מחשב מבאס+אקס מבאס+עבודה קשה =

Bubble Girl 27

New member
מחשב מבאס+אקס מבאס+עבודה קשה =

מיקמיק בעצבים! המחשב שלי עם נטיות קריסה כל דקה בערך והאקס שלי בוחן את הסבלנות שלי על בסיס יומי... אז דרושה התייעצות... הגרוש שלי שיחיה (או שלא לא ממש קריטי) עד היום החזיר את הילד מתי שבא לו, אני מודה שאני הייתי אשמה כי ריגשי אשם של "אני אימא שלו איך אני אשחק לו עם השעות אם הוא לא רוצה את הילד" ועכשיו אני אוכלת
. הוא לוקח אותו באמצע השבוע מהגן כמו שכתבתי כבר רק לחמש שעות שמתוכן הוא איתו אולי שעה וגם אז הוא לוא מוכן להיות איתו לבד אלא עם ההורים שלו. פעם בשבועיים כשהוא לוקח אותו לסופ"ש הוא לוקח אותו בחמש ממני ומחזיר אותו בחמש, לפי החוזה הוא אמור לקחת אותו מהגן ולהחזיר ב 8!!! נמאס לי שאין לי גם ימי שישי לנשום ול#$%^$^ יש חופש תמידי ולא רק זה שהוא גם זורק ז' על הילד והצרכים שלו. מה הייתם עושים במקומי? שיחות לא עזרו, תחינות וטחינות גם לא, הייתם מרחיקים את האבא מהילד הייתם מוציאים צו של בית משפט על ביזיון? אופציה אחרת.... אני אובדת עיצות...
 

שרשירית

New member
במקומך חותכת ורידים ../images/Emo122.gif

דברי איתו, תנסי להסביר לו ואם לא יעזור תתנחמי בזה... שלאקס שלי אין עדיין אוטו (כי אני לקחתי
) והוא גר 200 ק"מ מאיתנו (לפחות) אז בינתיים הילד אצלי כל השבוע ובסופי שבוע גם האקס וגם הילד. אין לי זמן לכלוווום!!
אז מה את אומרת?? חצי נחמה??
 

Bubble Girl 27

New member
יאפ!

חצי נחמה אבל עדיין... אופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
 

שרשירית

New member
קוראת את השרשור שמתחת ומתעלפת...

יש אנשים שיש להם מלא זמן פנוי ולא יודעים מה לעשות איתו!!!
= זו אני ירוקה מקנאה אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים
 

Bubble Girl 27

New member
פשוט מאוד

רק שאין עם מי, כבר ניסיתי את זה כמה פעמים וכתבתי את זה. קשה להירגע כשאתה מרגיש על בסיס יומי שהילד שלך תופס בעיני הורה שלו משמעות של יתוש מטריד.
 

tunalover

New member
../images/Emo192.gifפתרונות חלקיים

אצלי המצב הוא אותו הדבר כמעט רק שיש מגמת השתפרות מבחינת התמודדות עם הילד לבד בלי ההורים שלו. נשמע מדברייך שחצי מהרוגז שלך מתבזבז על המחשבה כי האבא לא מתמודד עם הילד לבד - אז מה
מה אכפת לך?! שיבלה עם הסבים. את, במקרה הזה, כל עוד הילד לא נראה סובל, תתרכזי בזמן החופשי שלך לעשות דברים לעצמך ולאגור אנרגיות חיוביות להמשך השבוע. גם אצלי, אל אף שרשום בחוזה סופ"ש מלא, הוא לוקח בשישי בשש ומחזיר בשבת בשבע - אז מה. אני ממצה את המיטב ממה שיש כי כרגע זה מתאים לשנינו פחות או יותר. לי נראה שזה יהיה בזבוז זמן ואנרגיה להתחיל להיכנס בו בבית משפט. תיקחי הרבה אויר ותמשיכי הלאה.
חיבוק מנחם
חיבוק אנרגיות חיוביות ועכשיו להוציא אויר: אופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
 

Bubble Girl 27

New member
אז זהו שפה יש בעיה

אימא שלו אישה מאוד חולה שלא ממש יכולה לטפל בילד שרץ לה בבית ועושה נזקים (ובלי עין הרע הבונבון שלי טורנדו קטן). אבא שלו לא ממש יודע איך לטפל בילדים למרות שהם באמת סבים טובים ואני סומכת עליהם, זה לא באשמתם אלא הנסיבות. כאשר אימא שלו לצערי (ובאמת לצערי עם כל הכעס שהיה לי אליה) תעשה צ'ק אאוט אני באמת לא יודעת מה יהיה כי שניהם לא יודעים אפילו להכין חביתה, יצא שהוא לקח אותו ואימא שלו היתה בבית חולים והילד לא אכל כלום כל היום כי הוא לא הכין לו. אני מתה מפחד ממה שיקרה בעתיד, אכפת לי מהילד שלי מאוד ולכן אכפת לי אם הוא מתמודד או לא ויותר אכפת לי מנזק פסיכולוגי כזה או אחר. האבא די לא מבין עיניין ומגיב ליד הילד בצורה לא טובה, דוגמא חיה מאתמול... הוא מחזיר אליי את הילד והוא לא רצה לחזור עוד הביתה וביקש שוב כמו תמיד את אבא, אז הוא אומר לילד "אני מבין אותך גם אני לא הייתי רוצה לחזור אליה" נו באמת בשביל מה זה טוב? הילד בכה והלך הביתה צורח, לא משנה שהצלחתי תוך שתי דקות להרגיע אותו ולשנות לו אווירה אבל זה עדיין לא בריא לו, אני מפחדת מהשפעות כאלו.
 

tunalover

New member
אוי, זה כל כך יתנקם בו שחבל"ז

ילדים הם יצור סתגלתן + שהם יודעים בדיוק מה אפשר לעשות אצל מי. את אצלך תדאגי שהוא ידע את הגבולות על פי דרכיך ובשלב מסויים הוא יוכל להחליט מה מההתנהגויות מתאים לו ואיך לגבש את האופי לעצמו. אני חושבת שהכי חשוב זה להיות שם לצידו כאשר אבא שלו מאכזב אותו. תאכלי הרבה חרא, אני לא אשקר, אבל בסוף גם תקצרי את הפירות. חלק מהנ"ל הוא מניסיון אישי וחלק מניסיון של מכרים. אני חושבת שהדבר היחידי והעיקרי שאת חייבת לעצמך עכשיו הוא לפנות את עצמך נפשית בכדי להנות מהשעות שהוא לא איתך כמו שאת נהנית מהשעות שהוא כן איתך ולא כל הזמן לדאוג. עם כמה שזה נשמע נורא, אם הוא לא אכל אחה"צ אחד אז מה יקרה מקסימום? הוא יחזור מורעב לאכול אצלך או שיעשה לאבא שלו את המוות או שניהם ביחד. את יכולה לעשות רק עד גבול מסויים ואין טעם לענות את עצמך על דברים שאינם בשליטתך. עכשיו אין לי אייקונים אז: בוקס, לטמה, כאפה, סתירה, בעיטה בראש ושילך לאיזה חוף נידח בסיני להתבייש לו זהו, נרגעתי.
 

Bubble Girl 27

New member
את מתוקה אמיתית../images/Emo25.gif

הבעיה שלי כשהוא לא אוכל שהוא נהיה עצבני וזה לא רק אחרי צהריים, זה מהצהריים עד 6 ואז הילד נהיה תוקפני ועצוב ובנוסף על זה כל השטויות שהוא סופג מאבא שלו. אני מנסה שלא להתעצבן ולדאוג לי ולילד אבל קצת קשה לא לתפוס קריזה...
 

BlackMambaa

New member
תשמעי משהו, מישי יקרה שלי

בהתאם למה שאת מתארת, הייתי מוותרת לחלוטין שהילד שלי יבלה עם אבא שלו. אני באופן אישי לא הייתי יכולה להיות שקטה ולהנות מהשעות האלה בלי הילד, כשאני בספק אם הילד שלי מקבל אוכל. אני יודעת שאת זקוקה לאויר, אבל יותר מזה הילד זקוק לתשומת לב מירבית בגיל שלו, ולצרכים בסיסיים כמו אוכל. פשוט רדי מזה. שיבקר אותו לשעות ספורות וגם רצוי לצמצם. כל בית משפט יגבה אותך אם הוא יתחיל לעשות לך בעיות. עזבי. קבלי כמצב נתון, אין למתוקי אבא שיקח אותו. תוותרי.
 

noemi2

New member
למה ישר מלחמות ?

ומה עם הרצון של הילד לראות את אבא שלו?אני בטוחה שהוא לא הפסיק לאהוב אותו!!! אני חושבת שלגבר לא קל אחרי גירושים לחזור לגור עם הורים(כמו ילד קטן)אבל לפעמים אחרי שמשלם מזונות ,לא נישארות לו הרבה ברירות. מה דעתכן? לפעמים צריך להבין גם את האבות. לא תמיד זה שחור או לבן.
 

BlackMambaa

New member
דיברתי על אבא שלא נותן אוכל לבן שלו

וזו כבר אופרה אחרת. תקרא הכל לפני שאתה מביע כזו עמדה נחרצת ושלילית
 

Bubble Girl 27

New member
הוא לא גר עם ההורים שלו

הוא בחר לגור רחוק למרות שציינתי בפניו עוד לפני שיהיה לו קשה לראות את הילד. הוא בחר קרוב לעבודה (כמה לא מפתיע) והוא לוקח את הילד להורים שלו כדי שלא יצטרך להיות איתו לבד. אין על מה לרחם עליו כשהוא מרוויח משכורת שהרבה אנשים מקיימים ממנה משפחה עם וילה ומה לא! מסכן הוא לא!
 

Bubble Girl 27

New member
הוא לא גר עם ההורים

הוא בחר לגור רחוק למרות שציינתי בפניו עוד לפני שיהיה לו קשה לראות את הילד. הוא בחר קרוב לעבודה (כמה לא מפתיע) והוא לוקח את הילד להורים שלו כדי שלא יצטרך להיות איתו לבד. אין על מה לרחם עליו כשהוא מרוויח משכורת שהרבה אנשים מקיימים ממנה משפחה עם וילה ומה לא! מסכן הוא לא!
 

Bubble Girl 27

New member
אל תגידי לי שגם את פה?

אני לא יודעת אם אני רוצה להכנס עכשיו למצב הזה. פניתי לעו"ס נראה אם יהיו לה דברי חכמה בשבילי. נשיקות
 

BlackMambaa

New member
אני פה אורחת פורחת...

ברוך השם לא התחתנתי - אז לא התגרשתי
אבל כשראיתי את מישי - הייתי חייבת לקרוא כל מה שכתבת !!!!! חולה עלייך!!!!!!! ומאחלת לך את הטוב ביותר בעולם (שנראה לי שבינתיים יש לך הרבה ממנו) אז אני פה, בזכותך.. (אבל אצלינו הכל בסדר טפט טפו)
 

noemi2

New member
ידוע

שהילדים הקורבנות של גירושי ההורים. אני לא מבינה למה היום מתגרשים בקלות כזאת בלי לחשוב הרבה מה יהיה הסבל של הילדים. אם בעלך לא יודע להכין חביתה ,אולי תלמדי אותו ואם לא, תמיד אפשר לקנות פיצה או משהו מוכן.
 
למעלה