מידע עדכני לחברי הפורום

מידע עדכני לחברי הפורום

150 הודעות של ארבל + 130 הודעות של גל-ים נמחקו ביד הזבלית שהפכה ממנהלת בלתי מוצלחת לקלגסית רודנית ומופרעת.לא חוכמה לשמור ולהגן על חופש ביטוי למי שמסכימים עימו אלא העקרון המקודש שמור לאלה המקוממים בדבריהם.``הזבל``השתמשה בנימוק של `הצפה` כאילו דפי הפורום נגמרים כמו נייר טואלט...אבל מי שהיה עד לחילופי המלומות יודע שהסיבות הרבה יותר אישיות..-המעוברת התחלקה על השכל וחבל שסחפה עימה גם אחרים שלא ירדו לעומקם של דברים.האמת שאני מופתע הכיצד אין מי מהעדה כולה שישלול בתכלית השלילה מחיקת מילים -האיחן הדבר דומה לאותם עוכרים שאת ספרינו שרפו לא לפני הרבה שנים?-קומו,עורו בני הפורום ןתבינו שלא הכל זיונים ואהבה !!!!
 

לי28

New member
ארבל מהכרמל - תגובה

ארבל היקר נכון הפורום הוא בכלל לא לזיונים ואהבה רק וגם לא גם הפורום לדברי חוכמה וסתם העברת הזמן אך לא לתחרות הודעות.... שים לב מה עשיתם... אתה וגל ים מילאתם את הפורום בהודעות פרטיות של דו שיח ביניכם... והפרעתם לתקשורת הפורום... דעתך על ליהי נשמעת לי קצת אישית מידי וקנטרנית...אנא שקול מילים כמו שאתה אומר זה סה``כ פורום ואתה יורד כבר לפסים שלא לנו האנשים פה... אז אנא קח זאת ברוח טובה ותסיק את המסקנה....לי28
 
ארבל............

בניגוד למה שאתה חושב אני לא מוחקת סתם ולא חוסמת סתם. כל אחד זכותו להביע את דעתו, ואם זכור לך אז בתחילת דרכך כאן פנית אלי ובקשת.. כן אתה בקשת שאני אמחוק הודעות של אחרים ועכשיו יש לך את החוצפה בכלל להגיד שאני סותמת פיות? מה קרה שינית את דעתך או שדעות ומחשבות ובעיקר רגשות של אחרים אפשר למחוק אבל את שלך חס וחלילה האם אתה באמת כזה בן אדם אגואיסט? אז כמו שאמרתי אני לא מוחקת סתם הודעות אלא אם תשים לב רק הצפות ו 130 הודעות בשבוע עם כל הכבוד זאת כבר הצפה שלא מקובלת לא עלי ולא על תפוז ולכן חסמו לך את הגישה הנה ולכן גם אוטומטית ההודעות שלך נמחקות ולא אני מוחקת. נראה לך שאני אשקיע בך טיפת אנרגיה אם היית יודע כמה עבודה זאת למחוק הודעה אז היית מבין שאני לא אטרח בכלל למחוק הודעות. ברגע שמשהוא נחסם יש הוראה אוטומטית למחיקת הודעות. אם לא תציפו ולא תציקו ולא תעליבו אז תתקבלו שוב לפורום בברכה אין לי שום דבר אישי כלפי אף אחד מחברי הפורום.
 

RPG@

New member
לכולם מגיע - SURF FREE!

כל אחד והשגעונות שלו שלא ייהיו לך נקיפות מצפון אנחנו משלמים את אותו הכסף....לכייף שלנו תהיי בטוחה שבפורומים אחרים לא היו עושים את מעשייך! חופשיה מצידי....למחוק גם את זה הרי....זה תפקידך לא? וכל הלהקה.....אחרייך תלך ותמשיך ללכלך....רק ביתר מתיקות!!!
 
למעלה