מחשב שלא נידלק - לוח אם???

gozala

New member
מחשב שלא נידלק - לוח אם??? ../images/Emo178.gif

ניסיתי להפעיל את NORTON GHOST ומכל העסק כשהודיע שיעשה ריסט פניתי ועסקתי במשהו אחר, בידיעה שהמחשב הזה לא בסדר ומילא ריסט אחרי שבועות שהוא פועל, זה הולך... חזרתי והמחשב מכובה!
לקח לי שעתיים של נסיונות להדליק אותו. באי ביי אני רואה הצעות ניידים "לפירוק" כשברובם כמעט, הם לא נידלקים והבעיה בלוח האם (לאחר שהבעלים הלכו וביררו אצל טכנאים), הם מוכרים אותם במקום לתקן (אחרי שפירקו מהם זיכרון HD וכל מה שניתן). כבר פירקתי נייד אחד בגלל שאמנם נידלק, אבל בפעם הראשונה היה מספיק להעלות את הווינדוס... בניסיונות הבאים גם זה לא. (צריך היה לתת לו להתקרר איזו שעה ואז בטובו כל התהליך היה מתחיל שוב). המחשב הזה (MDG) נירכש בקנדה בסתיו (נוב) 2002 ועד היום הוא משרת אותי נאמנה וקשה, מאוד קשה יהיה לרדת ממנו. יש למישהו מושג ממה יכולה לנבוע הבעיה? הוא דלוק אצלי חודשים בלי הפסקה בגלל הבעיה הזו. יום אחד גם שעתיים שלוש של ניסיונות לא יועילו!
 

gozala

New member
הוא מחובר לחשמל הסוללה לא טובה!

למדתי מהניסיון לא לחבר סוללות לניידים חדשים, ברגע שמחברים הן מתחילות להיגמר. הסוללה הזו בגילו של המחשב: מספיקה בדיוק להעביר אותו בריצה קלה מחדר לחדר (כי אסור לכבות הרי...) כבר בדרך היא מצפצפת.
 
אז אולי פה קבור הכלב

נתקלתי כבר במקרים שהסוללה היתה גמורה עד כדי כך שאפילו הנייד לא נדלק.
 

מוטי בר

New member
אני ממש לא מבין בניידים אבל גם לאחי

זה קרה ובגלל הסוללה בלבד. בסלולרי זה קרה לי בגלל הסוללה. היא נגמרת לגמרי בשלב כל שהוא(מתה) ואי אפשר להפעיל את המכשיר בלעדי סוללה גם כאשר הוא בחשמל. לאחר החלפת סוללה לחדשה וטעינה מלאה לפי ההוראות הוא פעל כמו חדש. בידידות, מוטי.
 

gozala

New member
WOW איך זה יתכן? ה-HP אכן עושה זאת

בדיוק היום סיפרתי לבתי שיש לו "באג" אם מוציאים את הסוללה הוא נידלק ונכבה מייד... רגע! יש לבני HP שרק אחרי שנה חיברתי לו את הסוללה, עבד בלי הסוללה במשך שנה שלמה. צריך לחדד את העניין הזה אבל היום שישי וזה מרתון סרטים בשבילי.
 

gozala

New member
הנייד שפירקתי והפך לגרוטאה ../images/Emo45.gif../images/Emo128.gif

היה בלי סוללה בכלל, הוא פעם רק על חשמל! מה אתם אומרים בעניין????? אגב גיליתי את שמו הוא נקרא COPAM ולמרבה הפלא זו חברה שעדיין קיימת ונראה לי לפי השוטטות בגוגל שיש להם קשר עם ACER.
 

Y. Welis

New member
יש כאלה שכן ויש שלא.

היה לי פעם נייד ישן של חברה שכבר נעלמה - SPIKA, אני חושב, שהסוללה שלו לא היתה שווה הרבה, אבל בלעדיה לא ניתן היה להדליק אותו כלל. יתכן שהיא פעלה כשנאי או מיישר-זרם בין הספק ללוח עצמו. היום אני מאמין שמרבית הניידים לא מחייבים סוללה.
 

gozala

New member
זו וואחד סוללה והחברה MDG בקנדה!

התופעה הזו החלה... לפני כמעט שנה. לא מעזה לכבות את המחשב (הוא הרי עם הסוללה ותיאורטית היא "במיטבה") ולעשות את הטסט. אתמול הוא כבה תוך תהליך של ריסט ולקח שעתיים ויותר של נסיונות. זה מחשב של 2.4GHZ 40GBHD 512RAM ועוד מעט 3 שנים בעבודה, יהיה קשה מאוד לאבד אותו! סוללה עולה 100$, ניזכרתי: לבתי יש מחשב זהה (רכשתי לה אותו יד שניה באי ביי) אני צריכה להחליף סוללות ולנסות...
 

gozala

New member
זו לא הסוללה ../images/Emo128.gif חד משמעית !

התקשרתי לבתי, היא מדליקה את המחשב בלי בעיות בכלל בלי הסוללה. (מחשב זהה).
 

gozala

New member
שעורי בית: ב-HP יש 60GB ../images/Emo45.gif

העברתי עם חיבור כבלים למחשב הזה שהוא "חדש" אצלי ורזרבי. האם זה נדמה שמהסך ב-MDG מתעייף ומאבד כח? זה מכסימום תאורת המסך האפשרית.
 

gozala

New member
בכמה כפיות אפשר לאכול? אחד! ../images/Emo8.gif

העניין הוא, שכל אחד אוכל עם הכפית שלו, זה מה שקורה עם ניידים. כמה הסתובבו לי "מתחת לידיים" בזמן האחרון? 4 "בלבד", האמת שרכשתי ת-HP באי ביי וחשבתי "מציאה" (HP PAVILION ZE5568CL) בידיעה שהמסך מנופץ, כי לבני לפני כשנתיים רכשתי זהה ב-1600$ אז חשבתי ש-450$ (ומשלוח 30) זה "מציאה". לפניו רכשתי אחר עם מסך 12" 3150-AVERATEC די מצ'וקמק בתצורה, אבל קל - לנסיעות עבורי, כי ה-MDG שלי לא יכול לסוע יותר, הוא כבד לי מדי. את ה-HP הועדתי לחבר של בתי, אבל הוא העדיף את האחר: זמן קצר לאחר הזכיה ב-HP סתם נתתי מחיר (300$) על ה-AVERATEC5100 עם המסך המקולקל, לתדהמתי זכיתי בו. אז ה-HP לא כ"כ מציאה מסתבר, כי רכשתי לו מסך לפני יומיים בעוד 100$. מה יש לדבר, ניגררתי קצת בזמן האחרון עם מסע רכישות באי ביי... השבוע אני לקנדה: מחכים לי שם עוד שניים מהארבעה. האחד לנסיעות עבורי AVERATEC 3150, את השני - כבר אמכור! את ה-HP הזה הייתי לוקחת לעצמי, אבל אתן ל-MDG שלי עוד הזדמנות, היום נאלצתי לכבות אותו והוא נידלק בחזרה "רק" לאחר 7-8 ניסיונות.
בני זוגם של ילדי גילו את "אמריקה" עם המחשבים הניידים ובמשך 3 השנים האחרונות ילדי בעצמם עברו ממחשבי שולחן לניידים (את כולם אני רכשתי "כמובן") ולך תעשה לוח כפל: יש לי 3 ילדים בגילאי 25-34, שניים נשואים.
לפני כחודש מכרתי טושיבה של בעלי ששידרג את עצמו ל-IBM-T.. מחשבים שולחניים זרקנו או מסרנו, את הניידים הישנים אם הם פועלים עדיין - מסרתי כ"מקלדת" לעת מצוא, יש תחלופה ומדובר ב-שמונה אנשים ובני משפחה קרובים והחלטתי ל"מחשב" גם את אמי ולנסות ולעזור לה לעת זיקנה עם המדיה הזו. (והיא? הצעתי לה מחשב שולחני - "לא! כמו שלך אני רוצה")... ממש רשימת מלאי! כמה עולה למחשב משפחה כולל שידרוגים והחלפות? כבר עברנו מזמן 10,000$ ארה"ב. במשך הזמן כל אחד יושב לו עם המחשב הפרטי והאישי שלו וזה המצב. הרכישות באי ביי די מדהימות: עשיתי חשבון שרכשתי 5 מחשבים טובים וחזקים (חוץ מאחד) החל באפריל ועד אוג', במחיר שעלה לי ה-MDG הזה בזמנו. (היה הזמנה מיוחדת מאותה חברה ועלה לי כהוגן).
 
למעלה