מחקר קליני- תסמונת קדם ווסתית PMS

benja7

New member
מחקר קליני- תסמונת קדם ווסתית PMS

(מודעה רשמית מצורפת)
בימים אלה מתקיים במרכז המשולב לרפואה משלימה, המרכז הרפואי שערי צדק בשיתוף עם המרכז לבריאות האישה ב"הדסה" עין-כרם, ניסוי קליני ל:
טיפול הומיאופתי בתסמונת קדם וויסתית.
תסמונת קדם וויסתית היא אוסף תסמינים גופניים, ופסיכולוגים הקשורים לווסת הנשית. תסמינים אלו ניתנים לחיזוי מראש ובאים לידי ביטוי בדרך כלל בשבועיים שלפני קבלת הווסת. תסמינים אלו יכולים להעלם אחרי התחלת הדימום, אך יש מקרים בהם הם נשארים גם אחרי שהדימום התחיל. למעלה מ-200 סימפטומים שונים נקשרו עד היום לתסמונת. שלושת הסימפטומים המרכזיים הם עצבנות, מתח ודיכאון. סימפטומים רגשיים נפוצים כוללים לחץ, חרדה, נדודי שנה, עייפות, מצבי רוח משתנים ותנודות בחשק המיני. בין הסימפטומים הגופניים נמנים כאבי בטן, עצירות, נפיחות או רגישות בחזה, אקנה, כאבי פרקים או שרירים המופיעים בדרך כלל לפני המחזור החודשי. מדובר בתסמינים כמו עצבנות, התקפי בכי [מתוך הויקיפדיה].
במסגרת הניסוי תתבקשנה המתנדבות למלא שאלון במשך 5 חודשים, חודשיים לפני הטיפול ושלושה חודשים לאחריו. המתנדבות תחולקנה למספר קבוצות על פי התאמתן לטיפול ההומיאופתי. כל קבוצה תחולק אקראית לשתי תתי קבוצות. האחת שתטופל בתרופת אמת הומיאופתית והשנייה בתרופת דמי. תרופות האמת ותרופות הדמי, דומות אחת לשנייה בטעם, ריח, צבע וצורה. עד סוף הניסוי לא ידעו רופאי הניסוי והמתנדבות מי קיבלה את תרופת האמת ומי את תרופת הדמי.
עם סיום הניסוי ופתיחת קוד הניסוי, תקבלנה המתנדבות שטופלו בתרופת הדמי וסיימו את הניסוי את תרופת האמת .
המעוניינות להשתתף בניסוי מתבקשות לפנות בטלפון- 054-4670181 בימים א-ד' בין השעות 20:00 ל- 23:00. ניתן לשלוח מסרון במהלך כל שעות היום.
 
למעלה