מחשבות מחשבות

Schizotypal

New member
מחשבות מחשבות

שלום,

קודם אני חייבת להגיד שזה מאוד מעניין מה שקרה לפורום מאז שהתחיל הסגר (הכוונה שמספר ההודעות התמעט דווקא בתקופה כל כך כאוטית). סתם, מעלה את זה. שזו תופעה מעניינת, שאינה מובנת לי.

אני בדילמה. וחשבתי לשתף.
כרגיל, אצלי המלחמה היא בין השכל לרגש (בדרך כלל אני נוטה להחליט החלטות על פי הגיון רגשי ולא שכלתני, אבל יש מלחמה לא קטנה בדרך).

המצב הכלכלי מטריד אותי מאוד.
כל כך מטריד אותי, עד שאני שוקלת לשבור חוזה שכירות ולחזור לגור אצל ההורים (בגיל 40).
מבחינה רציונלית, זה הגיוני, כי כך אוכל לחסוך את הכסף למקרה שלא אמצא עבודה לאחר שהמשק יחזור לפעילות. ולכן, זה ירגיע אצלי את החרדות הכלכליות מעט.
מבחינה רגשית, זה לא משהו שאני רוצה לעשות. אני אאבד את הפרטיות, את הפינה השקטה שלי, את העצמאות שלי. וזה גם עלול להשפיע עליי נפשית.

הנושא שב ומטריד אותי כל כמה ימים, עם מחשבות שנעות במעגל סגור, ללא התקדמות להחלטה.

כאמור, לא מחפשת שתפתרו לי את הבעיות, אבל אולי תאירו לי משהו שאני לא מצליחה לראות.

תודה
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי אהובה


גם אני האמת תהיתי לגבי זה שדווקא במשבר ההודעות בפורום התעמטו. אני ציפיתי לכמויות גדולות של הודעות, אבל מודה שזה דווקא מרגיע אותי. לפעמים לאנשים במיוחד עם כל שלל המדיה כיום, מעדיפים לדבר עם קרובים או שירותים אחרים און ליין מפייסבוק עד לדברים מיקצועיים
.

לגבי מה שרשמת. לפי דעתי ושוב, אינני מטפלת וכדומה, רק מישהי שמנהלת את הפורום מנסיון חיים, אבל לפי דעתי למרות המצב הכלכלי הקשה, את ציינת שיותר יקשה עלייך לעבור להורים מבחינה נפשית.
ולפעמים הקטע הנפשי חשוב בהרבה מהמצב הכלכלי. כל עוד המצב הכלכלי לא נהפך לנוראי שמכניס בעצמו ללחץ אין סופי ודוחק ואלו עדיין רק חרדות ופחדים, עדיף את השקט הנפשי שאת זוכה לו במיגורים עצמאיים.
שוב, זאת רק דעתי:)
 
למעלה