מחר ב-17:00שידור חי מהבית של הזוכה

../images/Emo203.gifאתמול היו אצל אביבה אבידן../images/Emo141.gif

גם רוחמה וטולדנו עם בתו ליהיא הגיעו, סי היימן ובנה גם ואפילו פרידה עם תותי. אתם שואלים מה הקשר? מסתבר שלאביבה ולפרידה יש משו משותף - מויש - הספר של שתיהן. גם הוא בא. רוחמה רקדה סוג של ולס עם אבא של אביבה ואחר כך עם זוהר. אירוח מדהים היה. היו 3 שעות של חאפלה רצינית, היה מלא אוכל ומטעמים
וכל הזמן רק אכלו, שרו ורקדו. פרידה נכנסה ישר למטבח ולא הפסיקה לבלוע והצלם לא נתן לה רגע להיות לבד ותיעד את כל מה שהכניסה לפה.
 
../images/Emo27.gifבני אמר שהוא מאוכזב שעמד לשיר לבד

על הבמה וכולם הלכו ולא כיבדו. אורנה דץ לא רצתה לתת לו להגיד והוא התעקש ואמר: אני צריך באמת להתנצל בפני אריק סיני, אילנה אביטל שזכיתי. הוא התכוון להגיד עוד אנשים ואורנה הפסיקה אותו ואמרה לו שכדאי להתרכז בדברים הטובים ושהם באו לעשות לו שמח עםחברים שלו.
 
גם אני לא אהבתי את זה שהם עזבו אבל

אי אפשר להגיד שלא פירגנו לו ולא בירכו אותו על הניצחון בני אלבז נעלב יותר מדי בקלות והוא חסר טאקט
 
../images/Emo153.gifלהיפגע מזה שהם לא נשארים

בשיר הנצחון זה לא נקרא להיות יותר מדי רגיש. לא היה מספיק להגיד לו מזל טוב. הם היו צריכים להישאר עד הסוף. לקום כשמישהו שר ומופיע זה זלזול גדול וזה הוציא את איגי שנשארה לבד עם הילדים שלו כאדם שיודע לכבד.
 
למה שמת אייקון של חייזר ?

לא אמרתי שהם לא היו צריכים להשאר ושלא היתה לו סיבה להעלב העניין הוא שהוא הגזים עם ההעלבות שלו, כי הוא כן קיבל פירגון מזמרים האחרים הוא יכל להגיד שהוא קצת נעלב וזהו הוא לא היה צריך להגיד "אני מתנצל שזכיתי" ולעשות מזה סיפור גדול וגם לא אהבתי את הדברים שהוא אמר בריאיון במעריב הוא זמר טוב אבל הוא פוגע בעצמו עם האמירות שלו
 
אייקון של חייזר מגיע לכל אחד שעזב באמצע

אל תתעמק באופן מיוחד באייקונים שלי. לפעמים אני שמה סתם ערפדים, מומיות וחייזרים בלי קשר לכלום. לדעתי לא מדובר באובר רגישות. הראיון במעריב בהחלט לט הוציא אותו טוב, אבל אני יכולה להבין מניין הדברים שלו באו. בני היה הזמר היחידי שהתנהגו כלפיו במין ריחוק, אפילו במעין חרם, הוא חודש וחצי הרגיש שהוא לבד, הוא אנדרדוג והזמרים לא פירגנו לו בהיכל.
כל הדברים האלה הם נכונים ובאו לידי ביטוי בבחירת המתמודדים ובמשפחותיהם את בני למקום אחרון כזוכה. אתה יודע באיזה תירוץ הם נתנו לו מקום אחרון? בתירוץ שהוא שר תמיד באותו סגנון. נו, באמת, הרי בני אולי הזמר היחידי שהיה בהיכל שהיה באמת מגוון בסגנונות השירה - חסידי, מזרחי, רוק, ארץ ישראל ואת כולם ביצע בשלמות. מאוד מוזר שכולם בחרו אותה בחירה. עוד יותר מוזר שלזמר כמו בני אף אחד מהם לא חשב שמגיע לו לנצח. מדובר פה בקנאה נטו בזמר עם יכולות כמו של בני.
הראיון במעריב יצא אחרי יציאתם מהבית, אלבז בטח התעדכן בכל מיני דברים ובנוסף הוא הרגיש שהוא יכול לדבר בלי מסננים ולהגיד מה שמציק לו. לבני היה קשה עם ההתייפייפויות של כולם ובחר להעמיד אותם במקום ולהציג את הדברים כהוויתן. אני ממש לא חושבת, שזה תרם לו במשו, אבל להבין אני יכולה להבין מאיזה מקום זה בא.
תוסיף לזה שכולם חוץ מאיגי קמו ועזבו באמצע שיר הנצחון וקיבלנו מלא דברים פוגעים. לדעתי, אפילו אם היה מדובר רק בדבר הזה בלבד (הליכה באמצע) - תגובתו אפילו הייתה עדינה בהקשר לאותו נושא. יש לו את הזכות המלאה להיעלב מההתנהגות הזאת.
 

מיק101

New member
הם הביעו ברגלים את מה שהרגישו כלפי מר אלבז

כל מה שלא אמרו לו בפרצוף במשך חודשיים - אמרו בגמר ושיחיה עם זה הם לא סבלו אותו!!!!!! הם סבלו מההתנהגות שלו!!!!!!!!
 
ובקצרה:שפנים או אולי גם צבועים?!../images/Emo9.gif

אבל האמת שרובם כן היו באיזור,רק לא ממש התייחסו לשמחה של "חתן המסיבה" ואני מאמינה שכל בעלי האגו הרבים שם,היו מלינים בראש חוצות אם היו מתנהגים כלפיהם באופן דומה. וזה ממני לכוכב ההיכל
 

מיק101

New member
לא זה ולא זה

כמו שאמרתי - אמרו את דברם, או הביעו את הרגשתם
 
../images/Emo44.gifאם אנלא טועה אדם היחידי שלא ראו

בימים האלה. אולי היום אדם יגיע לאלבז? יש מצב.
 
זה לא יפה

היא נמצאת שם כבר הרבה זמן ולא הציגו לה שום שאלה אני כבר לא מדבר על זה שלא הזמינו אותה לשיר כמו את שאר הזמרים שהתארחו
 
למעלה