מחשב מבאס+אקס מבאס+עבודה קשה =

Bubble Girl 27

New member
חיים יפים? המממ

תראה אני טיפוס אופטימי בנשמתי, אז תמיד אני חושבת שהחיים יפים. כמובן שכמו לכולם יש לי ימים קשים. עבודה מאתגרת...המממ לא כלכך הלוואי והייתה. האקס שלי אפילו לא שווה בעיטה בחתול ושלא לדבר על זה שאני בחיות לא מתעללת, לכן שיחררתי את החבר הקודם ואת האקס
 

שרשירית

New member
אני רואה מצאת לך תחביב....

לקטר על האקס... ממש פולניה אמיתית
תפסיקי להיות טרודה בו כל כך, אז הוא חרא ואת יודעת את זה - למה את מצפה? תמשיכי הלאה, תנסי להשאיר אותו מאחור ולא לחפש איפה הוא היה לא בסדר. תבני את החיים שלך ושל הילד שלך. תדאגי שהחיים שלך יהיו יפים בלי קשר אליו! - אין סיבה שהם לא יהיו כאלה.
 

Bubble Girl 27

New member
לא מאמי בכלל לא

פשוט ההוא שם למעלה אמר לי לבעוט בחתול כשאני עצבנית... לא מתאים צער בע"ח! ובקשר לקיטורים, להיות פולניה זה מקצוע...
 
אל תשברי את הראש

אי אפשר להכריח אותו - זה כל הכאב, הוא יכול לעשות את מה שהוא רוצה, אבל את כאמא, וכאן זאת הבעיה והכאב של האמא, לנסות שלא להראות לו שאת כועסת, יש עלינו אחריות כאמהות כל כך גדולה, ואני מדברת מנסיון, עם הזמן זה יסתדר ואם לא, במילים אחרות זה מה יש, לא הסתדרתם בנשואין אל תצפי שיסתדר איתך בגירושין :) תאמיני לי שאני לא חיכיתי שיקח אותם, כשבא לקח לשבתות סבבה זרמתי עם זה, ועם השנים זה הסתדר אבל עדיין עשיתי הכל הכל מסביב לבד וזה לא קל - אלה החיים - וזאת הראיה שלי, כי אחרת הילדים רואים את המתח, הלחץ הכאב ו הם מחזיקים.
 
אל תשברי את הראש

כל מילה "מלמיליאן" או בשפת הנשים מוריד את הכובע בפניך על התובנות והמעשים ברוכה הבאה לפורום אני כבר רואה שאני הולך להנות ממך בת כמה את?
 
למעלה