מיואש, לא ידעתי איפה לשאול

מיואש, לא ידעתי איפה לשאול

מקווה שזה המקום. בן 24, מזה כ-8 חודשים אני סובל מהתקפי כאבי בטן ושלשולים. לפעמים על בסיס יומיומי. בנוסף סובל מצרבות (לא שמתי לב לתדירות מסויימת), ריח חריף מבית השחי ועייפות נוראית. גם אחרי 8 שעות שינה אני לא מצליח לקום מהמיטה ואני מרגיש מותש לאורך כל היום. בנוסף לעייפות שמתי לב כי יכולת הריכוז שלי שואפת ל-0 (התחלתי לימודים באונ' בשנה שעברה). כל בדיקות הדם שביצעתי היו תקינות, כנ"ל בדיקות צואה וקולונוסקופיה, בדיקת נשיפה להליקובקטר גם כן תקינה. אציין כי לפני כ-10 שנים אובחנתי עם מעי רגיז ולפני כשנתיי וחצי הייתי מאושפז במצב קשה עקב מחלת הנשיקה. עוד משהו שנראה לי מוזר הוא שבבדיקת הדם האחרונה שעשיתי לפני כחודש ה-TSH שלי היה בערכי הנורמה, ואילו לפני כן בכל הבדיקות הוא היה גבוה מהנורמלי אך מעולם לא טופלתי נגד זה (אציין כי בני משפחה אחרים כן מטופלים באלטרוקסין). ניסיתי טיפול בקלבטן על בסיס יומי אבל לא הייתה שום הקלה ואני די בדיכאון מהמצב. ערכתי מדידות חום ובימים מסויימים היה לי חום של 37.1. מה יכולה להיות הבעיה? מה עושים?
 
בדיקת דם רגילה.

חשבתי על תסמונת זוליגר-אליסון. האם יש לך במשפחה היסטוריה של גידולים בבלוטת הפארא-תירואיד או בבלוטת ההיפופיזה?
 
לא, אין היסטוריה כזאת

ועד כמה שאני רואה לא בדקו אצלי רמות גסטרין, אלא אם זה מופיע תחת שם אחר בבדיקות. עד עכשיו בדיקות הדם שלי חזרו תקינות למעט רמות נמוכות מאוד של ויטמין D וחומצה פולית ורמה די נמוכה של ויטמין B12. שזה מוזר כי אני צורך בשר אדום באופן די קבוע (לא בהגזמה כמובן) כמו כן פרולקטין גבוה ו- TSH גבוה (זה ספציפית לא חדש לי). מה שכן לא אמרו לי להיות ער כמה שעות לפני הבדיקה אז זה יכול להסביר את הפרולקטין הגבוה.
 
הרמות הנמוכות של הויטמינים יכולים להעיד על

בעיה בספיגה שיכולה להיגרם מתסמונת שציינתי. חוסר B12 מאוד שכיח בצליאק שהיא מחלה מאוד מאוד נפוצה. האם בדקו לך נוגדנים למחלה?
 
זה בבדיקה עכשיו

CELIAC SCREEN יצא 2.0 בטווח של 0-16 TRANSGLUTAMINASE_IgA ו- ENDOMYSIAL Ab מפנים לתוצאות של ה- celiac screen ואני עוד ממתין לתוצאות של DEAM.GLIADIN.PEPT
 
טרם. עכשיו עם החגים הכל מתעכב

אני כנראה אעבור גם קולונוסקופיה נוספת בגלל שבאחרונה גם לא נכנסו עמוק מספיק וגם לא לקחו ביופסיות :-\
 
אז ככה, לגבי האנדוסקופיה

הייתי אצל גסטרולוג שבוע שעבר, שעבר על הבדיקות שלי והיה די נחרץ בקביעה שאין טעם לבצע אנדוסקופיה. הוא גם העלה נקודה שעקב המעי הרגיז שלי ומחלת הנשיקה שחליתי בה, ייתכן ואולי התפרצו אצלי מחלות אחרות כגון פיברומיאלגיה או תסמונת תשישות כרונית. היו לי חשדות כאלה ולכן שאלתי פה מלכתחילה ולא בפורום גסטרו. האם ייתכן וזה המצב? כיצד ניתן לאבחן/לשלול זאת בוודאות?
 
למעלה