מחקו לי הודעות (לא בצדק) אז אני אתמצת

יניבל1

New member
תובע, שופט ומוציא לפועל ליתר דיוק

הם מחשיב אותם לבוגדים ועל פי הצהרת הנאמנות צריך לשלול להם את האזרחות ואין לי כח ללופ הזה אז תכתוב משהו חדש ומעניין כדי שנאי אמשיך לקרוא ולכתוב כאן
 

בדנתמ

New member
אף אחד לא מתעקש שתמשיך להגיב כאן...

אם אתה לא רוצה. הוא מחשיב חלק מהם לבוגדים, חלק מהם פשוט לאנשים שלא ראויים לקבל שכר מהמדינה, וכל זאת לפי הראיות שיש בידיו. זה בדיוק מה שתובע עושה. הוא מקווה להציג את הראיות הנ"ל בפני המחוקקים האחרים ובפני בג"צ ולשכנע אותם בצדקת דרכו. לו היה ליברמן נוהג כשופט ומוציא לפועל, כפי שאתה טוען, הוא לא היה טורח להאשים מי מהם בכלום, ופשוט שולל מהם בעצמו את האזרחות, כולא אותם בתא כלא שהיה בונה במרתף ביתו וזהו. זה מגוחך לטעון טענות שהוא מתיימר להיות בעל הקביעה האחרונה כאן, ודבריך אין בהם משום תוכן כי אם רק פרובוקציה זולה ולא מתוחכמת במיוחד...
 

יניבל1

New member
אני לא שונא מהקורא האנונימי

שנינו לא מאמינים לך , מהסיבה הפשוטה ששנינו לא נתקלנו בציטוט כזה חובת ההוכחה שלך היא לא רק בפני אלא גם בפני אותו אנונימי , גם אם הוא הצביע לאותה מפלגה שאתה הצבעת לה .
 

motyka

New member
יקבל קנס קטן

במקרה הכי גרוע יחילו עליו את תקדים ליברמן וישלם קנס של כמה אלפים
 
"תקדים ליברמן" מה זה בדיוק?

לא זכור לי מתי ליברמן השתתף בהפגנות נגד המדינה ותקף שוטרים - תזכיר לי בבקשה.
 

motyka

New member
עשה מעשה חמור יותר

תקף ילד בן 17 ואגב, ליברמן השתתף בהפגנות הימין נגד המדינה
 
אתה טוען דבר מופרך

אתה באמת טוען שלהגן על הילד שלך מפרחח שמרביץ לו זה יותר חמור מלתקוף שוטרים ולהשתתף בהפגנה נגד המדינה?? הימין מעולם!! לא הפגין נגד המדינה, הימין שומר על המדינה ולא מחלק אותה כמו סוכריות לאוייבים שלנו. אם אתה מתכוון להפגנות בזמן ההתנתקות, אז הן היו בעד המדינה(לדעת המפגינים) ולא להשמדתה. אני אסביר - ההפגנות נגד ההתנתקות הן היו נגד גירוש יהודים מבתיהם ומחבל ארץ שהממשלה דאז שלחה אותם אליו לפני עשרות שנים. המפגינים ראו בהתנתקות פגיעה(!) במדינה ובבטחונה, וכמובן הרס מפעל חייהם. האם הם צדקו - כמובן שכן. האם המדינה ביקשה סליחה או דאגה להם - כמובן שלא. בכל מקרה אני לא זוכר שום חבר כנסת או איש ציבור יהודי תוקף שוטרים או חיילים במהלך ההתנתקות, זאת ועוד, אני זוכר חברי כנסת, אישי ציבור ורבנים אשר ניסו להרגיע את הרוחות. לעומת זאת בצד הערבי הפוליטיקאים רק מלבים את האש. הם מייצגים לרוב את האינטרסים של החיזבללה(בשארה) ושל החמאס, ולא את האינטרסים של ערבי יישראל ובלי קשר למה שכתבתי מקודם, יש חברי כנסת ערבים אשר עברו במפורש של חוק האזרחות סעיף 11(ג) - נסיעה למדינת אוייב ללא אישור, נשגב מבינתי למה הם עדיין מחזיקים תעודת זהות ישראלית, שלא נדבר על תעודת חבר כנסת. לדעתי זה ביטוי לחלמאות של המדינה הזאת. בשום מקום אחר בעולם לא היו עוברים על זה לסדר היום.
 

bachner1

New member
או בקיצור

motyka מתבלבל בין הפגנה נגד המדינה לבין הפגנה נגד הממשלה.
 

יניבל1

New member
מה שעשית עכשיו הוא לא חכמה

זאת כתבה שהתפרסמה אחרי שכתבתי את ההודעה הזאת , אני לא מזכיר אישי שלו ולא מתיימר לדעת מה הוא עושה ביום יום, ניזון בדיוק כמוך מהתקשורת . באשר לברכה , אם הדבר נכון יש למצות איתו את מלוא הדין, בצורה החריפה ביותר . הטענה שלי כנגד ליברמן לא נוגעת לגבי היחס הספציפי שלו לברכה, אלא בכלל כלפי כל מי שמעז להעיר הערה אנטי-מלחמתית (ובין אלה יש גם יהודים,בינם דב חנין חברו למפלגה של ברכה) הרי ליברמן חרץ את דינו של ברכה עוד לפני שנודע לו על הכאת החייל(לכאורה).
 
ההודעה..

מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית. היא דמוקרטית כיוון שהיא מאפשרת את כל זכויות האדם והאזרח לכולם והיא יהודית כי יש בה רוב יהודי.! נכון, יש כל מיני גישות לאיך המדינה היהודית צריכה להיות אבל כולן מגיעות מתוקף כך שהחברה בישראל מורכבת בעיקר מיהודים! אם בתוך שטחי מדינת ישראל הריבונית [להלן: קווי 67'] היה רוב שאינו יהודי אזי המדינה היהודית הייתה מדינת אפרטהייד - בדיוק כמו דרום אפריקה. בגלל שזה לא כך - כל אבל כל מי שאומר שמדינת ישראל הוא אפטהייד טועה ובמקרה הגרוע משקר במצח נחושה. ועכשיו למקום המדינה בחברה הדמוקרטית - בדמוקרטיה, מדינה היא "כלי" למימוש הזכויות של בני האדם - אם לא הייתה מדינה היה ג'ונגל.. והמדינה משרתת את החברה ולא להפך. לדרוש מהמיעוט הערבי לחתום הצהרת נאמנות למדינה הציונית מתוקף חוק היא במקרה הטוב טיפשות ובמקרה הרע פאשיזם. ליברמן מהלך על החבל הדק הזה שבין דאגה לביטחון המדינה ופטריוטיזם לבין פאשיזם. [לא לחינם נאמר שפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל - פלאטו שרון זו דוגמא נפלאה לצורך העניין] אנחנו, כרוב יהודי צריכים להבין את המיעוט הערבי ואת הלחצים שבהם הוא נתון. גם מתוקף היותנו חברה דמוקרטית וגם מתוקף ההיסטוריה שלנו. החוק הזה הוא קרוב מאוד להיות פאשיסטי ואנחנו לא מדינה שיכולה להרשות לעצמה את הגלישה לכיוון הזה - גם בגלל הדת היהודית שלנו וגם בגלל הדמוקרטיה.
 

מולאר

New member
איזה חמוד אתה...

הקשר בין מה שכתבת לבין המציאות הוא הזוי! לשלול אזרחות מיהודים? נכון, אלה שמרגלים ובוגדים במדינה באופן מובהק, בוודאי שצריך לשלול אזרחותם, לא קשור אם הוא יהודי או לא... להזכירך ג'מאל זחאלקה מבל"ד רוצה לעשות פה מדינה ערבית פלסטינית על כל ישראלושיהודים יהיו בני חסות... לא מאמין לי? תסתכל בעצמך... אה, וכן... אתה יכול להמשיך להתבכיין על זה שליברמן הוא השלישי בגודלו בכנסת... זה לא מעניין אף אחד שזה לא מוצא חן בעינייך... העם אמר את דברו והעם יודע מה טוב בשבילו.... אתה לא זה שמחליט, תתמודד עם זה ותפסיק להתלהם
 
זוהי פשוט שטות גמורה

ליברמן לא מציע לעשות שום דבר שלא כתוב כבר במפורש בחוקי מדינת ישראל. אתה פשוט לא מכיר את חוק האזרחות וכותב סתם שטויות. הנה: ישנם מקרים שבהם יכולה המדינה ליזום ביטול אזרחותו של אזרח ישראל. סעיף 11 לחוק האזרחות קובע שלוש נסיבות לביטול האזרחות ביוזמת המדינה: 1. אם נכנס למדינה שמוגדרת בחוק כמדינת אויב או שקיבל עליו את אזרחותה; 2. אם עשה מעשה שיש בו משום הפרת אמונים למדינה; 3. אם אזרחותו ניתנה על יסוד פרטים כוזבים. ביטול אזרחותו של מי שמסר פרטים כוזבים לצורך קבלתה יכולה לחול אף על ילדיו של האזרח. כך שאתה רואה, שחור על גבי לבן, שליברמן לא מחדש שום דבר אלה רק רוצה שבמדינת חוק, יישמו את החוק!! כל אחד אשר עבר על לחוק האזרחות, אזרחותו יכולה(וצריכה) להשלל. כל מה שליברמן טוען זה שתמיכה בפומבי בחמאס - בטרוריסטים הרוצים להשמידינו היא הפרת אמונים למדינה - תת סעיף 2 לחוק. קשה מאוד לא להסכים איתו בכך..אבל אני בטוח שאתה תצליח.
 

motyka

New member
מה אם תמיכה בארגון טרור יהודי?

האם גם זה הפרת אמונים, ואם לא אז מה ההבדל ומה עם תמיכה בחרדים השוללים את זכות קיומה של המדינה
 

bachner1

New member
ההבדל פשוט מאוד:

אלה מאיימים באופן ישיר על קיומה של המדינה, ואלה לא.
 

motyka

New member
אתה מתכוון שארגון טרור יהודי מאיים וערבי לא?

להזכירך- יגאל עמיר
 

bachner1

New member
יגאל עמיר לא היה חלק מארגון.

התכוונתי לארגוני הטרור היהודים המופנים נגד ערבים... וכמובן שהתכוונתי ההפך מהכותרת שלך.
 

motyka

New member
ארגוני טרור יהודים מסוכנים יותר

בין אם הם מופנים כנגד ערבים ובין אם מטרתם היא יהודים או זרים
 
למעלה