מחשבות על מעבר דירה

מחשבות על מעבר דירה

החוזה שלי מסתיים בעוד חודש, (ספטמבר) ואני חושבת על מעבר דירה.
זה עדיין לא לגמרי בטוח אבל יש דברים שאני מעדיפה לא לפרט שמפריעים לי בדירה הנוכחית וגורמים לי לחשוב על המעבר.
במידה ואחליט שכן, רציתי לשאול כמה עשויה לעלות לי הובלה? יש לי להוביל מיטת יחיד (חדשה לגמרי, כך שחשוב לי גם לשמור עליה ולהשיג הובלה מקצועית וטובה, כדי שהיא לא תיהרס בהובלה), שולחן מחשב וחפצים נוספים קטנים יחסית כמו טוסטר אובן ומיקרוגל, וכמובן כל שאר הדברים הקטנים כגון בגדים וכו'.
אני גרה בקומה רביעית בבניין ללא מעלית.
בהנחה שאני עוברת לדירה קרובה לדירה הנוכחית, כמה פחות או יותר אני צפויה לשלם על ההובלה?
 
ההצעה

הכי טובה שאני יכולה להציע לך היא להתקשר למספר מובילים ולעשות סקר שוק והשוואת מחירים. אם באמת זה כל מה שיש לך להוביל , אז מספיקה הובלה קטנה. בזמנו הובלה דומה עלתה לי בערך 1000 שקל כולל טיפ.
 
לגבי הצעות מחיר

מכיוון שכרגע אני עוד לא עוברת, כך שלא יודעת לאן אעבור אם כן, אני לא יכולה לבקש הצעות מחיר כי צריך בשביל זה לדעת בדיוק לאן אני עוברת, אם בדירה שאעבור אליה יש מעלית אם צריך וכו'. אבל רציתי לדעת בגדול..
 
תבקשי הצעה כללית

כי ההצעות מחולקות להאם יש או אין מעלית (תבקשי את שני המקרים) ועד קומה 3 ומקומה 3 ומעלה (תבקשי את שני המקרים). זה הסיפור. מה גם שאין לך ממש חפצים גדולים לפי מה שאת מספרת, אז זה אמור להיות פחות בעיה.
 
למה להטריד אותנו ?

כשתדעי פרטים תבצעי סקרים
איזו עיר
מה התכולה
מאין לאן
מעלית ?
לא חסרים מובילים
 
לא השאירו לי הרבה מה להוסיף

מלבד תהייה - האם עלות ההובלה היא חלק מהשיקולים? יש שיקולים נוספים שאת אולי רוצה לשתף בהם?
&nbsp
מעבר לזה נתנו לך עצה טובה - לבצע השוואה בין מספר מובילים. יש גם אתרים שמציעים את השירות בו את כותבת מה את רוצה להוביל, והמובילים יוצרים איתך קשר עם הצעות המחיר.
 

justanotherme82

New member
תלכי רק על מישהו שיש לך המלצות עליו מאדם שאת מכירה

יש אינסוף סיפורים על מובילים שדפקו את הלקוחות, בעמצע ההובלה הודיעו ללקוח שפתאום המחיר השתנה כי הם לא ידעו ש<הכנס תירוץ כלשהו> והשאירו את כל הציוד ברחוב. עדיף לשלם יותר כדי לדעת שהכל יעבור בשלום.
 
תודה לכולם, כנראה שכרגע זה לא רלוונטי

חשבתי על מעבר דירה בגלל בעיות שיש/היו עם בעל הדירה ועם השכנים (גרה בדירה מחולקת), אבל לעת עתה נראה שהגענו להבנות בנוגע לאותן בעיות, ולי אין כוח להתעסק עם מעבר דירה וגם בעל הדירה לא באמת רוצה שאני אעזוב אחרי 8 שנים שם. אז מקווה שהבעיות באמת נפתרו ואוכל להישאר בדירה.
 
למעלה