מידע על עיסוק של מישהו בזמן שהיה בצבא

asdf37

New member
מידע על עיסוק של מישהו בזמן שהיה בצבא

בוקר טוב האם מישהו יוכל לעזור לי ולומר לפי ת.ז שאני אמסור במסרון פרטי, מה היה תפקידו של האיש המדובר בזמן שירותו הצבאי? מה עשה ואיזה דרגה הייתה לו. המון תודה מראש
 
בורות ו/או טמטום ללא גבול...

הם התכונות שצריך כדי להעז ולבקש בפורום פתוח וגלוי "עזרה" מהסוג הזה. כי זאת לדעת, המידע של דרגות ומקצועות צבאיים, אינו מצוי בשום מאגר מידע אזרחי, גלוי או חסוי, אלא אך ורק במאגרי מידע צבאיים וחסויים. כל כניסה למאגרים האלה נרשמת ומשאירה עקבות המובילים אל העבריין, אשר פנה בשאילתה בלא רשות ובלא סמכות, והוא יועמד למשפט צבאי (הענשים, בהתאם..., קשים מבמשפטים אזרחיים). חלפו הזמנים שכל פקיד/ה בצה"ל היה שולף לסיפוק סקרנותו את פרטי הרמטכ"ל מהמסוף המונח לפניו. בתוך המידע החסוי הזה (שכולו חסוי) לפעמים גם מסתתרים סודות בטחוניים (כמו מקצוע צבאי של מפעיל ציוד סודי שטרם פורסם כי מצוי בכלל בצה"ל...).
 
יחד עם זאת, הרי שניתן לפעמים

גם לברר את המידע המבוקש גם ללא כניסה לא מורשית למאגרי מידע צבאיים. כגון, רזומה של האובייקט עצמו, שיחה בכיסוי מול האובייקט עצמו, חקירה סמויה אצל בני משפחתו, מקום עבודתו, חבריו ושכניו. לא בהכרח כל דבר מתחיל ונגמר בעבירה פלילית של מישהו. ס.
 
אז כל אחד יכול להמציא את ההיסטוריה שלו?

אם אכן המידע נחשב לסודי - אז כל אזרח יכול להמציא את ההיסטוריה הצבאית שלו .... ולהסתמך על הסודיות כאמור.
 
"צוות" נגד "צה"ל" - ירמי אולמרט...בין השאר...

המידע על הזוגיות של ד"ר ברוך לוי - שעומד בראש "צוות" עם ,זאבה לוי" מתחום המיחשוב הצה"לי = ("תיכנון") .... מחיייב הפקת לקחים מייידת לגבי העיכוב הרב שבמתן המידע הזה = מי יודע עד לאן מגיע המידע ולאיזה צורך מבצעי . (( המלחמות הקודמות או המלחמות הבאות - בכפוף לבעיה זהה בצבא האמריקאי )).
 
למעלה