מטיילים ומצילים את ארץ בראשית-הזמנה

בוא נתחיל בזה שלא נתחזה.

הוכחת באופן שאינו משתמע לשני פנים שאינך אמין, ועשית זאת באופן הטפשי ביותר שאפשר. למה שמישהו יאמין למשהו אחר מדברייך?
 

itaynegev

New member
שמע אבי,

קראתי בעיון רב את דבריך בפורומים השונים, כלומר בג'יפטריפ, בגרופי, ב NRG, ב YNET ובפורום הזה. התחזית לאביבית הגיפאית, לאביבה מהמרכז ולאביבית הדוושנית , שיקרת וכיחשת. עכשיו כשנחשפת אתה ממשיך לטעון פה טענות בעד מאמצי שימור הסביבה של חברת רותם. בנוגע לאופייך: אני לא יודע אם לשמוח שיחצ"ן כמוך הורס את מאמצי חברת רות"ם, או להתעצב על שאין לך בושה להתחזות, לשקר ואח"כ להמשיך לכתוב פה. במעשיך פה אתה מביא דוגמא לישראלי המכוער שכולנו מנסים להתנער ממנה. בנוגע לטיעוניך על שמירת הטבע שמבוצעת ע"י חברת רותם: טיילתי כמה פעמים באזור ביקעת צין, וגם חציתי את אותה פעמיים שלוש. חברת רותם השאירה אחריה שטח שיכול היה לשמש כתפאורה לארץ מורדור של מלכות הרשע ב"שר הטבעות": ארובות שמעלות עשן ביום ובלילה, משאיות ענק שעוברות ומשאירות אחריהן רק פודרה. שוחחתי גם עם נהגים ועובדים ושמעתי על הנזק הרב שנגרם לסביבה. אם תנסה ללכת ברגל באזור זה תצטרך לחצות חפירים מחצבות ובורות פעורים באדמה. רק עכשיו בעקבות הדיון אני מבין שעברתי באזור ש"משוקם". אלמלא היו אומרים לי, הייתי בטוח שמדובר באזור הרוס, ללא צמחים או דימיון למה שהיה קודם. אותי הצלחת להביא להפגנה נגד המפעל. (וגם את חבריי) בתודה, איתי.
 

charming31

New member
אבי גנאור - שליחו של השטן

אבי יקירי, לצערי אחרי שגילית מי אתה ומה פועלך אני אפעל בדרך היחידה שיש לי על מנת למנוע ממך את המעות הספורות שבידי. אני לא קונה יותר את המגזין אופניים, שאתה הקמת, ואני גם אנסה לשכנע כמה שיותר רוכבים ממכרי שלא יקנו לא יקראו, ויטילו חרם! אין ברירה אבי, איתך כנראה זה רק בכוח!!
 
אני אוהב את החסות שלקחתם על העובדים

אבל אני רוצה להזכיר לך איך התנהגתם לעובדים שלכם בחודש מרץ האחרון, איך השפלתם אותם, הורדתם אותם על הבירכיים והבאתם אותם לשולחן הסדר בלי כסף לאוכל. תאמין לי שאחרי זה כל עובד ירוץ, מפחד ולא מאמונה, לעשות כל מה שהבוסים שלו כותבים לו או רומזים לו. אין שום מלחמה. בסך הכל רוצים שאתם תעבירו את המחצבה שלכם למקום אחר. כל הבקשה היא שלא תפתחו את הבור הנורא שלכם ("בסך הכל 1 קמ"ר + דרכים ותשתיות נלוות) במקום שאתם רוצים אלא במקום אחר, שלא יפגע בנסיון האמיתי של תושבי הערבה להתפרנס מתיירות וטיולים.זה בשלב הראשון. אחר כך צריך לבוא אליכם עם התקנים של משרד לאיכןת הסביבה. צריך לבדוק אותכם בנושא זיהום אויר, אחרי שנתיים שאתם מזהמים בלי בקרה. צריך לבדוק מה פישרם של המים החומציים בנחל צין, שמאכלים סוליות נעליים. צריך לבדוק כמה מזהמים אתם תורמים. אחרי שיגמרו כל הבדיקות האלה, אולי יתנו לכם רשיון עסק. אבל לא בטוח שיהיה צורך בכל זה כי המניה שלכם צונחת פלאים. לספר לך למה? כי בעלי המניות בורחים מכם כשהם מגלים עד כמה אתם מזהמים. לא סתם אתם מונעים בדיקות מסודרות של איכות הסביבה אצלכם בכל מיני תרגילים. את המלחהמ אתם עושים. מלמחה נגד תושבי האזור. עשיתם את זה לפני ליל הסדר האחרון לעובדים שלכם ועכשו אתם עושים את זה לשכנים שלכם.
 

itaynegev

New member
תרמית בארץ בראשית, או מעשה באביבית

הג'יפאית.. מי שמעוניין לקבל מכתב לדוגמא על אבי גנאור האיש ופועלו, (כפי שהשתקף בימים האחרונים בפורומים) וזאת למען שליחה לכל החברים, מכרים, משפחה וכו. מוזמן לשלוח לי את המייל שלו במסר פרטי ואני אקדם לו את המכתב. איתי.
 

yossef100

New member
ועכשיו חיבוק הדוב של רותם אמפרט !!

להלן הודעה לעיתנות של רותם אמפרט המדברת בעד עצמה כלומר חיבוק דוב למאבק שלנו לעיונכם יוסי -------------- הודעה לעיתונות 8 דצמבר, 2004 הפנינג "חיים עם הטבע" של רותם אמפרט מאות עובדי רותם אמפרט ישתלבו בהפנינג של החברה להגנת הטבע למרגלות הר-צין ביום א' 12/12/04 יתקיים אירוע באזור הר-צין שיזמו החברה להגנת הטבע וארגונים ירוקים נוספים תחת הכותרת "להציל את ארץ בראשית". בכוונת חברת רותם אמפרט, להשתלב בהפנינג עם עובדי החברה תחת הסיסמא - "רותם - חיים עם הסביבה". זאת כדי להראות כי קיום תעשייה ממנה מתפרנסות אלפי משפחות באזור הדרום, הוא אפשרי לצד שמירה על הסביבה. עובדי רותם אמפרט שגם הם תומכים בדו-קיום עם הטבע ובשמירה על ערכי סביבה, יקיימו דיאלוג ויבהירו בנועם את נקודת המבט שלהם כמי שסביבה זו היא עבורו מקור פרנסה. העובדים יקבלו בברכה את פניהם של משתתפי העצרת, יארחו אותם במאהל שיקימו, יפריחו עפיפונים ויזמינו אותם ליטול חלק בפעילויות שונות. רותם אמפרט מבצעת פעילות ירוקה לאורך שנים בשיתוף עם רשות שמורות הטבע. כך למשל ניתן לראות את פרוייקט שחרור הראם הלבן אל הטבע בו נטלה חלק החברה , שיתוף פעולה עם המכון הגיאולוגי לשימור המחשוף הייחודי המכונה "כנפי הצניחה" באתר הכרייה בבקעת צין, שימור מאובן ענק של מוזוזאורוס מהתקופה הפרה היסטורית שנחשף במהלך פעילות הכרייה של חברת רותם, ששוקם בדנמרק ומוצג כיום לקהל הרחב באוניברסיטת הנגב, וכן טיפוח הסדרה ותחזוקה של שבילי מטיילים ומסלולים למען הציבור הרחב באזורי הפעילות בהם פעלה החברה. חברת רותם אמפרט, מעסיקה מעל 1000 עובדים מאזור הדרום ואלפי עובדים נוספים במעגלים המשניים . החברה עוסקת בייצור דשנים לחקלאות וכ- 95% מתוצרתה מיועדת לייצוא. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם רשות שמורות הטבע והמשרד לאיכות הסביבה. אתרי הכרייה נקבעים בתאום עם גורמי התכנון והגורמים הירוקים ולגבי כל אחד מהם מכינים מראש תכנית שיקום והסדרה נופית . מתוך אחריות ועל פי המדיניות הסביבתית, השקיעה רותם בעשור האחרון מעל 40 מיליון דולר במערכות סביבתיות המותקנות ומופעלות במתקני היצור של החברה במטרה לעמוד בתקני איכות הסביבה. בשנת 2002 זכתה רותם אמפרט בפרס מיוחד של השר לאיכות הסביבה שניתן לה כהוקרה על פעילותה, מאמציה והישגיה במניעת מפגעים סביבתיים ובקידום השמירה על איכות הסביבה בישראל. רותם אמפרט תחנוך השבוע מכרה משוקם בסמיכות למכתש הקטן, ובו מסלול מטיילים, תחנות תצפית (מצפורים) ואזורי חנייה מוצלים ובהם שלטי הסבר על הסביבה ועל תופעות אקולוגיות ייחודיות באזור. האזור שבו נסללה הדרך הוא מכרה שסיים את פעילותו ושוקם על-פי תוכנית שנעשתה ע"י אדריכלי נוף ובשיתוף הרשויות המוסמכות. כאמור, החברה משקיעה משאבים רבים בשיקום השטח בזמן הפעילות ולאחר הכרייה והיא עושה זאת באמצעות קרן שיקום מכרות הממומנת ע"י רותם אמפרט. ניתן לראיין את עמיר אייל -הגיאולוג הראשי של רותם אמפרט (לשעבר מנהל בית ספר שדה חצבה וחוגי סיור צפון) בטלפון: 2707998-052 לפרטים נוספים: גילי ניצן, לניאדו תקשורת שיווקית, 5177977-03, 7560264-050
 
למעלה