|מטרי
שבוע טוב וקל, הרבה
ונחת גם!

דהוז

New member
|מטרי../images/Emo182.gifשבוע טוב וקל, הרבה ../images/Emo182.gif ונחת גם!

 
שמת לב לכמות הגשם שירדה באזורכם?

טיילנו היום בתל חדיד , עלינו עם הרכב באופן חלקי והשאר רגלי, היה כיף לא נורמלי מכיוון שגם הגדול שלי הצטרף אלינו בנוסף לבני הצעיר ,יחד עם אחי וחברתו וחברים נוספים, גם בגלל שהרשיתי לעצמי להיות חופשיה וילדה לרגע ופשוט רצתי בלי הפסקה נזכרתי איזה כיף זה להיות בכושר, האדרנלין עבד מצויין ויחד איתו גם מפלס הרוח אפילו הגשם לא הפריע לי לרוץ. צחקנו הרבה כי מדי פעם מעדנו והחלקנו בחול... כולנו היינו מאובקים אבל זה לא הפריע לנו להמשיך לאבו גוש ולאכול שם חזרנו עייפים ושבעים!
 
ואנחנו נדדנו בשבת לצומת בילו

לקנות נעליים לכולנו, והיה יום שטוף שמש קייצי ומלבב. אח"כ עברנו במושב מספר קילומטרים משם, והתברר שהיה שם מ--ב--ו--ללללל מדהים. סוף סוף הבנתי מה זה "גשם מקומי"
 

yasha31

New member
../images/Emo6.gifחחח בדיוק כמוני...

רק שאני הייתי קודם במושב לא רחוק משם וירד מבול ואז נסעתי לצומת בילו ושם היה שימשי ומלבב.... האם היינו באותם המקומות בדיוק ולא ידענו?
 

דהוז

New member
מה?! היית לידי ולא 'תקשרת ולא ביקרת?! נה!

שולחת אליך בדחיפות את המס' שלי (שוב) במסרים כדי שלא תעשי את הטעות הזאת פעם נוספת... ראי הוזהרת!
 

דהוז

New member
בנות! אפשר כבר היה לקבוע מפגש אצלי!

ותמיד יש מקום ל-
טוב.... הייתי מדליקה את המנגלים, מכינה פיתות על סאג' והיינו מתרטבות בגשם...אח"כ היינו מרימות כוסית
ומנשנשות
אח איזה יום היה אתמול: נעים וחמים ובכל זאת גשום, ריח נהדר של אדמה ועצים וסתם שלווה.... אז מי שמעוניינת, בפעם הבאה שאתן מזדמנות לאזור שלי, הבית פתוח!
 

הלנה

New member
אני היתי בפיקניק מסורתי

של אורוגואיים שמתקיים פעם בשנה כבר 40 שנה ולפעמים אנחנו הולכים. הפעם התאספנו כל המשפחה מצד אימי ומצד אבי , אמיר הכין על האש לכולם והיה מאד מוצלח!!
 

yasha31

New member
יאמי... איזה כיף...

"על האש" של דרום אמריקאים.... בטח מלא אסדו
. לא יכולת לקרוא לי????? מוכנה להתחזות לאורוגוואית לצורך הענין
 

הלנה

New member
בכיף.. ניקח את זה בחשבון לפעם הבאה...

אבל לא היה אסדו... יחד עם זאת היו צ'וריסוס (שאני לא אוהבת) ועוד הרבה בשרים טעימים אחרים.. היתה גם קבוצה של אורוגואים מהאו"ם שניגנו ושרו ושתו מאטה..
 
איכס! מאטה!

זה כמעט דוחה כמו ממרח ה"מרמייט" של הדרום אפריקניים. מעדיפה בהרבה את התפריט שהציעה דהוז
 

הלנה

New member
../images/Emo46.gifלא לימדו אותך שלא אומרים איכס על אוכל??

וגם לא על שתיה? מאטה זה משקה מאד טעים, אם יודעים איך להכין אותו
 
הדברים שהוזכרו אינם בחזקת אוכל

וסליחה אם פגעתי באיזה רגש לאומי... או סתם בטעם האישי ולגבי ההשוואה לתפריט של דהוז: איזו קיבה תשאר אדישה למסרים המפתים שהסתובבו כאן בשמך? בכלל, מאז חגיגות המימונה חשבתי להציע לך שתשני את הכינוי "דהוז" (שהיה במקור כינוי זמני, נכון?) ל - "באבט".
 

הלנה

New member
../images/Emo140.gif ההתנצלות מתקבלת

סתם צחקתי, אני לא נפגעת כל כך בקלות (לא מאוכל/שתיה בכל אופן)
 

הלנה

New member
ויש לה מזל שאין פה ארגנטינאים

בסביבה... הם הרי ידועים כהרבה יותר תוקפנים מאיתנו... המשקה מורכב מסוג של עלי תה ונדחסים לתוך כלי קיבול מיוחד עם פיה של מתכת ואליה מוסיפים כל פעם סוכר ומים רותחים (שביר להניח ששרון שתתה מאטה מר, ללא סוכר, כמו שהמקומיים שותים..). בדרום אמריקה אפשר לראות הרבה אנשים מסתובבים עם המאטה והתרמוס ביד... הבעיה , למי שלא רגיל, היא שלא מכינים כוס לכל אחד, אלא זה משקה שעובר מפה לפה אז לא מתאים לכל אחד..וגם לא מתאים לשתות עם כל אחד. אצלנו בחורף אבא שלי מכין מאטה עם טורטה פריטס (סוג של בצק מטוגן, דומה למלוואח אבל יותר קשה) ונושא כיף לשתות כשהגשם בחוץ... בכל אופן, כשתרצי אני אקח מאבא שלי את הפרודוקטים ואזמין אותך אלי למטה (ותקבלי אחד משלך..).
 
נכון

באמת טעמתי את הארגנטינאי, ובימים ההם לא הטריד אותי שהקשית כבר עברה סבב של עוד 8 ארגנטינאים לפחות. אבל באמת זה היה כמו לשתות מתוך שלולית של מים עומדים....
 
למעלה