מחקר חדש ומעניין.

מחקר חדש ומעניין.

מחקר חדש ומעניין מה קורה למבנה המולקולרי של המים אחרי ש... מברכים עליהם... התמונות מצורפות פרטים נוספים על המחקר אפשר לראות באתר כאן.
 
באמת מחקר מעולה

שמגלה המון דברים שלא ידענו. מן הראוי היה להציג את המאמר המקורי של אותו יפני גאון שפתח בפנינו שער זה אל הלא-נודע. לטובת מי שאינו יודע אנגלית: חלק מהמחקר כלל הדבקה של מילים מודפסות על מיכלי מים וצילום הגבישים שנוצרו מהקפאת מים אלה. מילים טובות כמו "תודה" הביאו ליצירת גבישים נאים וסימטריים, ומילים רעות כמו "אדולף היטלר" יצרו מין צורות מכוערות. הריני להציע בזאת מחקר המשך: יוצמדו למיכלי מים המילים "משה רבנו", "ישוע הנוצרי" ו"הנביא מוחמד", והמים יגלו לנו סוף כל סוף בצורה מדעית - מי לוקח! נ.ב. המחקר הזה הוא החנטריש הכי גדול שראיתי בחיים שלי.
 
המחקר מתחיל להלחיץ אותך ?

הנני מגלה את דעתי האישית כאן, אינני "קונה" את המחקר בצורה עיוורת. בהחלט יכול להתברר כי יש פה הונאה וכל מטרת הפרסום היא גריפת כספים בדרך גאונית. מצד שני, אם אכן יתאמת המחקר, וחוקרים נוספים בוודאי יקפצו על העגלה הנוסעת של המחקר המדעי בתחום זה - ובהמשך מחקרם זה יאמתו אותו, בוודאי כולנו נשמח על הגילוי המעניין. ולכן, תגובתך נראית לי לחוצה למדי, הציטוט מדבריך: "המחקר הזה הוא החנטריש הכי גדול שראיתי בחיים שלי. " רק ממחיש את הלחץ שבו נכתבו הדברים. סגולה לכל הצלחה בחיים היא מידת הסבלנות, נשב, נחכה, נביע הסתייגות מהעובדה שנושא זה טרם קיבל חיזוק נוסף מקבוצות מדענים נוספות. אבל לא נגיב בצורה שבה הגבת - שכן זו לא תגובה עניינית, זו תגובה רגשית בלבד ! אמירה כדבריך שמחקר זה הוא "חנטריש" - יכולה להקבע רק אחרי שהצגת מחקרים אובייקטיביים, שסותרים מפורשות את ממצאי המחקר הנ"ל. אדרבא, עשה זאת ותזכה לברכת הדרך שלי.
 
דווקא לא. צחקתי ונהניתי מאד.

ואני מאד שמח שגם לך יש חוש ביקורתי וחריפות מספיקים כדי לא להאמין בצורה עיוורת בכך שהמילה "היטלר" המודפסת על דף שמדביקים על מיכל מים גורמת להם להתגבש בצורה מכוערת, בניגוד ל"אמא תרזה". לו רק היו כולם בעלי רגליים על הקרקע כמוך!
 
למר פגוש דב שכול

הנה לך במה להראות את יכולותיך בתחום הכימיה. מה דעתך על המחקר הזה?
 
מה פתאום?

במה זו מתאימה דוקא בהחלט ליכולותיך בתחום הכימיה ולכן השארתי אותה לך. אך דע - עד כמה שמוחו של אותו יפני ריק, אילו היו מכניסים בראשו את מוחו של אחד ממאמיני האבולוציה, היה ראשו נבקע ומתפצפץ מלחץ הואקום.
 
אם כך אתה מודה,

מבעד לתגובות-נוסח-תסמונת-טורט שלך, שהמחקר הזה הוא קשקוש?
 
אולי תקח אתה...

הריני להציע בזאת מחקר המשך: יוצמדו למיכלי מים המילים "משה רבנו", "ישוע הנוצרי" ו"הנביא מוחמד", והמים יגלו לנו סוף כל סוף בצורה מדעית - מי לוקח! מאד ישמח אותי אם תואיל להציע למדענים היפניים האלו את הצעתך. אני לא הייתי מציע להם זאת מהסיבה הפשוטה, הסברת העניין של הוויכוח הנצחי בין הדתות השונות עלול לגרום לאותו יפני להוסיף את שמות אליליו כמן "בודהה" ואחרים. לי נראה שתוצאות מחקרו לא ימצאו חן בעיניו (ואולי הוא כבר ניסה את זה). לא הייתי ממליץ לך להשקיע בציוד מחקרי כדי לברר איזו תוצאה תתקבל וכל זמן שלא הבאת מחקרים המוכיחים אחרת אנא ממך הימנע מלכנות מחקר זה וכו' בכינויי גנאי.
 
חמור גרם, אולי נכתוב

צבי ברזל על המיים ? צבי ברזל=סיטרא אחרא=ערב רב=הבוצה של החברה. שוטה קטן, האם עבר פעם שמץ של מחשבה עצמאית בקופסא היושבת על כתפיך ? באיזה גיל זרקו אותך מגן חובה ?
 
מרתק!

אבל לא מרתק כמו המחקר הזה. מדענים יפנים פיתחו בגדים מיוחדים המיועדים למלכים והעשוים מבד מיוחד שרק אנשים חכמים מסוגלים לראות. עבור שוטים הבד הנ"ל שקוף לחלוטין! אך על דאגה, בטוחני שכל הכותבים בפורום זה יוכלו להבחין בבד בקלות.
 
למעלה