מחר: פאר ויסנר עונה לשאלות הגולשים

מחר: פאר ויסנר עונה לשאלות הגולשים

פאר ויסנר, יו"ר מפלגת הירוקים ומועמדה לראשות עיריית תל אביב יפו, יתארח מחר בפורום בשעה 14:00 וישיב לשאלות הגולשים. מתוך הפרופיל של פאר בפייסבוק: "שמי פאר ויסנר, ואני יושב ראש מפלגת הירוקים וסגן ראש העיר תל-אביב יפו. אני תושב תל אביב כל חיי, נשוי ואב לשני ילדים .אנו קרובים לסיום העשור הראשון של המילניום החדש, ואני שמח לומר שהמודעות בקרב הציבור הישראלי לנושאי איכות הסביבה עולה בצורה מהפכנית. מאז כניסת הירוקים בראשותי לזירה המוניציפלית בתל-אביב-יפו, עלה בתוך פרק זמן קצר הנושא הסביבתי על סדר היום הציבורי. את התוצאות ניתן לראות כמעט בכל תחום: שבילי אופניים, מודעות לנזקי זיהום האוויר, עצירת תוכניות בנייה בפארק הירקון, על חוף הים ועוד. לראשונה יש בידינו ההזדמנות להשפיע בצורה מכרעת על עתיד איכות חיינו בארץ ישראל! פוליטיקה ירוקה קשורה לכולנו כישראלים, בלי הבדל דת, גזע, גיל או מין. פוליטיקה ירוקה דנה ביכולתנו לשלוט בחיינו, להיות בעלי כוח לעצב בעצמנו את גורלנו כקהילה בריאה" אתם מוזמנים לשרשר את שאלותיכם לכאן. נא לשמור על תרבות דיון
 

נעמי66

New member
מה דעתך על המפוחים?

עד מתי נצטרך לסבול את המכשיר הנוראי הזה, שעושה רעש איום הנשמע למרחקים, ומוציא עשן שחור, וכל פעולתו היא להעביר עלים ולכלוך מצד אל צד? אם תוכל, תפעל לסילוקו מהרחובות ומהגינות? אנא!!!
 
מפוחים הירוקים פועלים נגד

מפלגת הירוקים פועלת כבר במשך מספר שנים נגד המפוחים ואף ניסתה להעביר הצעה לסדר בנושא במועצת העיר , אך ראש העירייה חולדאי וחברי מועצה מטעמו התנגדו להצעה לסדר להוצאת המפוחים מהעיר תל אביב . יזמתי דיון בנושא בועדת הפנים של הכנסת והחל משנת 2009 לא יהיה שימוש במפוחים ברשויות המקומיות ואנחנו נמשיך לפעול להוצאת השימוש במפוחים מתל אביב , אשר פוגעים בבריאות התושבים . אני כראש עיר אוציא את המפוחים מהעיר.
 

בָלבָל

New member
אני קול צף

באחד לא אבחר כי הוא רוצה עיר לעשרים בשני לא אבחר כי הוא רוצה מדינה לערבים ובירוקים.. יש לי בעיה - בחרתי בכם גם בבחירות הקודמות, וכלום לא קרה. המדרכות מלאות בצואת כלבים - אין אכיפה נגד בעלי הכלבים המפוחים מעירים אותי מוקדם בבוקר, ואם הוא לא העיר אותו אז הוא מלכלך אותי בדרך לעבודה... (לעובד הניקיון לא אכפת מעוברים ושבים) למה אין לי חניה בשישי בערב כשאני חוזרת מארוחה עם המשפחה?? מינימום חצי שעה של חיפוש כל שישי בסביבות 22:30!! (איזור 2 הדרומי) - אין דו"חות בכחול לבן בסופשבוע!! כל הרחוב מלא במכוניות של לא תושבים ואני צריכה לבזבז דלק! וכמובן נראה כי לא ריסנתם את ראש העיר במה שהיה צריך... אז במי אבחר? מהפח אל הפח אל הפחת אשמח אם תתן לי מענה לנושאים שהעלתי, ותאיר עיניי האם בכל זאת הקול שנתתי לכם בבחירות הקודמת כן השתלם לי.
 
הירוקים מוציאים את המפוחים

מפלגת הירוקים פועלת כבר מספר שנים הוצאת המפוחים מהעיר תל אביב, ניהלנו מאבק ציבורי בנושא, העלנ הצעה לסדר בנושא במועצת העיר, אך ראש העיר וחברי המועצה התנגדו להצעה לסדר שקראה להוצאת המפוחים משימוש בעיר תל אביב. כראש עיר דבר ראשון שאעשה אפעל להוצאת המפוחים מהעיר והחזרת השקט לתל אביב . יזמתי דיון בנושא בועדת הפנים של הכנסת והחל משנת 2009 לא יהיו מפוחים ברשויות המקומיות.
 

בָלבָל

New member
חבל שלא קיבלתי תשובה

לנושא האכיפה... וגם אחרי קריאה באתר שלכם.. לא השתכנעתי. רציתי מאוד לקבל סיבות טובות למה לשים שוב הירוקים בקלפי, וזה לא עבד. אני יוצאת לקלפי בקרוב, והולכת לשים פתק לבן לראשות העיר..
ולרשימה, לרשימה שבטח לא תצליח להיכנס בסוף, אבל ננסה. לא מאמינה שהגעתי למצב כזה שאני מבזבזת את קולי
 
שלום מר ויסנר

רציתי לדעת האם תפעל, במידה ותיבחר, לקידום נושא רכבת קלה/תחתית בתל אביב. מעבר לבעית התנועה הידועה לשמצה, אין ספק כי יוזמה שכזו תפחית את זיהום האוויר של הרכבים הפרטיים הרבים הפוקדים את העיר וסביבתה מדי יום. תודה ובהצלחה
 
המנון ושאר ירקות

מה דעתך לגבי אי עמידה בזמן ההמנון? ולגבי אי שירות בצה"ל? האם נראה לך ראוי שראש העיר הלבנה לא יהיה פטריוט?
 
בעיית החופים

שלום מר ויסנר מהי עמדתך לגבי המצב בחופים בתל אביב יפו כיום? האם תפעל למניעת כניסת רכבי שטח לחופים בתחום למרות שהכנסת בטמטומה לא העבירה את החוק בנושא?
 

נ א ל ה

New member
חניה, חניה, חניה

מה אתה מציע בכדי לפתור את בעית החנייה ההולכת וגוברת בעיר?
 
אני בת 23

היום המצב לצעירים בתל אביב כמעט בלתי נסבל מבחינת מסויימות איך הבחירה שלך תשפר את איכות בחיי?
 
בהמשך לשאלה כאן

כיצד תפעל מול חיי הלילה? ומה לגבי תחבורה ציבורית בלילות ובסופי השבוע?
 

tomericos

New member
לגבי המגדלים ותנופת הבניה

שלום פאר, אני בן 30, תושב תל אביב מזה 4 שנים ומבחינתך אני קול צף קלאסי כי מה שחשוב לי הם 3 הדברים הבאים: 1. חיי תרבות (פאבים ובתי קפה קרובים לבית ופתוחים עד מאוחר וכו') 2. סביבה נקיה ונעימה |(מה שאתה קורא לו ירוק) 3. פתרון מצוקת החניה בשנים האחרונות ישבת במועצת העיר, כיצד קידמת את כל אחד מהאינטרסים הבאים? מה אתה אומר על הטענה נגדך לפיה הצבעת בעד הבניה בכיכר המדינה? או בשורה אחת: כבר היית בטוח המעגלים האסטרטגיים בעירייה, מה אתה יכול לזקוף לזכותך? תודה תומר
 
כיצד לשכנע אנשים

שלום מר ויסנר, ראשית אני רוצה להודות לך על הפעילות הירוקה שלך לאורך כל השנים. בניגוד למועמדים אחרים, אתה לא צצת יש מאין ופעלת במשך שנים רבות עבור הסביבה. אני פועל בקרב שכניי בימים אלה ומנסה לשכנע אותם להצביע לירוקים. מה הדבר הראשון שתעשה כראש עיר?
 
הירוקים למען תל אביב

אני מודה ל על תמיכתך במפלגת הירוקים . כראש עיר אפעל לייעול התחבורה הציבורית בתל אביב , אפעל לבנייה שפויה של מגדלים בתל אביב אשר אינם פוגעים במרקם העירוני ואקדם פעולות ממשיות לניקוי חופי הים של תל אביב . אני מציע לך להיכנס לאתר הירוקים בתל אביב שם יש פירוט של כל עשייתנו. ושוב תודה על תמיכתך ואנא פעל בין אנשיך.
 
אופניים!

מה התוכניות של הירוקים לגבי שבילי האופניים? האם מדובר בתוכניות ריאליות או במשהו דמיוני?
 
למעלה