מילואים (מהצד-הנשי)

לבונה

New member
מילואים (מהצד-הנשי)

(רוסו שים לב)... אני חושבת, שחופשת סוכות השנה זו הייתה החופשה הארוכה ביותר בחיי (הוסיפו ימי-חופש השנה)? למה נדמה לי משום מה???....... מככככככככככככככככככככככככככככככככל הימים הוא בחר להתגייס למילואים דווקא בחגים. הילדים בחופשה בבית (והחברים שלהם והחברים של החברים שלהם והילדים של השכנים), הבעל במילואים. ואני.....כבר הרגשתי שמוצמדת אלי תגית "תוצרת פיליפינים". הוא בא לאחת השבתות... כולו זוהר, עורו מתוח ורענן, רגוע, נינוח...(בטח! למה לא)? ואני (פיליפינית תוצרת ישראל)...פקעת פרועת שיער, מרושלת, עייפה מקומטת ומעוכה ועצבנית.... בקיצור- הבטחתי לו שזו הפעם האחרונה שאני מרשה לו לעשות מילואים
(אני נשבעת)
 

לבונה

New member
../images/Emo41.gif רגע......יש המשך......

אז איך שאני....(מעוכה עצבנית מקומטת ומרושלת) יומ´חד נכנסת לצ´ט... ויש את אלה שאנו הנשים מכנות בכינויים (סוטים, חולי נפש וכיוב´..).... בקיצור- נפל עלי אחד כזה...בזו הפנייה: "היי רוצה להיות שיפחה שלי"? ואני...
ואני...
(רק המחשבה על הכלים הכביסות הניקיונות הבישולים וההעסקה לילדים, אה..ולחברים שלהם)...
 
אני חושב ש...........

הוא לא התכוון לסוג כזה של שפחה..... או.....אולי כן.....מי יודע במקום
תהיי
בבקשה....
 
מה זה????????????? ../images/Emo46.gif

מה אמר לך???????? רק תגידי מי זה!!!!!!!!!! רק תגידי אחותי!!!!!! באמ´אמא שלווווו..........!
 
לא ברור,

אז מה הייתה תשובתך? כן כן כן כן. או אולי אולי אולי. דרך אגב, לי, משום מה, לא נותנים הצעות מגונות כאלו. אולי בגלל שאני לא נכנס לצ´ט?
 
מה יש מה.............. ../images/Emo55.gif

אז הוא נהנה קצת....... גם זה אסור די לשלטון הנשים ויוה לה רולוסיון [מנכל התנועה לשחרור הגברים]
 

לבונה

New member
אני אמרתי שאסור?

רק אמרתי שאני לא מרשה לו לעשות יותר מילואים בחגים. ואם כבר......שיהיה שיוויון (מה יש, מה)? גם אנחנו רוצות איזה חודש של שקט מנוחה וחתיכונים מול העיניים כל היום. מה יש?
 
את מרשה????

טוב הגברת לבונה מופז-שאול אז נסכם, הוא ייצא למילואים המסכן, אכל חול וחרא, שמר לילות, חטף אבנים ובסוף הגיע הביתה וקיבל אולטימטום. האמת אם מתוקה כמוך, לא הייתי יוצא מהבית, עוד בזכרוני מהדהד פתיחת הכפתור של המכנס בראש השנה, התכופפת גנחת איזה ריגוש עד עכשיו כולי עומד מהסיטואציה. פעם הבאה תשלחי אותו ואני אהיה פיליפיני.
 

לבונה

New member
בטחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח-ממש!!!

ואני מצטטת: "הוא יצא למילואים המסכן, אכל חול וחרא, שמר לילות וחטף אבנים".
(הוייייי......זה היה טוב)
 
למעלה