מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
חחח בוא'נה

זה בתל השומר וזה נמצאה
בתצוגה או איך שזה כתוב שזה ביתן חילות באים לשם מלאה נערים לפחות איזה 10 אוטובוסים כל יום
חחח בוא'נה
זה ממש מכון לשטיפת מוח ! אחותי הייתה שם... החליטה שהיא רוצה להיות במודיעין או חיל הים או מג"ב מהר מאוד הורדנו לה את הלהיטות עם האמת הנכונה של מה שהולך שם...
 
הם מדברים שם הרבה שטויות ו

חחח בוא'נה
זה ממש מכון לשטיפת מוח ! אחותי הייתה שם... החליטה שהיא רוצה להיות במודיעין או חיל הים או מג"ב מהר מאוד הורדנו לה את הלהיטות עם האמת הנכונה של מה שהולך שם...
הם מדברים שם הרבה שטויות ו
מיפים את הצבא יותר מימה שהוא שיש לנו שעה חופשית אנחנוהולכים לשם סתם לראות מה חדש ולראות קצת כוסיות
 
גם אני צילמתי אותו, בבקום

טוב אז בוס ... להחזיר את הכלי לחימה
חזרה למחסן? להחזיר את החרבות והאקדחים?
החזרתי כבר את ה"בובקט" לאפסנאות...
ה"בובקט" צילם תמונה: גלב כל הזכויות שמורות
גם אני צילמתי אותו, בבקום
בחייל ליום אחד הזה
 

elians

New member
חחחח צודק

גם אני צילמתי אותו, בבקום
בחייל ליום אחד הזה
חחחח צודק
עכשיו אני נזכר... איך מנפחים לנערים שם את הראש בטכנולוגיה עתירת כוח וממש ניהול צבא ברמה גבוהה וכו'... ובתכלס... מצד שני חבר שלי .. מגדל נענע וחמניות בבסיס בדרום הארץ ליד אשקלון....
 

123בובי

New member
אביתר - עצה מקצועית

לא, הוא דווקא כתב במעריב דברים
טובים בשבחו של פול אבל לא דייק לגבי דרך התנהלותו של הארכיון. הבעיה הקרדינאלית היא חוסר מקום ומחסור בכח-אדם. מי שמנהל את הארכיון חייב להיות אדם שמבין ברכבת ושרכבת היא אהבת חייו הראשונה ! יש בארכיון מיליארד דברים לסדר וחובה להבין היטב ולדעת את החומר על בוריו, כדי לדעת איך לסדר נכון בצורה כזו שחומר יישלף תוך 10 שניות לחוקרים. למה זה דומה ? נניח שאני מסדר את ארכיון הדיסקים שלי על-פי א.ב... אני מוצא דיסק של להקת WAX ! ואני חייב לשים אותו באות T ולא באות W כי WAX היא שלוחה של (10CC (TEN CC. וזו דוגמא פשוטה ביותר ורק מראה קמצוץ של הבעייתיות בארכיון הרכבת.
אביתר - עצה מקצועית
על פי מה שאתה מספר אתה פשוט זקוק ל database. אני לא יודע באיזה פורמט אתה שומר את הדברים אבל אם יש קשר אסוציאטיבי או רלציוני בין הערכים וברצונך לבצע חיפושים מהירים אתה צריך בסיס נתונים. מכאן אתה יכול לבנות מערכת מידע אמיתית וטובה.
 
יש לי. תודה רבה בובי.

אביתר - עצה מקצועית
על פי מה שאתה מספר אתה פשוט זקוק ל database. אני לא יודע באיזה פורמט אתה שומר את הדברים אבל אם יש קשר אסוציאטיבי או רלציוני בין הערכים וברצונך לבצע חיפושים מהירים אתה צריך בסיס נתונים. מכאן אתה יכול לבנות מערכת מידע אמיתית וטובה.
יש לי. תודה רבה בובי.
בשבוע שעבר גם הרחבתי את שטח האיכסון המונה כרגע מחשב עם 960 ג'יגה שלו זכרון עבודה של 4096RDRAM.
 
היו ימים 1989

יש לי. תודה רבה בובי.
בשבוע שעבר גם הרחבתי את שטח האיכסון המונה כרגע מחשב עם 960 ג'יגה שלו זכרון עבודה של 4096RDRAM.
היו ימים 1989
מחר אני מדריך טיול ביפו ותל-אביב "סיפורי שוטרים" בעיקבות עבודה שהכנתי "שוטרים וגנבים", והתחנה האחרונה היא ביקור במוקד המשטרה בתל-אביב שם נמצאים גם המבצעים. 1989, כעוזר קצין המבצעים של מחוז תל אביב (כל גוש דן) בקשתי כרגיל להתייעל, וביקשתי מעבד תמלילים, ואחרי מלחמה ארוכה קיבלתי מעבד תמלילים מצחיק שמו היה hp-8032 אין הרד-דיסק מערכת הפעלה של hp שנקראת וורד-סטאר wsh כל המחשב הוא מסך ומקלדת במסך שני שקעים: אחד לדיסקט עם התוכנה שחייב להישאר בפנים, שקע שני לדיסקט מידע ושמירה גודל הדיסקט (במקום הרדיסק) 350k דו צדדי, 175k כל צד !!! המדפסת 8 סיכות, להדפיס תפוצת מפקד תורן מחוזי בערך 50 דך רציף לקח יותר מחצי שעה עם רעש ניסור מעצבן. כאשר קיבלתי מחשב מתקדם יותר הוא כלל כבר תוכנת חלונות 3.1 והרד-דיסק ענק ומדהים של 40 מגה...... אגב, עם תוכנת וורד-סטאר קיבלתי גם את תוכנת הגרפיקה הראשונה המתורגמת לעברית hp-gallery מ-1983 ופשוט לא תאמינו, עם כל התוכנות המתקדמות ופוטושופ-7 בעברית, אני עוד משתמש בתוכנה ההיא למטרות מסויימות. מכל מקום, גם בשביל היום, גודל האיכסון והזכרון במחשב שלך נחשב, ענק.
 
אני מעוניין לשדרג עוד. כנראה

היו ימים 1989
מחר אני מדריך טיול ביפו ותל-אביב "סיפורי שוטרים" בעיקבות עבודה שהכנתי "שוטרים וגנבים", והתחנה האחרונה היא ביקור במוקד המשטרה בתל-אביב שם נמצאים גם המבצעים. 1989, כעוזר קצין המבצעים של מחוז תל אביב (כל גוש דן) בקשתי כרגיל להתייעל, וביקשתי מעבד תמלילים, ואחרי מלחמה ארוכה קיבלתי מעבד תמלילים מצחיק שמו היה hp-8032 אין הרד-דיסק מערכת הפעלה של hp שנקראת וורד-סטאר wsh כל המחשב הוא מסך ומקלדת במסך שני שקעים: אחד לדיסקט עם התוכנה שחייב להישאר בפנים, שקע שני לדיסקט מידע ושמירה גודל הדיסקט (במקום הרדיסק) 350k דו צדדי, 175k כל צד !!! המדפסת 8 סיכות, להדפיס תפוצת מפקד תורן מחוזי בערך 50 דך רציף לקח יותר מחצי שעה עם רעש ניסור מעצבן. כאשר קיבלתי מחשב מתקדם יותר הוא כלל כבר תוכנת חלונות 3.1 והרד-דיסק ענק ומדהים של 40 מגה...... אגב, עם תוכנת וורד-סטאר קיבלתי גם את תוכנת הגרפיקה הראשונה המתורגמת לעברית hp-gallery מ-1983 ופשוט לא תאמינו, עם כל התוכנות המתקדמות ופוטושופ-7 בעברית, אני עוד משתמש בתוכנה ההיא למטרות מסויימות. מכל מקום, גם בשביל היום, גודל האיכסון והזכרון במחשב שלך נחשב, ענק.
אני מעוניין לשדרג עוד. כנראה
שאעבור לשטח איכסון של 5000 ג'יגה, בגלל התמונות והצורך הדחוף לשתול אותן במאמרים, בטבלאות וכאן. זה משגע לאסוף אלפי דיסקים עם תמונות ובכל פעם לרוץ לספרייה...חלונות "לונגהורן" - גרסת בטא מצויין אך עדיין יש באגים קטנים. אני שפן נסיונות של החברה ואקבל מהם את גרסת הפרו המוגמרת על דיסק. לעיתים אני עובד עם XP PRO ובגלל זה צריך 2 מחשבים... מסכנה ציפי - השתלטתי לה על המחשב אבל היא מרויחה כי אני משדרג לה אותו כל הזמן ושותל לה שיפורים.
 

elians

New member
מזכיר נוסטלגיה של מחשבים ישנים

היו ימים 1989
מחר אני מדריך טיול ביפו ותל-אביב "סיפורי שוטרים" בעיקבות עבודה שהכנתי "שוטרים וגנבים", והתחנה האחרונה היא ביקור במוקד המשטרה בתל-אביב שם נמצאים גם המבצעים. 1989, כעוזר קצין המבצעים של מחוז תל אביב (כל גוש דן) בקשתי כרגיל להתייעל, וביקשתי מעבד תמלילים, ואחרי מלחמה ארוכה קיבלתי מעבד תמלילים מצחיק שמו היה hp-8032 אין הרד-דיסק מערכת הפעלה של hp שנקראת וורד-סטאר wsh כל המחשב הוא מסך ומקלדת במסך שני שקעים: אחד לדיסקט עם התוכנה שחייב להישאר בפנים, שקע שני לדיסקט מידע ושמירה גודל הדיסקט (במקום הרדיסק) 350k דו צדדי, 175k כל צד !!! המדפסת 8 סיכות, להדפיס תפוצת מפקד תורן מחוזי בערך 50 דך רציף לקח יותר מחצי שעה עם רעש ניסור מעצבן. כאשר קיבלתי מחשב מתקדם יותר הוא כלל כבר תוכנת חלונות 3.1 והרד-דיסק ענק ומדהים של 40 מגה...... אגב, עם תוכנת וורד-סטאר קיבלתי גם את תוכנת הגרפיקה הראשונה המתורגמת לעברית hp-gallery מ-1983 ופשוט לא תאמינו, עם כל התוכנות המתקדמות ופוטושופ-7 בעברית, אני עוד משתמש בתוכנה ההיא למטרות מסויימות. מכל מקום, גם בשביל היום, גודל האיכסון והזכרון במחשב שלך נחשב, ענק.
מזכיר נוסטלגיה של מחשבים ישנים
קבל תמונה... "מחשב נייד" משנת 1986 בשפה הטכנית - לאפ-טופ :) צולם במעבדה של חבר בקרית מלאכי.... נקראתי על ידו בדחיפות לצלם.
 

צחקן

New member
אני זוכר את 3.11

היו ימים 1989
מחר אני מדריך טיול ביפו ותל-אביב "סיפורי שוטרים" בעיקבות עבודה שהכנתי "שוטרים וגנבים", והתחנה האחרונה היא ביקור במוקד המשטרה בתל-אביב שם נמצאים גם המבצעים. 1989, כעוזר קצין המבצעים של מחוז תל אביב (כל גוש דן) בקשתי כרגיל להתייעל, וביקשתי מעבד תמלילים, ואחרי מלחמה ארוכה קיבלתי מעבד תמלילים מצחיק שמו היה hp-8032 אין הרד-דיסק מערכת הפעלה של hp שנקראת וורד-סטאר wsh כל המחשב הוא מסך ומקלדת במסך שני שקעים: אחד לדיסקט עם התוכנה שחייב להישאר בפנים, שקע שני לדיסקט מידע ושמירה גודל הדיסקט (במקום הרדיסק) 350k דו צדדי, 175k כל צד !!! המדפסת 8 סיכות, להדפיס תפוצת מפקד תורן מחוזי בערך 50 דך רציף לקח יותר מחצי שעה עם רעש ניסור מעצבן. כאשר קיבלתי מחשב מתקדם יותר הוא כלל כבר תוכנת חלונות 3.1 והרד-דיסק ענק ומדהים של 40 מגה...... אגב, עם תוכנת וורד-סטאר קיבלתי גם את תוכנת הגרפיקה הראשונה המתורגמת לעברית hp-gallery מ-1983 ופשוט לא תאמינו, עם כל התוכנות המתקדמות ופוטושופ-7 בעברית, אני עוד משתמש בתוכנה ההיא למטרות מסויימות. מכל מקום, גם בשביל היום, גודל האיכסון והזכרון במחשב שלך נחשב, ענק.
אני זוכר את 3.11
ב"ה אין לי מילים לתאר את האיטיות שלו עם מחשב 486 (חילוף של 846). המחשב הנייד שאני עובד עליו כרגע.... הפרשים של מתחת לאדמה לחלל החיצון של החלל החיצון.... .
 

צחקן

New member
יש לך יותר מלי ב7 מחשבים.

יש לי. תודה רבה בובי.
בשבוע שעבר גם הרחבתי את שטח האיכסון המונה כרגע מחשב עם 960 ג'יגה שלו זכרון עבודה של 4096RDRAM.
יש לך יותר מלי ב7 מחשבים.
ב"ה וכן, אני יודע מה זה זיכרון 4096 RDRAM. היתי בחוות שרתים(קפוא מאוד שמה!) ועבדתי על מחשב דומה... (מאה מגהבייט לשניה)
 

elians

New member
זה לא מדוייק 100MBPS....

יש לך יותר מלי ב7 מחשבים.
ב"ה וכן, אני יודע מה זה זיכרון 4096 RDRAM. היתי בחוות שרתים(קפוא מאוד שמה!) ועבדתי על מחשב דומה... (מאה מגהבייט לשניה)
זה לא מדוייק 100MBPS....
זה ככה יהיה רשום לך בכל מחשב שניזון מאינטרנט במחשב אחר [ראשי] באמצעות כרטיס רשת , גם אצלי בבית המחשב בסלון ניזון מהמחשב שלי באינטרנט וגם אצלו רשום 10/100 MBPS.. אבל זה לא באמת ככה... זה עד 100MBPS... ד"א מזל טוב לך... אתה בדך הראשי של הקהילה... ראה תמונה מצורפת
 
אז אתה, רייטר, מאשר את מה שאני אומר

מילא הכתבה, העיקר התגובה !!! ראו
את התגובה היחידה לכתבה כאן: http://www.nrg.co.il/online/14/ART/825/479.html זו תגובה לעניין !
אז אתה, רייטר, מאשר את מה שאני אומר
ממש מילה מילה. אין כיום גיבוי של הנהלת הרכבת לארכיון. מעבר לשבחים העצמיים שלך ושל חבריך על עבודת הקודש שאתם עושים, מתנוססת לה עובדה עצובה אחת: הנהלת הרכבת לא עושה דבר למען הארכיון. אינני איש ארכיונים וכפי שכתבתי בת'רד ההוא, יש בקרבכם מומחה בעל שם עולמי לארכיונים (הספל) ושהוא יחווה את דעתו. מה שברור הוא שקיים גוף ממלכתי גדול והגוף הזה לא משקיע כלל בתולדותיו. ארכיון הרכבת הוא ארכיון של גוף כלכלי ויש כאלה רבים בעולם. זה לא יתכן שהיידע על הרכבת יצטבר בידי בודדים וחובבים ויהווה תחליף לארכיון. אמרתי כבר שמר קוטרל עושה עבודת קודש אבל זה לא מספיק. אין מקום, אין שמירה על תנאי טמפרטורה ולחות והארכיון כלל לא מורגש בארגון. חברת החשמל לדוגמא מטפחת את הארכיון שלה ותמונות מהארכיון מפוזרות בכל מתקני החברה. הארכיון מנוהל על ידי ארכיונאית מקצועית שאני מניח לא כל כך מבינה בייצור חשמל אבל אין כמוה לאיסוף, שימור, הזרמת חומר לארכיון וכו'. וביחס לתגובות הילדותיות האחרות של מי אני (אני איש מוזיאונים ובעברי מעורבות בהקמת מוזיאוני תעופה ו..רכבות בחו"ל) , האם אני מוכר כאן (לא..נרשמתי רק היום כדי לענות כאן ולא בת'רד ההוא), האם אני אויב האומה..תפסיקו להתנהג כמו קאסטה סגורה ותאזינו...
 
תגובה לאדון דניאלי: ../images/Emo123.gif

אז אתה, רייטר, מאשר את מה שאני אומר
ממש מילה מילה. אין כיום גיבוי של הנהלת הרכבת לארכיון. מעבר לשבחים העצמיים שלך ושל חבריך על עבודת הקודש שאתם עושים, מתנוססת לה עובדה עצובה אחת: הנהלת הרכבת לא עושה דבר למען הארכיון. אינני איש ארכיונים וכפי שכתבתי בת'רד ההוא, יש בקרבכם מומחה בעל שם עולמי לארכיונים (הספל) ושהוא יחווה את דעתו. מה שברור הוא שקיים גוף ממלכתי גדול והגוף הזה לא משקיע כלל בתולדותיו. ארכיון הרכבת הוא ארכיון של גוף כלכלי ויש כאלה רבים בעולם. זה לא יתכן שהיידע על הרכבת יצטבר בידי בודדים וחובבים ויהווה תחליף לארכיון. אמרתי כבר שמר קוטרל עושה עבודת קודש אבל זה לא מספיק. אין מקום, אין שמירה על תנאי טמפרטורה ולחות והארכיון כלל לא מורגש בארגון. חברת החשמל לדוגמא מטפחת את הארכיון שלה ותמונות מהארכיון מפוזרות בכל מתקני החברה. הארכיון מנוהל על ידי ארכיונאית מקצועית שאני מניח לא כל כך מבינה בייצור חשמל אבל אין כמוה לאיסוף, שימור, הזרמת חומר לארכיון וכו'. וביחס לתגובות הילדותיות האחרות של מי אני (אני איש מוזיאונים ובעברי מעורבות בהקמת מוזיאוני תעופה ו..רכבות בחו"ל) , האם אני מוכר כאן (לא..נרשמתי רק היום כדי לענות כאן ולא בת'רד ההוא), האם אני אויב האומה..תפסיקו להתנהג כמו קאסטה סגורה ותאזינו...
תגובה לאדון דניאלי:

איך קבעת שאין גיבוי של ההנהלה ? מי הסמיך אותך לקבוע "עובדה" כזו ? שוב: אתה טועה. בני הספל הוא אדם נהדר והוא מסייע רבות במה שהוא רק יכול. לארכיון חברת החשמל יש 8 עובדים כי יש להם כסף עדיין. בקרוב יתחילו להפריט אותם ואז גם להם לא יהיה ממש איכפת מארכיון. התנאים בארכיון הרכבת שופרו מאוד ונערך שיפוץ חלקי במקום. אנחנו לא סתם בודדים וחובבים ידידי, כהגדרתך. בסופו של דבר, כל מה שאנו עושים יעבור לארכיון הרכבת. החומר המצוי אצלינו הוא ברמה הרבה יותר גבוהה מזה שתמצא בארכיון הרכבת בעיר יורק. רמת הדיוק והפירוט שלנו היא מהמובילות בעולם המערבי ואני מרשה לעצמי לומר לך שככל הנראה, רמת החובבים פה היא הגבוהה ביותר בעולם. אינך מכיר את החומר הנאגר שלנו אך אני מכיר מצויין את החומר הנאגר של גדולי החובבים בבריטניה, גרמניה, צרפת, ארה"ב ועוד ואנחנו הרבה יותר מקצועיים מהם. אנחנו משקיעים הרבה יותר שעות מהחובבים הבריטיים ויודעים על כל קטר שלנו הרבה יותר מידע ממה שהם יודעים על כל קטר שלהם. באופן יחסי, יש לנו תיעוד מצולם טוב יותר מהם. אני לא ראיתי חובבי רכבת בריטיים שרושמים תולדות חיים של כל קטר עד כדי כל תקלה, אלא רק ראיתי את הטמבלים הבריטיים שעושים טריינספוטינג על רציפי תחנות ואין לזה שום ערך היסטורי. הם לא ישנים בלילה בנמל פורטסמות' ולא מתעדים את שעת נגיעת גלגלי קטר בעת פריקה ונגיעת הגלגל הראשון ברציף. הם לא מלווים את הקטר כמונו והם לא מפיקים דיסקים מעולים כמו שלנו. גם הארכיון בעיר יורק די מבולגן והרבה פחות מסודר מהארכיון הפרטי שלי. נכון, אנחנו קליקה די סגורה ואנחנו משתדלים לשמור על קשרים טובים גם אל מחוץ לפורום. ועוד דבר דניאלי ידידי: לא התרשמתי במיוחד מהמוזיאון ביורק. הוא עלוב למדי בהשוואה להיסטוריית הרכבות הבריטית. ראיתי גם שם הזנחה ואבק, לכלוך וקורוזיה על קטרים ולכן אני לא חושב שיש למוזיאון הרכבת במה להתבייש. אני מכיר גם מוזיאוני רכבת נוספים בהמון ערים בעולם ולא התרשמתי במיוחד מכל הגויים. אני משוכנע שאנחנו בליגה טובה כפי שאני משוכנע שחובבי הרכבת הכי "מורעלים" הם ישראלים. שבת-שלום.
 
תנסה להתמקד בארכיון הרכבת

תגובה לאדון דניאלי:

איך קבעת שאין גיבוי של ההנהלה ? מי הסמיך אותך לקבוע "עובדה" כזו ? שוב: אתה טועה. בני הספל הוא אדם נהדר והוא מסייע רבות במה שהוא רק יכול. לארכיון חברת החשמל יש 8 עובדים כי יש להם כסף עדיין. בקרוב יתחילו להפריט אותם ואז גם להם לא יהיה ממש איכפת מארכיון. התנאים בארכיון הרכבת שופרו מאוד ונערך שיפוץ חלקי במקום. אנחנו לא סתם בודדים וחובבים ידידי, כהגדרתך. בסופו של דבר, כל מה שאנו עושים יעבור לארכיון הרכבת. החומר המצוי אצלינו הוא ברמה הרבה יותר גבוהה מזה שתמצא בארכיון הרכבת בעיר יורק. רמת הדיוק והפירוט שלנו היא מהמובילות בעולם המערבי ואני מרשה לעצמי לומר לך שככל הנראה, רמת החובבים פה היא הגבוהה ביותר בעולם. אינך מכיר את החומר הנאגר שלנו אך אני מכיר מצויין את החומר הנאגר של גדולי החובבים בבריטניה, גרמניה, צרפת, ארה"ב ועוד ואנחנו הרבה יותר מקצועיים מהם. אנחנו משקיעים הרבה יותר שעות מהחובבים הבריטיים ויודעים על כל קטר שלנו הרבה יותר מידע ממה שהם יודעים על כל קטר שלהם. באופן יחסי, יש לנו תיעוד מצולם טוב יותר מהם. אני לא ראיתי חובבי רכבת בריטיים שרושמים תולדות חיים של כל קטר עד כדי כל תקלה, אלא רק ראיתי את הטמבלים הבריטיים שעושים טריינספוטינג על רציפי תחנות ואין לזה שום ערך היסטורי. הם לא ישנים בלילה בנמל פורטסמות' ולא מתעדים את שעת נגיעת גלגלי קטר בעת פריקה ונגיעת הגלגל הראשון ברציף. הם לא מלווים את הקטר כמונו והם לא מפיקים דיסקים מעולים כמו שלנו. גם הארכיון בעיר יורק די מבולגן והרבה פחות מסודר מהארכיון הפרטי שלי. נכון, אנחנו קליקה די סגורה ואנחנו משתדלים לשמור על קשרים טובים גם אל מחוץ לפורום. ועוד דבר דניאלי ידידי: לא התרשמתי במיוחד מהמוזיאון ביורק. הוא עלוב למדי בהשוואה להיסטוריית הרכבות הבריטית. ראיתי גם שם הזנחה ואבק, לכלוך וקורוזיה על קטרים ולכן אני לא חושב שיש למוזיאון הרכבת במה להתבייש. אני מכיר גם מוזיאוני רכבת נוספים בהמון ערים בעולם ולא התרשמתי במיוחד מכל הגויים. אני משוכנע שאנחנו בליגה טובה כפי שאני משוכנע שחובבי הרכבת הכי "מורעלים" הם ישראלים. שבת-שלום.
תנסה להתמקד בארכיון הרכבת
זאת רק ברכה שיש לנו חובבי רכבת כמוך וכמו האחרים, אבל זה לא מזכה את הנהלת הרכבת מהאשמה. אתה עצמך אמרת שאין מקום, אין כ"א, אין תנאים ואין איסוף מסודר של חומר מהנהלת הרכבת. ארכיון לא צריך להיות תלוי בחובבים. החובבים יכולים להשלים את מה שצריך להיות בו ממילא. ולצערי, ארכיון רכבת ישראל לא מקבל מהנהלת האירגון את היחס הראוי לו. ובקשר למוזיאון שהוא הנושא של התרד' באינטרנט, שאלתי אותך פעם ופעמיים ולא ענית לי: האם הוא מנוהל כראוי? האם הוא הוקם כראוי? האם אתה, רייטר, יודע מה זה אוצרות במוזיאונים?
 
אכן. אני מקורב לאוצרים רבים ידידי

תנסה להתמקד בארכיון הרכבת
זאת רק ברכה שיש לנו חובבי רכבת כמוך וכמו האחרים, אבל זה לא מזכה את הנהלת הרכבת מהאשמה. אתה עצמך אמרת שאין מקום, אין כ"א, אין תנאים ואין איסוף מסודר של חומר מהנהלת הרכבת. ארכיון לא צריך להיות תלוי בחובבים. החובבים יכולים להשלים את מה שצריך להיות בו ממילא. ולצערי, ארכיון רכבת ישראל לא מקבל מהנהלת האירגון את היחס הראוי לו. ובקשר למוזיאון שהוא הנושא של התרד' באינטרנט, שאלתי אותך פעם ופעמיים ולא ענית לי: האם הוא מנוהל כראוי? האם הוא הוקם כראוי? האם אתה, רייטר, יודע מה זה אוצרות במוזיאונים?
אכן. אני מקורב לאוצרים רבים ידידי
וביליתי שנים רבות במחיצתה של אסתר ערמון ! אם אתה אוצר רציני, אתה חייב להכיר אותה כמובן. למדתי אצלה את עיקרי המקצוע הזה ואני קרוב משפחה של מר פסח רודר שהוא אחד הגדולים בתחום ! באשר להנהלת הרכבת: אם יש לך טענות, הפנה אותן למנכ"ל. אתה רוצה שאסדר לך פגישה איתו ? אני מניח שאתה יכול גם לבד. אם לא יסתדר, אני מתאם לך פגישה עם מר מור. מוזיאון הרכבת נמצא בידיים של אדם שהוא משוגע אמיתי לרכבות. אם פול יקבל את התקציב הדרוש, ליורק יהיה רק במה לקנא... אני דווקא הייתי בעד הקמת המוזיאון בירושלים מכל מיני סיבות, בעיקר חוסר לחות, אך פה מי שתקע לי את המקל בין הגלגלים היתה עיריית ירושלים. כדאי שתאשים רק אותה ואת אולמרט שסירב.
 
בוא נדבר קצת על המוזיאון

אכן. אני מקורב לאוצרים רבים ידידי
וביליתי שנים רבות במחיצתה של אסתר ערמון ! אם אתה אוצר רציני, אתה חייב להכיר אותה כמובן. למדתי אצלה את עיקרי המקצוע הזה ואני קרוב משפחה של מר פסח רודר שהוא אחד הגדולים בתחום ! באשר להנהלת הרכבת: אם יש לך טענות, הפנה אותן למנכ"ל. אתה רוצה שאסדר לך פגישה איתו ? אני מניח שאתה יכול גם לבד. אם לא יסתדר, אני מתאם לך פגישה עם מר מור. מוזיאון הרכבת נמצא בידיים של אדם שהוא משוגע אמיתי לרכבות. אם פול יקבל את התקציב הדרוש, ליורק יהיה רק במה לקנא... אני דווקא הייתי בעד הקמת המוזיאון בירושלים מכל מיני סיבות, בעיקר חוסר לחות, אך פה מי שתקע לי את המקל בין הגלגלים היתה עיריית ירושלים. כדאי שתאשים רק אותה ואת אולמרט שסירב.
בוא נדבר קצת על המוזיאון
זה שאתה חבר של ומקורב ל.. לא אומר דבר על הכלים שיש לך לשפוט מה זה מוזיאון ומה לא. גם במסר האחרון שלך אמרת "אם פול יקבל את התקציב הדרוש". כלומר כעת הוא לא מקבל. אבל עם זה גם עכשיו העסק לא בנוי נכון. למוזיאון ולתצוגה חייב להיות מסר. שהמבקר יצא עם דבר שהרכבת רוצה שהוא יפנים. זה לא סתם גיבוב של מוצגים. ממש כמו שאלת מחקר, דבר שכנראה מוכר לך. מה ה"שאלה" במוזיאון הרכבת? מה הרכבת רוצה לשדר במוזיאון שלה? הרי לאור השאלה הזאת בונים את התצוגה. מה שראיתי לצערי זה לא זה. אתם אמרתם שמנהל המוזיאון (שכחתי את שמו) נעדר מהמקום ואני ראיתי שם לול תרנגולות..נו, באמת. לגבי טענות למנכ"ל, למה אתה שולח אותי? איפה אתה? איפה אתם? איפה מערכה ציבורית? במעמדי אני יכול להפגש עם מי שאני רוצה אבל אתם עסוקים בלהשמיץ ולהתנגח (ועניתי למסר הפרטי ששלחת לי, מסר שרק מבייש אדם במעמדך) ולענות לי לא לעניין...העניין של כולנו הוא שיהיה מוזיאון בהחלט מכובד, עם מסר, עם קו עיצובי שמשרת את המסר, עם מוצגים אוטנטיים, עם משהו שימשוך ולא ישעמם. ובבקשה, רייטר, בתשובתך, תתמקד בזה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה