהם את האזרחות בגלל זה?
 

יניבל1

New member
באמנת האזרחות

שם כל מי שמבחינת ליברמן הוא "בוגד" צריך לשלול ממנו את האזרחות
 

בדנתמ

New member
וליברמן לא אמר על דב חנין שהוא בוגד.

אחמד טיבי פעל ודיבר בצורה קצת יותר קיצונית מסתם למחות על הרג הילדים בעזה. אחמד טיבי מוחה כנגד עצם ריבונותה של ישראל, מצדיק מעשי טרור המבוצעים כלפיה, תומך בכוחות פוליטיים חיצוניים שהם אויבי מדינת ישראל, ובעבר אף תפקד כיועצו של רב המחבלים יאסר ערפאת, במקביל להיותו חבר כנסת. אני לא זוכר מילה במילה את התבטאויותיו המקוממות של חבר הכנסת טיבי, אך זכור לי היטב כי מספר פעמים בעבר כאשר שמעתי אותו מתבטא באופן האופייני לו, התקוממתי על כך וסברתי שאין זו דרך לגיטימית לחבר כנסת בישראל לנהוג. לגבי שלילת אזרחות, מדובר כבר באקט דרסטי יותר, ולפני שאביע דעה בנושא, עליי לבחון לעומק את התבטאויותיו ואת מעשיו בשטח של מר טיבי, אבל לגבי היותו חבר כנסת, אין לי ספק שמדובר במצב פסול שיש לתקן לאלתר.
 

יניבל1

New member
ומה עם מוחמד ברכה

הוא מעולם לא היה יועץ של ערפאת או נפגש עם מנהיג ערבי , הוא גם לא מצדיק טרור (למיטב ידיעתי גם ביקר בהלוויה של אחת ההרוגות מירי הקסאמים) למרבה האירוניה ברכה ,שידוע כחבר כנסת חברתי , תורם למדינה הזאת הרבה יותר מאותו ליברמן שהעביר את זמנו בין בליסה במזנון הכנסת למשרד המרווח שלו במשכן . כנ"ל לגבי חברו למפלגה של ברכה דב חנין , שההבדל היחיד בינו לבין ברכה הוא הלאום . משניהם רוצה ליברמן לשלול אזרחות כי הוא מפרש את המעשים שלהם כבגידה . ברגע שהמילה "בגידה" הופכת לסוביאקטיבית אתה לא יכול לדעת איפה זה יגמר.....
 

בדנתמ

New member
בראכה הוא רחוק מאוד מטלית שכולה תכלת...

וגם לו היו התבטאויות ומעשים מסוכנים. הוא מגנה פעולות אלימות רק כאשר אלה מבוצעות ע"י מדינת ישראל כצעדים שנועדו למנוע טרור, אבל משבח ומהלל טרור פלסטיני נגד אזרחים תמימים. גם הוא הלך להפגנות בהן קראו לרצוח את היהודים וכד'. ושוב, אני לא זוכר ציטוטים ספציפיים, אבל גם הוא זעזע אותי. וגם צרצור, א-סאנע, מן הסתם בשארה, ואולי שכחתי שניים שלושה נוספים. חשוב לי להדגיש, שלא מדובר בכל חברי הכנסת הערבים, ושיש גם כאלה שאינם מבזים את מוסד הפרלמנט ואת ריבונותה של מדינת ישראל.
 

יניבל1

New member
וביבי היה בהפגנה שקראו בה לרצוח את רבין אז?

תראה לי ציטוט אחד של ברכה שבו הוא קורא לרצוח יהודים
 

בדנתמ

New member
דבר ראשון...

ביבי לא קרא לרצוח את רבין. דבר שני, מעולם לא טענתי שזה שהוא נכח בהפגנה שבה הסיתו נגד רבין (לא קראו לרצוח, אך הסיתו וזה מספיק חמור בעיניי) זה דבר תקין וטוב. אל תניח שכל אחד שמתנגד למפלגות השמאל הוא בהכרח תומך כזה נלהב של מפלגות הימין... ואמרתי שאני לא זוכר ציטוטים ספציפיים של בראכה. אבל יש כאלה כל הזמן בעיתונים ובחדשות, ואני משער (למרות שלא ביקרתי באתר זה) שבאתר של ישראל ביתנו גם שומרים לציטוטים הללו מקום של כבוד. אם מישהו מפקפק בדבריי, הוא מוזמן לחפש בגוגל ציטוטים כאלה וכתבות על בראכה ולראות שלא חסר...
 

בדנתמ

New member
אבל אני לא מנסה לשכנע אותך...

ברור לי שגם אם אכתוב כאן ציטוט של ח"כ בראכה, אתה פשוט תכחיש אותו או תטען שהוא הוצא מהקשרו. אותך אני כבר לא אוכל לשכנע ואין לי סיבה להתאמץ בשביל זה. לגיטימי שתחזיק בדעה שונה ממני. כתבתי שם עבור גולש היפותטי אחר שיקרא את השרשור הזה, שכרגע אני לא זוכר מה הציטוטים שלו בדיוק ואני לא רוצה להיתפס במילה, וגם אין לי כוח להתחיל לחפש עכשיו. אני לא חושב שח"כ בראכה שווה את זה... אבל שאם אותו גולש היפותטי ובלתי נראה מפקפק בדבריי, הוא מוזמן לערוך חיפוש באינטרנט לכתבות על בראכה ולציטוטים ממנו, ולהיווכח כי יש אמת בדבריי. שיחפש בYNET בארכיון ידיעות הכוללות דברים על בראכה מימי עופרת יצוקה ומימי לבנון השניה למשל. הוא ימצא שם שלל פנינים שלא בטוח שיהיה לו נעים כל כך לקרוא...
 

בדנתמ

New member
ואם הוא לא ימצא...

אז הוא מוזמן להעמיד אותי על טעותי... אם כך, או שאודה בטעותי, או שאמצא בעצמי קטע כזה ואעלה קישור אליו לפורום. בכל מקרה, זאת סוגיה שנמצאת בידי המחוקקים והשופטים ואיני מתיימר אלא להביע את דעתי האישית והלא מחייבת לגביה.
 

בדנתמ

New member
האמת ש...

לגבי בית המחוקקים, אני מניח שרוב רובו מתנגד מהותית לבראכה. בית המשפט לא. יש כאן מחלוקת ואני לא מכיר את הסוגיה לפרטי פרטיה מספיק טוב כדי להתיימר להכריע. אני רק אומר שתחושתי כאזרח מן השורה שרואה חדשות, קורא עיתונים, וכו', היא שח"כ בראכה נוהג באופן בלתי ראוי.
 

יניבל1

New member
בית המחוקקים = החוק

"אופן לא ראוי" הוא עניין סובייקטיבי, אתה לא יכול להאשים אדם בבגידה כי ההתנהגות שלו נראית לך "לא ראוייה" למדינה יש חוקים ברורים ונוקשים לגבי בגידה וחתרנות (עזמי בשארה מואשם על יפ אותם חוקים, אחמד טיבי אמור ליהות כי נפגש עם מנהיג טרור שנחשב אוייב ) ומוחמד ברכה , עם כמה שאני לא מסוגל לסבול אותו, עומד בחוקים האלה ולכן הדעה וההתלנהלות שלו לגיטימים.
 

בדנתמ

New member
בית המחוקקים = הכנסת. החוק = החוק ולו לא.

ולא האשמתי אותו בבגידה. האשמתי אותו בהתנהגות לא ראויה, מהסוג שאינו ראוי לנבחר ציבור, ולא משנה מאיזה קצה של הקשת הפוליטית הוא מגיע. יחד עם זאת, אין בידי מידע שמציע שראיות שיצביעו עליו כחשוד במעשה הגובל בבגידה יהיו מופרכות וחסרות בסיס. אני פשוט לא מכיר את כל הנושא סביבו מספיק טוב בשביל לקבוע עמדה וגם לא מאשים אותו, כאמור בבגידה. אין זה אומר שאני סבור שעליו להמשיך לכהן כח"כ, אבל זה כבר סיפור אחר.
 

יניבל1

New member
אבל אנחנו להזכירך מדברים על ליברמן

את ליברמן זה לא מעניין כן ראיות לא ראיות הוא כבר החליט שכל חברי הכנסים הערבים הם בוגדים , והוא לא התבייש להגיד את זה בפרצוף שלהם
 

בדנתמ

New member
הוא לא אמר את זה על כולם.

הוא דיבר על הסיעות בל"ד ורע"מ-תע"ל, מבחינת מאפייניהן כסיעות, ועל כמה חברי כנסת ספציפיים מהסיעות הערביות השונות שבצעו מעשים לא ראויים בעליל. בכנסת ה17 היו אם אני לא טועה 10 ח"כים ערבים. ליברמן התייחס ספציפית ל 5-6 מתוכם אם אני זוכר נכון, וגם ציין בדיוק למי מהם, ובדיוק באיזה הקשר הוא התייחס לכל אחד. הוא הביא את הראיות נגדם במסע הבחירות שלו ולא מתיימר לתפקד כשופט, אלא כתובע.
 
למעלה