מחר: פאר ויסנר עונה לשאלות הגולשים

זאת לא העיר שלי ../images/Emo10.gif

אני מסתכל על המגדלים שחולדאי בנה ואני מבין שזו לא העיר שלי. אפילו שאני כאן רק 5 שנים. כיצד תפעל נגד המגדלים בעתיד?
 
הירוקים בעד בניה שפויה

מפלגת הירוקים תמשיך להתנגד לבניית מגדלים באופן בלתי שפוי ובניגוד למרקם העירוני של תל אביב כפי שנלחמנו עד כה נגד המגדלים בנוה צדק, רמז ארלוזרוב, אסותא ובניית המגדלים בכיכר המדינה. הירוקים ישמרו על הריאות הירוקות בתל אביב ועל כיכר המדינה כסנטרל פארק של תל אביב.
 
דב חנין

מדוע לדעתך דב חנין לא הצטרף אליכם והעדיף לרוץ בנפרד? האם להערכתך מדובר בתרגיל של חולדאי שנועד לפצל את הקולות נגדו?
 

Avi and Julie

New member
נשים

שמחנו לראות נשים מועמדות במקומות גבוהים ברשימה של הירוקים לתל אביב. האם תוכל לספר מדוע דווקא נבחרו המועמדות הנ"ל (מה היתרונות שהן מביאות למועצה ודברים דומים)
 
עוד מחזור

שלום פאר אני גר במרכז העיר ונתקלתי בבעיה מעצבנת: אין כמעט פחי מחזור. צריך ללכת הרבה בשביל למחזר עיתונים, צריך לרוץ מרתון בשביל כלובים. כל החשק יוצא. מה אפשר לעשות כדי למחזר יותר בקלות?
 
יקר לי מדי

מר ויסנר שלום, למרות שהיית בקואליציה, הייתי רוצה לדעת איך אתה מתכוון להפוך את העיר לזולה יותר עבור התושבים. שכר הדירה פשוט גבוה מדי. מה לעשות שעדיין לא התחתנתי ויש לי רק משכורת (מלצר) אחת?
 
הירוקים דואגים לצעירים

אני מתכוון לפעול לדיור בר השגה בתל אביב על מנת שצעירים יוכלו לקנות ולשכור דירות בתל אביב, באמצעות הפיכת לופטים לאופציית דיור .לופטים - דירת מגורים במבנים ששימשו במקור לשימוש תעשייתי ו/או מסחרי - היתרונות לפתרון דיור בר השגה בדמות לופט:מעמד הביניים אשר נתפס כחיוני להתפתחותה של עיר מבחינה כלכלית ותרבותית אינו נוטש אותה. בניית הלופטים הינה פרטית והעיריה אינה צריכה להשקיע משאבים כלכליים. פתרון הדיור הינו מהיר ומיידי. אנו ננקוט במדיניות של מתן תוקף חוקי לתופעת הלופטים, לעבור ממדיניות של עצימת עיניים למתן שימוש חריג לתב"ע באזורים הולמים, תוך קביעת קריטריונים עבור שימוש בנכס למגורים במבנים תעשייתיים. בנוסף נפעל להקצאת דירות בפרויקטים חדשים כדירות במחיר מסובסד – כפי שעושים בלונדון ופריז תוך מתן הקלות במס לקבלנים. ובנושא השכרת דירות נשים דגש לבניית דירות לצעירים על שטחים עירוניים למטרות השכרה – כגון חניונים של אחוזת חוף וכו' – בהם יבנו דירות בבניה קלה ללא תקן חניה – כך שישרתו אנשים צעירים ללא רכבים, כאשר השכירות היא בפיקוח של העירייה כפרויקט מגורים. בניית כמה אלפי דירות בצורה הזו תוריד את המחירים בעיר באופן טבעי –והמשמעות יותר היצע.
 
נאום חולדאי בעצרת רבין

האם לדעתך היה מקום לתת לחולדאי לנאום זמן כה קצר לפני הבחירות? האם לא מדובר בשימוש פסול של הבמה?
 

Jack Cole

New member
בעיית חניה

שלום פאר. מדי ערב אני מסתובב שוב ושוב ושוב ושוב עם רכבי ומחפש חניה. איזה פתרונות הירוקים מציעים?
 
הירוקים יפעילו גביית אגרת גודש

הירוקים יקדמו תוכנית לגביית אגרת גודש ממי שנכנסים לעיר תל אביב יפו , הדבר הזה יפחית את כמות המכוניות הנכנסות לעיר תל אביב - יפו ויפנה מקומות חניה לתושבי העיר
 
למעלה