מחשבה שעברה לי בראש

מחשבה שעברה לי בראש

אם היו נותנים לכם לקבל החלטה על הסדרה, לוותר על דמות. ולוותר עליה זה אומר שכל העלילה שלה וכל מה שקשור אליה איכשהו פשוט לא יקרה, על מי הייתם מוותרים? אני אישית הייתי מוותרת בכיף על גרייס. היא כה מיותרת
אז מה אם היא מקלאודית?!?
 

n o g a m o o n

New member
רק אחת?

אני הייתי מוותרת על גרייס ועל אחות של אלכס שברח לי השם שלה ואין לי כוח לחפש אותה, היא היתה כל כך מיותרת.
 

MissPop

New member
ברור שגרייס

מרכוס יסתדר גם בלעדיה, יש לו את אינגריד המתוקה ולא מעצבנת כמו גרייס. אפשר גם לוותר על אשלי. אפילו הסיפור עם פיונה יותר טוב מאשר גרייס ואשלי.
 
ג'אז החדשה הייתה ממש מיותרת!

מה הם חושבים שצופי בנות מקלאוד סניליים?!זה שהם לא הצליחו לגייס את ג'אז היפייפיה שהגיחה לשני פרקים בעונה החמישית לא אומר שהם צריכים לתקוע במקומה איזו בובת ברבי שמשחקת יותר גרוע מגרייס והורסת את העונה השמינית שגם כך,כמו שציינתי בעבר,היתה הגרועה מכולם.
 
../images/Emo45.gif מסכימה איתך אפילו ברמה של הדמות

כאילו מה היא עשתה שם ? לא ממש ברור .. סתם תוספת קצת מיותרת
 
לא יכולים להתחשב בנו קצת?!

מה, זה כל כך מסובך, לפחות לפרק הסיום להביא לקהל הצופים הנאמן לפגוש שוב את טס ואת ניק ואולי את בקי וג'ייק וגם את דייב וקייט גם ככה הם בטח חשבו לעצמם...את מי כדאי להרוג העונה...אה..בטח..למה לא?נהרוג את ריילי ואלכס!הרי בכל עונה הם חייבים להרוג מישהו כי התקציבים נגמרים אז לפחות יכלו לתת לנו טעימה קטנה מהשחקנים האהובים עלינו ולא לתקוע לנו כמה דמויות שקופות וחסרי חשיבות כמו בן הדודן של סטיבי שאם לא שמתם לב החברה שלו זאת אותה אחת שהיתה החברה של טס מבית הקפה...איזה עולם קטן...מה אם כבר הורגים את אלכס אח שלו לא צריך להיות בהלוויה?!
 
עזוב שאח שלו יהיה בהלוויה

הלוויה אפילו לא הייתה לו,פרק אחד הוא מת פרק אחרי זה כבר יש מצבה וקבר והכל ..
 
כנראה מאוד בער למישהו

שיגמר החוזה שלו..לדעתי בכל העונה השמינית אולי היו לו 20 דקות צילום....חח.... מעניין למה כ"כ מיהרו עם זה...זה די הורס שאחד מהעמודים של הסידרה מתחפף ככה ואנחנו צריכות לסבול פרק שלם לראות את זונדר (איזה שם מאפאן אגב...)בורוד ועוד ורוד שגם לבת לא הייתי מלבישה! האמת אדום /סגול / ורוד שוקינג לבנים זה יפה אבל ורדרד...ח.... אגב הפסדתי את הפרק אחרי שהם הלכו לצוד סרטנים בחג המולד..שהייתה תאונה מי מת שם?מה קרה שם? לא הבנתי כלום ופתאום התחלפה העונה??!
 
../images/Emo12.gif

אפילו בשביל ג'ודי לא הייתי מוותרת עליו. לדעתי הוא אחד המענינים
 
למעלה