מחשב מבאס+אקס מבאס+עבודה קשה =

Bubble Girl 27

New member
את לא מבינה אז למה את פה?

מה הקשר ללמד אותו להכין אוכל וגירושים?! נראה לך שזאת עילה לגירושים?
 
../images/Emo12.gifההודעה שלך קצת מקוממת.

אני לא חושבת שיש כאן מישהו שיום אחד קם ואמר- "וואלה, היום מתאים לי להתגרש, אה, יש ילדים? שוין, יסתדרו". אני מאמינה ובטוחה שעד כמה שזה קשה בלי ילדים זה פי אלף יותר קשה כשמעורבים ילדים בעניין. מאין לך שבאבל גירל התגרשה בקלות? למה את חושבת שלא עבר לה בראש איך ירגיש הילד שלה?
 

Bubble Girl 27

New member
עזבי מיצה

נראה כמו מישהי שפשוט חיה בבועה... והפעם זאת לא אני!
 
כל פעם שאני חושבת עלייך, עולה לי האייקון של

המסטיק לראש (אפרופו בועות)...
תשמעי, אם יש משהו שיכול להרגיז אותי, זה המשפט ההזוי הזה "היום מתגרשים בקלות", אני חושבת שמי שלא היה שם, לא יודע כמה זה קשה, ומי שנמצא שם ולא עושה את זה, וואלה, אולי בגלל הקושי אומר את זה על אחרים.
 

Bubble Girl 27

New member
חחח מבינה אותך גם לי האייקון הזה עולה

את צודקת ורק מי ששוקל את התהליך הזה אפילו לא עושה אלא באמת שוקל אותו נתקל בייסורים רבים והחלטות קשות. אני יודעת להעיד על עצמי שלא הייתי ישנה בלילות, לא אכלתי ולא היה לי שקט נפשי. כל היום וכל יום זה כל מה שהעסיק אותי, לעזוב או לא אני אסתדר או לא? בקלות זה בטוח שלא היה... אבל אף אחד בפורום הזה לא צריך להסביר את עצמו!
ושיקפצו כל ה"נשמות הטובות".
 

tunalover

New member
מזל שיש פה הרבה שמשמשים כאוזן קשבת

ורק כמה קרציות שחייבות לתת עצות
 

agag801

New member
עובדת סוציאלית באזור מגורייך

יכולה לפתור חלק ניכר מהבעיות אותם את מזכירה פה מנסיוני האקס שלי היה מתנהג בדיוק אותו הדבר אבל אחרי כמה שיחות אצלה "ואזהרות" ממנה הוא הוריד פרופיל
 

Bubble Girl 27

New member
אני מקווה שיעזור אצלי

הוא לא שינה התנהגות עד שלא קיבל צו של בית משפט וגם אז הוא עדיין מתנהג כמו מטורף לפעמים.
 
אז אצלי זה ככה...

הסדרי הראיה קויימו עד עכשיו לפחות כסדרם - כל סופשבוע שני הוא אצל אבא שלו באופן מלא!! - מוציא אותו מהגן ביום שישי עד מוצ"ש! ופעם בשבוע אחה"צ. וכמה שזה קשה לי....הזמן הפנוי הזה... חלל נפתח אצלי,אבל אני מתגברת לטובת הילד. עכשיו האבא מודיע לי שבשבת הבאה הוא רוצה לנסוע לטיול לנגב אז הוא לא יקח את הילד. ולמרות שכיף לי עם הילד, מעצבן אותי שהוא עושה חיים כמו רווק, בלי להתחשבן ואילו אני צריכה לתאם איתו מראש. כמובן שהערתי לו שאם הוא מפספס שבת אז שיודיע לי מספיק זמן מראש כי גם לי יש חיים (בינינו, לא ממש.. אבל שיחשוב ככה,מכ'פת לי..) זהו, עצבן אותי על הבוקר. שפכתי ת'לב.
 

Bubble Girl 27

New member
חשבתי שרק אני מרגישה ככה

שמעצבן שהוא חי כמו רווק כל השבוע עושה מה בראש שלו לא מתחשב בכלום ועוד בנוסף על זה מעיז להחליף סופ"ש כמו כלום!!!! מעצבן שאנחנו מקריבות הכל והם שמים ז$%^$%!!
 
ואלה גם אצלי....

גם אני מאוד מתרגזת שהוא חי כמו רווק - ולא מודע בכלל מה זה לחיות במחוייבות של הורה שאתה לא יכול לעשות מה שבא לך מתי שבא לך!(ככה היה איתו כמעט ממתי שהיא נולדה - הפרימיטיב העקום הזה..)לא משנה...נמשיך הלאה... אז אני במחוייבות מתוך רצון גדול מהיום שהיא נולדה והוא גם כשהיינו יחד היה על תקן "כשמסתדר לי אז סבבה אבל בעיקר אני בשלי..." היום שאנחנו לא יחד כבר הרבה זמן...הוא לוקח אותה בסה"כ סדיר מאוד...למרות שבהתחלה וא היה מפשל המון!(מבריז ולא מגיע לקחת אותה, לא רואה אותה במרווחים גדולים ומבלבל אתהילדה... כל זה היה בגלל הכעס והאגו הפצוע שלו) היום זה די סדיר (היא עוד לא ישנה אצלו כי היא קטנה ואני לא הסכמתי עדיין...בקרוב) יש לי כמה עצות שלי מתוך מה שעברתי: 1. באמת כדאי לא לבזבז אנרגיה לכעוס על זה שהוא חי כמו רווק - כי זה מצב נתון שכנראה לא נוכל לשנות. אני מתנחמת בזה שהאופציה היא שהילדה תחיה איתו..ואין סיכוי בעולם שאני מעלה את זה על דעתי בכלל!!!היא איתי!!!! וזה מרגיע אותי כי מה שחשוב לי זה שהיא איתי. 2. זה שהוא לא עושה מאמצים ללמוד איך לטפל בילד לבד זה כנראה כי היתה לו ברירה עד היום! (גם בעלי די אנתיקה ורגיל שהאשה או אמא שלו עושה את ה"דברים" של הילדים. הוא גם גר עם הוריו היום..ואני טפטפתי לו עם הזמן שכדאי מאודש שיעה קצת דברים עם הילדה לבד אם הוא רוצה שהיא תכבד ותעריך אותו בתור אבא! עליו זה מאוד השפיע. 3. היות ואני מבינה שלא בטוח בכלל שעל שלך זה ישפיע.......הייתי מציעה לך "איום" קטן......בודאי מינו לכם בשלב כלשהו פקידת סעד...וזה בדיוק תפקידה...את מספרת דבר חמור!!!!!!! - שהוא לא נתן לילד לאכול יום שלם כי הוא לא יודע להכין?!?!?! זה ממש לטיפול רציני! ואת יכולה לרמוז לו שאו שהוא יתאפס על עצמו ויבין שיש לו פה אחריות על בן אדם! או שאת תפני לגורם חיצוני שיתערב ויעשה את זה בשבילו! טוב יקירתי...בהצלחה לכולנו... ואין מה לעשות - נשים תמיד יעשו יותר....שמעת על גבר שהוא "אשת חייל"????נכון שלא?.........
 

Bubble Girl 27

New member
לא מינו לנו כלום

עשינו הכל אצל עו"ד... אני שוקלת עכשיו לערב פקידת סעד למרות שזה נשמע לי צעד חריג.
 

BlackMambaa

New member
אולי בינתיים עד שדברים יתבהו

תשחי עם הילד אוכל שיהייה לו לביטחון, במבה, סנוויצים, כאלה..
 

tunalover

New member
מה זה השטויות האלה (כמו שאומרת עדי אשכנזי)|חי

אני הייתי נמנעת מלשלוח כל דבר. בעוד שנה תצטרכי לשלוח איתו ארוחות שלמות, בגדים, צעצועים ואולי גם כמה חברים. כשהוא חוזר הביתה, תדאגי תמיד שיחכה לו משהו לאכול - זה הכל. הילד יגיע לבד לגיל שיוכל להגיד לאבא שלו לבד שהוא רעב - עכשיו - לאכול ומיד.
 

tunalover

New member
אני באמת מתאפקת לא להיות צינית אבל

כל שלוש שעות נתקשר להזכיר לו להחליף חיתול כל שעה להציע מים לילד כל חצי שעה להחליף פעילות + רעיון לאיזו פעילות.......
איפה זה יגמר אם היא תתחיל לנהל לו את החיים זה יגרום לו להתנער מאחריות ותמיד לצפות ממנה ש"תזכיר" לו מה ומתי לעשות כל דבר. כל דבר שהוא לא עניין של חיים ומוות לילד, שתעזוב ותתן לילד להתמודד מול אבא שלו. ככה מתכשלים, לא?! אנחנו רק יכולות לשמש כתף לבכי ולעזרה בהתמודדות עם הכאב אבל לא למנוע אותו מילדינו. כך אני חושבת.
 

tunalover

New member
אם אני לא אוכל 3 שעות אני אמות../images/Emo121.gif

אבל אני באמת חושבת שילד יכול להחזיק מעמד בלי לאכול כמה שעות ואם המנגנון שלו בכל זאת יאותת "רעב" אני חושבת שלאבא שלו יהיה קשה להתעלם מהבכי/ניג'וסים שלו ולא תהיה לו ברירה. אך ורק מניסיון אישי ושל חברים/ות - אפשר לדבר איתו פעם פעמיים אבל יותר מזה עלול לעורר את אפקט הדווקא שלו ואת זה אף אחד לא רוצה.
 

Bubble Girl 27

New member
כשאני עשיתי את זה חטפתי צעקות

"אני אבא שלו" הוא לא מנסה להיות אבא רע באמת שלא ואני יודעת שזה פשוט חוסר ידע וחוסר רצון ללמוד אבל הילד שלי נפגע ואני משתגעת כי אני לא רוצה לריב עם האקס ומנסה להגן על הילד ומנסה שהם יהיו בקשר טוב אבל הוא מבחינתו מה שהוא עושה זה אבא משקיען! בקיצור אופפפפפפ
 
למעלה