מינויים פוליטים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

euronitzan

New member
מעגל הקסמים הידוע...

העניין הוא שעם שדרוג המסילות
ספקני אם יהיה צורך ביותר ציוד.... אם ניקח לדוגמא את קו ב"ש תל אביב. היום יוצאת רכבת בכל שעה בערך והיא בד"כ בקונפיגורציה מקסימלית (5 קרונות DD או 5 מערכי IC3 או מערך מו-דו).... כאשר יצאו מב"ש 3 רכבות בשעה רכבת ישראל תוכל לפרק את מערכי הענק האלה ולפזר אותם לאורך כל השעה, הגידול יתבטא בצורך ביותר נהגים... מערך של 5 IC3 יכול להפעיל נהג אך כבודדים יש צורך ב-5 נהגים.
מעגל הקסמים הידוע...
גידול במס' הרכבות לשעה יגדיל את מס' הנוסעים שיצטרכו רכבות גדולות יותר...
 

mucool2

New member
למזלנו, הכפלת המסילה מגדילה את

מעגל הקסמים הידוע...
גידול במס' הרכבות לשעה יגדיל את מס' הנוסעים שיצטרכו רכבות גדולות יותר...
למזלנו, הכפלת המסילה מגדילה את
הקיבולת הרבה יותר מפי 2. עם תוספת הרציפים והמסילות יהיה מקום לעוד רכבות בקו. זה עדיין לא יהפוך את הרכבת של יום ראשון בבוקר למרווחת, אבל יקל מאוד על העומס.
 

euronitzan

New member
אנחנו דיברנו על מצוקת הציוד הנייד

למזלנו, הכפלת המסילה מגדילה את
הקיבולת הרבה יותר מפי 2. עם תוספת הרציפים והמסילות יהיה מקום לעוד רכבות בקו. זה עדיין לא יהפוך את הרכבת של יום ראשון בבוקר למרווחת, אבל יקל מאוד על העומס.
אנחנו דיברנו על מצוקת הציוד הנייד
שרק תלך ותיגדל ככל שקיבולת המסילות תתעצם.
 

mucool2

New member
נקווה שלא

אנחנו דיברנו על מצוקת הציוד הנייד
שרק תלך ותיגדל ככל שקיבולת המסילות תתעצם.
נקווה שלא
א. יש תכנית הצטיידות ב-86 קרונות מו-דו חדשים (לא הדגם הקיים כיום) בשנים הקרובות, בנוסף ל-50+ קרונות DD שאמורים להגיע כבר השנה. זה יקל מאוד על העומס. ב. הכפלת המסילות תקצר זמני נסיעה ותשחרר צווארי בקבוק, וכך יהיה אפשר לנצל את הציוד הקיים בצורה יותר יעילה.
 

euronitzan

New member
קרונות המודו החדשים בעיקר יחליפו את

נקווה שלא
א. יש תכנית הצטיידות ב-86 קרונות מו-דו חדשים (לא הדגם הקיים כיום) בשנים הקרובות, בנוסף ל-50+ קרונות DD שאמורים להגיע כבר השנה. זה יקל מאוד על העומס. ב. הכפלת המסילות תקצר זמני נסיעה ותשחרר צווארי בקבוק, וכך יהיה אפשר לנצל את הציוד הקיים בצורה יותר יעילה.
קרונות המודו החדשים בעיקר יחליפו את
גרורי הקטר הישנים ולכן למעשה ניתן להתעלם מקיומם.. לגבי השאר, אתה צודק.
 

mucool2

New member
לפי אביתר, רק 30 מתוך 60 הקרונות

קרונות המודו החדשים בעיקר יחליפו את
גרורי הקטר הישנים ולכן למעשה ניתן להתעלם מקיומם.. לגבי השאר, אתה צודק.
לפי אביתר, רק 30 מתוך 60 הקרונות
הישנים יוחלפו (השאר ישופצו), והרווח נטו יהיה 56 קרונות.
 

fireman

New member
אני מסכים עם יורוניצן...

צביקוש צודק עקרונית
כמובן שבמצב של היום זה בלתי אפשרי, אבל בעתיד מתוכננת מסילה לעיר הבה"דים, ואני מקווה שלעוד כמה בסיסים. כמובן שדרושה הכפלת כל המסילות הראשיות וגם תוספת ניכרת של ציוד נייד. אגב, אני לא יודע כמה זה אפשרי היום, אבל כדאי לשקול את זה לפחות ל"רכבות החיילים" העתידיות (גרורות קטר, לא IC3): קרון משא לקיטבגים וצ'ימידנים, שיהיה מחובר לרכבת הנוסעים.
אני מסכים עם יורוניצן...
הקצאת קרון לאחסון יצור אנדרלמוסיה עם כל עצירה של הרכבת בתחנה.... קרון שכזה יהיה מקור לבלאגן ללא שום ספק, חשוב לדעתי לדאוג למדפי אחסון עמוקים ומרווחים בין המושבים כך שיהיה אפשרות לאחסן שם את כל התיקים בדיוק כמו בIC3
 

omer87

New member
אתה יכול להשוות גם הרבה דברים אחרים

תראה..תשמע...
פעם...(כך סיפר לי אבא שלי..וכך סיפר לי גם( תא"ל במילואים) בר דוד היו חיילים יוצאים הביתה פעם בכמה חודשים. ברוב הצבאות באירופה יוצאים חיילים הבייתה פעם בכמה חודשים... בצבא הרוסי יוצאים חיילים הביתה במקרה הטוב פעם בחצי שנה.... וכאן....נו באמת... אין שום סיבה שחיילים יצאו הביתה כל יום.. לדעתי ואני מכיר רבים שחושבים כמוני. ואם אני אישית יקבל צו מילואים ל30 יום אני בכיף יילך. אז מה?. כולה 30 יום . ואם כל הכבוד לחיילי צה"ל ויש לי הרבה מאד כבוד עדיין לדעתי חיילים לא צריכים לצאת כל יום בכלל. אבל זה דיון שכבר לא קשור לפורום ולכן כאן ייפסק בכל אופן, ושוב עם כל הכבוד לחיליים רק מהסיבה שהם נוסעים בחינם ברכבת אין לאזרחים מקום לשבת ואלפי אזרחים עומדים רוב הזמן . (אלפים יותר נכון...) יסכימו איתי. לא פעם ולא פעמיים ראיתי במו עיני חיילים שתופסים קרונות שלמים בעוד אזרחים וקשישים עומדים ואף לא חייל אחד לא קם לתת לפחות לקשישים לשבת. לדעתי צריך להחזיר את הרכבת הבצאית שפעלה בצריפין לפני עידן עידנים. ולעשות הפרדה בין רכבת של חיילים לרכבת אזרחים.
אתה יכול להשוות גם הרבה דברים אחרים
תראה את הצבא שלנו ותראה את הצבאות האחרים, בהם החיילים הם שכירים ותנאי השירות הם אחרים ואותם חיילים התחייבו מרצון!!! המדינה שלנו קטנה ואפשרי להגיע ביום שלם ממקום למקום, אז למה לא בעצם? אם אתה מדבר על החיילים הקרביים אני לא יודע עד כמה הם מפונקים ועד כמה הם צריכים או לא צריכים להיות. אבל כל בעלי התפקידים העורפיים צריכים לנסוע לצפון או לדרום ולהישאר שם חצי שנה???? עזוב שהשיבה הבייתה גם מועדפת על חלק גדול מהחיילים וגם חוסכת עלויות לצבא. אולי הגזמתי מעט אבל לא הבנתי את הטענה! תחשוב על החיילים כעל אזרחים סקרנים שרצו לבדוק קו חדש?? הפתרון לדעתי הוא לא למצוא רעיונות ל"בעיית החיילים ברכבת" ולמנוע מהם נסיעה אלא לשפר את הרכבת העלובה שלנו:(יוצא מנוקדת הנחה שאנחנו עדיין משווים למדינות אחרות בעולם) לקנות קרונות, לפתוח קווים ולהגביר תדירות.... אני יודע שזה בדיוק מה שעושים וזה בדיוק מה שצריך לעשות
 

אורי404

New member
אבל הרבה מאוד דברים השתנו מאז.

תראה..תשמע...
פעם...(כך סיפר לי אבא שלי..וכך סיפר לי גם( תא"ל במילואים) בר דוד היו חיילים יוצאים הביתה פעם בכמה חודשים. ברוב הצבאות באירופה יוצאים חיילים הבייתה פעם בכמה חודשים... בצבא הרוסי יוצאים חיילים הביתה במקרה הטוב פעם בחצי שנה.... וכאן....נו באמת... אין שום סיבה שחיילים יצאו הביתה כל יום.. לדעתי ואני מכיר רבים שחושבים כמוני. ואם אני אישית יקבל צו מילואים ל30 יום אני בכיף יילך. אז מה?. כולה 30 יום . ואם כל הכבוד לחיילי צה"ל ויש לי הרבה מאד כבוד עדיין לדעתי חיילים לא צריכים לצאת כל יום בכלל. אבל זה דיון שכבר לא קשור לפורום ולכן כאן ייפסק בכל אופן, ושוב עם כל הכבוד לחיליים רק מהסיבה שהם נוסעים בחינם ברכבת אין לאזרחים מקום לשבת ואלפי אזרחים עומדים רוב הזמן . (אלפים יותר נכון...) יסכימו איתי. לא פעם ולא פעמיים ראיתי במו עיני חיילים שתופסים קרונות שלמים בעוד אזרחים וקשישים עומדים ואף לא חייל אחד לא קם לתת לפחות לקשישים לשבת. לדעתי צריך להחזיר את הרכבת הבצאית שפעלה בצריפין לפני עידן עידנים. ולעשות הפרדה בין רכבת של חיילים לרכבת אזרחים.
אבל הרבה מאוד דברים השתנו מאז.
נכון שכך היה המצב פעם. אבל, פעם הרב המוחלט היה עושה צבא ושירות קרבי. כיום, יש הרבה מאוד חיילים בתפקידים שחוזרים כל יום הביתה או של חמש-שבע וכל מיני תנאים דומים. כיום, גם הרבה מאוד לא עושים צבא בכלל. כיום, מי שחיל-חיל (הכונה שלי לחיל שבאמת עושה משהו בצבא וזה לא קשור ללוחם או לא, אלא לכמה שהוא תורם), צריך להודות לו על השירות שהוא עושה. באותו זמן הוא היה יכול, למשל, לעבוד או ללמוד. שים לב באיזה עבודות עובדים משוחררים טריים. אדם שלא עשה צבא, רכש קצת נסיון וותק בעבודה ולכן לפעמים יותר קל לו להכנס לעבודה מאשר גולנצ'יק או שריונר שהשתחרר מהצבא. מילואים 30 יום? גם פה יש יותר אנשים שלא עושים מילואים כלל מאנשים שכן עושים מילואים. בהרבה מקומות עבודה ניתן לראות שיש יותר אנשים שלא עושים מילואים מאלה שכן. הרבה פעמים כאשר אתה הולך למילואים, אתה עלול לחוזר ללא עבודה. בקיצור - המצב פה השתנה לגמרי. ולגבי העומס - מי שאשמים זה הממשלה שלא נותנת תקציב להסעות פרטיות ומאורגנות לחיילים. נכון שזה יקר יותר. אבל, עדיף שהיו יודעים איך למנוע את בזבוז הכסף המשווע והשחיתויות השונות בצבא, ואז היה אפשר לדאוג לחיילים. לא החיילים ולא האזרחים צריכים להידחס לרכבת או לאוטובוס בימי ראשון או חמישי.
 

raminec

New member
אורי שלום

אבל הרבה מאוד דברים השתנו מאז.
נכון שכך היה המצב פעם. אבל, פעם הרב המוחלט היה עושה צבא ושירות קרבי. כיום, יש הרבה מאוד חיילים בתפקידים שחוזרים כל יום הביתה או של חמש-שבע וכל מיני תנאים דומים. כיום, גם הרבה מאוד לא עושים צבא בכלל. כיום, מי שחיל-חיל (הכונה שלי לחיל שבאמת עושה משהו בצבא וזה לא קשור ללוחם או לא, אלא לכמה שהוא תורם), צריך להודות לו על השירות שהוא עושה. באותו זמן הוא היה יכול, למשל, לעבוד או ללמוד. שים לב באיזה עבודות עובדים משוחררים טריים. אדם שלא עשה צבא, רכש קצת נסיון וותק בעבודה ולכן לפעמים יותר קל לו להכנס לעבודה מאשר גולנצ'יק או שריונר שהשתחרר מהצבא. מילואים 30 יום? גם פה יש יותר אנשים שלא עושים מילואים כלל מאנשים שכן עושים מילואים. בהרבה מקומות עבודה ניתן לראות שיש יותר אנשים שלא עושים מילואים מאלה שכן. הרבה פעמים כאשר אתה הולך למילואים, אתה עלול לחוזר ללא עבודה. בקיצור - המצב פה השתנה לגמרי. ולגבי העומס - מי שאשמים זה הממשלה שלא נותנת תקציב להסעות פרטיות ומאורגנות לחיילים. נכון שזה יקר יותר. אבל, עדיף שהיו יודעים איך למנוע את בזבוז הכסף המשווע והשחיתויות השונות בצבא, ואז היה אפשר לדאוג לחיילים. לא החיילים ולא האזרחים צריכים להידחס לרכבת או לאוטובוס בימי ראשון או חמישי.
אורי שלום
אני חושב שמבחינה לוגיסטית הרבה יותר פשוט לצה"ל להסתמך על חברות התחבורה הציבורית מאשר לשכור אוטובוסים בכל יום ראשון עבור כל החיילים של כל יחידה. בנוסף, אני משוכנע למדי שהעלות נמוכה בהרבה כאשר החיילים משתמשים בתחבורה ציבורית. אני לא חושב שזו אשמתו של צה"ל שאין מספיק מקומות ישיבה בימי ראשון בבוקר בתחבורה הציבורית, אני חושב שזו אשמתו של משרד התחבורה שאינו מבצע את תפקידו בהצבת ואכיפת הדרישות המינימליות ממפעיל תח"ץ.
 

אורי404

New member
זה ברור שהרבה יותר קל וזול זה מה

אורי שלום
אני חושב שמבחינה לוגיסטית הרבה יותר פשוט לצה"ל להסתמך על חברות התחבורה הציבורית מאשר לשכור אוטובוסים בכל יום ראשון עבור כל החיילים של כל יחידה. בנוסף, אני משוכנע למדי שהעלות נמוכה בהרבה כאשר החיילים משתמשים בתחבורה ציבורית. אני לא חושב שזו אשמתו של צה"ל שאין מספיק מקומות ישיבה בימי ראשון בבוקר בתחבורה הציבורית, אני חושב שזו אשמתו של משרד התחבורה שאינו מבצע את תפקידו בהצבת ואכיפת הדרישות המינימליות ממפעיל תח"ץ.
זה ברור שהרבה יותר קל וזול זה מה
קורה היום. למרות המחירים היקרים בהשכרת אוטובוסים פרטיים, לדעתי, ניתן לעשות זאת. לא חייבים שזה יהיה לכל היחידות, אלא למספר מסויים. מה שאני כותב אלה דברים שהיו עד לפני מספר שנים: היו הרבה יחידות שדאגו להסעות. זה אמנם נושא אחר. אם לא ידאגו לעניין הזה של החיילים, המוטיבציה הכללית (שגם ככה לא הכי גבוהה), עלולה להפגע אצל החיילים בגלל יחס מדינה-צבא לחיילים הפשוטים.
 

raminec

New member
מוטיבציה

זה ברור שהרבה יותר קל וזול זה מה
קורה היום. למרות המחירים היקרים בהשכרת אוטובוסים פרטיים, לדעתי, ניתן לעשות זאת. לא חייבים שזה יהיה לכל היחידות, אלא למספר מסויים. מה שאני כותב אלה דברים שהיו עד לפני מספר שנים: היו הרבה יחידות שדאגו להסעות. זה אמנם נושא אחר. אם לא ידאגו לעניין הזה של החיילים, המוטיבציה הכללית (שגם ככה לא הכי גבוהה), עלולה להפגע אצל החיילים בגלל יחס מדינה-צבא לחיילים הפשוטים.
מוטיבציה
כשאני הייתי בסדיר אי שם בשנות התשעים, כבר לא היו הסעות מסודרות לבסיס שלי. חמור מזה, לבסיס שלי שהיה באיזור קציעות היה רק קו אחד שיצא בימי ראשון בבוקר בתדירות של רכב אחד לשעתיים-שלוש. על כל אוטובוס צבאו מאות חיילים שידעו שזו האפשרות היחידה שלהם להגיע בזמן ליחידה שלהם ולא להיענש בגלל ההנהגות הגועלית של אגד (מיותר לציין איזו צפיפות הייתה בעליה לאוטובוס ובנסיעה עצמה). כמובן שכאשר פניתי לסדרן אגד הוא הסכים לכך שיש צורך בהוספת נסיעות בקו, אך לא בוצע דבר בנושא. מכיוון שאגד לא יכלו/הסכימו לספק את הסחורה, לא נותר אלא לפנות לשיטת הטרמפים. חבל שככה מתנהגים בחברת התח"צ שנחשבת לטובה בישראל. חבל שבגלל אגד מאות ואלפי חיילים נאלצים לסכן את חייהם בנסיעה בטרמפים.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif נכון מאוד+כמה דברים.

מוטיבציה
כשאני הייתי בסדיר אי שם בשנות התשעים, כבר לא היו הסעות מסודרות לבסיס שלי. חמור מזה, לבסיס שלי שהיה באיזור קציעות היה רק קו אחד שיצא בימי ראשון בבוקר בתדירות של רכב אחד לשעתיים-שלוש. על כל אוטובוס צבאו מאות חיילים שידעו שזו האפשרות היחידה שלהם להגיע בזמן ליחידה שלהם ולא להיענש בגלל ההנהגות הגועלית של אגד (מיותר לציין איזו צפיפות הייתה בעליה לאוטובוס ובנסיעה עצמה). כמובן שכאשר פניתי לסדרן אגד הוא הסכים לכך שיש צורך בהוספת נסיעות בקו, אך לא בוצע דבר בנושא. מכיוון שאגד לא יכלו/הסכימו לספק את הסחורה, לא נותר אלא לפנות לשיטת הטרמפים. חבל שככה מתנהגים בחברת התח"צ שנחשבת לטובה בישראל. חבל שבגלל אגד מאות ואלפי חיילים נאלצים לסכן את חייהם בנסיעה בטרמפים.
נכון מאוד+כמה דברים.
אבל יש גם נקודת זכות לאגד (ראה בהמשך). אין לי אלא להסכים איתך שחבל מאוד שככה היה ועודינו המצב. לגבי הסדרן - עם כל הכוונה הטובה שלו, הדברים האלה לא תלוים בו. לגבי הסעות לחיילים, היו גם בשנות האלפים יחידות, שהיו בהן הסעות. זה תלוי, כנראה, באיזה יחידה נמצאים. בשנת 2001, שירתי באבני חפץ. בקו 038, שיוצא נתניה היינו יוצאים. בימי ראשון האוטובוס היה מפוצץ. כעבור מזפר שבועות הוקצו שני אוטובוסים ממוגנים. אוטובוס אחד, שהיה לתושבים ואוטובוס שני, שאנו, החיילים היינו נוסעים בו. הוא היה מוריד חיילים במחסום ובבסיסים. כלומר, קיבלנו מעין הסעה פרטית בקו ציבורי. בקיצור, הדברים האלה הם פחות באשמת מפעילי התחבורה הציבורית, אלא אשמת המדינה ביחס מדינה-צבא שלה. אם היחס היה מעט שונה, לא ככה היה המצב. ועוד משהו. עד היום אני לא שוכח ולא סולח את החזרה מהמילואים הלפני אחרונים שלי מלפני חצי שנה (ולפני כחודש עשיתי שוב). חזרתי מהצפון לצומת רעננה. מצומת רעננה חיכיתי לקו 149 שיסיע אותי לביתי. האוטובוס הגיע. היה נהג שכבר הכרתי אותו בשירות הלא ממש נעים שהוא נותן - נהיגה שלפעמים מתקרבת לאגרסיביות, התנהגות לא תמיד אדיבה לנוסעים וכו'. עליתי לאוטובוס (הוא כמובן לא פתח לי תא מטען. ויש לו - זהו אוטובוס עם מכסה חשמלי), וככה נסחבתי עם התיק לאוטובוס. הראיתי לו את השובר, והיה מבט שכאילו אני 'אוכל חינם'. מאוד היה לי לא נעים. כשהתכוונתי לרדת מהאוטובוס עוד פעם היה מבט עוין (ואני עד כמה שאני יודע לא נראה עוין). למרות "עברו המפואר" עדיין הופתעתי איך יש התנהגות כזו ב"דן". מאז החלטתי שאני משתדל לא לנסוע איתו, וגם אם אני בטעות עולה אליו ואין לי כרטיסיה, אני אשלם כרטיס חד פעמי, ולא 'אצ'פר' אותו בקניית כרטיסיה. מאז אני מקיים את החלטתי.
 

אורי404

New member
וגם בגליל העליון המצב טוב יותר.

נכון מאוד+כמה דברים.
אבל יש גם נקודת זכות לאגד (ראה בהמשך). אין לי אלא להסכים איתך שחבל מאוד שככה היה ועודינו המצב. לגבי הסדרן - עם כל הכוונה הטובה שלו, הדברים האלה לא תלוים בו. לגבי הסעות לחיילים, היו גם בשנות האלפים יחידות, שהיו בהן הסעות. זה תלוי, כנראה, באיזה יחידה נמצאים. בשנת 2001, שירתי באבני חפץ. בקו 038, שיוצא נתניה היינו יוצאים. בימי ראשון האוטובוס היה מפוצץ. כעבור מזפר שבועות הוקצו שני אוטובוסים ממוגנים. אוטובוס אחד, שהיה לתושבים ואוטובוס שני, שאנו, החיילים היינו נוסעים בו. הוא היה מוריד חיילים במחסום ובבסיסים. כלומר, קיבלנו מעין הסעה פרטית בקו ציבורי. בקיצור, הדברים האלה הם פחות באשמת מפעילי התחבורה הציבורית, אלא אשמת המדינה ביחס מדינה-צבא שלה. אם היחס היה מעט שונה, לא ככה היה המצב. ועוד משהו. עד היום אני לא שוכח ולא סולח את החזרה מהמילואים הלפני אחרונים שלי מלפני חצי שנה (ולפני כחודש עשיתי שוב). חזרתי מהצפון לצומת רעננה. מצומת רעננה חיכיתי לקו 149 שיסיע אותי לביתי. האוטובוס הגיע. היה נהג שכבר הכרתי אותו בשירות הלא ממש נעים שהוא נותן - נהיגה שלפעמים מתקרבת לאגרסיביות, התנהגות לא תמיד אדיבה לנוסעים וכו'. עליתי לאוטובוס (הוא כמובן לא פתח לי תא מטען. ויש לו - זהו אוטובוס עם מכסה חשמלי), וככה נסחבתי עם התיק לאוטובוס. הראיתי לו את השובר, והיה מבט שכאילו אני 'אוכל חינם'. מאוד היה לי לא נעים. כשהתכוונתי לרדת מהאוטובוס עוד פעם היה מבט עוין (ואני עד כמה שאני יודע לא נראה עוין). למרות "עברו המפואר" עדיין הופתעתי איך יש התנהגות כזו ב"דן". מאז החלטתי שאני משתדל לא לנסוע איתו, וגם אם אני בטעות עולה אליו ואין לי כרטיסיה, אני אשלם כרטיס חד פעמי, ולא 'אצ'פר' אותו בקניית כרטיסיה. מאז אני מקיים את החלטתי.
וגם בגליל העליון המצב טוב יותר.
לזכות אגד, יאמר שהשירות של קווי תל אביב-הגליל העליון הוא שירות טוב מאוד גם בשעות הלחץ ושלרב יש את הנהגים הטובים ביותר. אם זו היתה הרמה בשאר איזורי הארץ, רמת השירות מבחינת נהגים היתה טובה יותר. כנראה,שיש הבדל ברמת השירות בין האיזורים בגלל מנהלים שונים לכל איזור או סיבה אחרת.
 

kobiz99

New member
לידיעת שניכם אריאל קצב

לידיעתך
בנו של נשיא המדינה לא צריך להיות מבין גדול ברכבת, מהסיבה הפשוטה שהוא אחראי על הנוסעים ולא על הקטע התפעולי, או שקשור לרכבת עצמה.
לידיעת שניכם אריאל קצב
מנהל שירות לקוחות ומנהל של כ-120 פקחי הרכבת שהם עוסקים בתיפעול נטוויש ניגוד עינינים מהותי בין לשרת הנוסעים ולנהל הפקחים.
 

hck

New member
אחח... כמה שזה נכון...

מינויים פוליטים ברכבת
אני מצטט תגובה של אחד הגולשים לכתבה על תאונת רכבת האחרונה באתר ynet . האם מה שהוא כותב זה אמת? מי יכול להגיד? ציטוט: "הרכבת עמוסה במינויים פוליטים הגורמים לתאונות שקורות בזמן האחרון ככה זה שהשחיתות נותנת לאנשים לא מקצועיים לנהל מערכות שאין מושג מהם.תשאלו את נשיא המדינה כמה הבן שלו מבין ברכבת .תשאלו את שטרית השר איך גיסו מבין רכבת גדול.תשאלו את המנכ"ל על חתנו ,תשאלו את הסמנכ"ל למינהל על בינו שעובד בהנהלה,תשאלו אחראי על הנהגים איך אחיו יבואן סמים משמש כמנהל הפקחים ,תשאלו את יו"ר הועד שהכניס 8 אנשים בעלי קירבה ראשונה {בת\כלה \אח \בן}ואתם עוד מצפים שמישהו ישנה משהו ברכבת.לכו לישון על האף"
אחח... כמה שזה נכון...
רק שתדעו שגם אם יש לכם קרוב ברכבת זה לא מספיק בשביל להתקבל (גם לתפקידים "נמוכים"), הרי לכולם יש קרובים. השאלה היא למי יש קרובים בעמדות מפתח כמו מנכ"ל ונציגי הועד לדוגמא...
 
אני כתבתי משהו דומה אחרי התאונה

מינויים פוליטים ברכבת
אני מצטט תגובה של אחד הגולשים לכתבה על תאונת רכבת האחרונה באתר ynet . האם מה שהוא כותב זה אמת? מי יכול להגיד? ציטוט: "הרכבת עמוסה במינויים פוליטים הגורמים לתאונות שקורות בזמן האחרון ככה זה שהשחיתות נותנת לאנשים לא מקצועיים לנהל מערכות שאין מושג מהם.תשאלו את נשיא המדינה כמה הבן שלו מבין ברכבת .תשאלו את שטרית השר איך גיסו מבין רכבת גדול.תשאלו את המנכ"ל על חתנו ,תשאלו את הסמנכ"ל למינהל על בינו שעובד בהנהלה,תשאלו אחראי על הנהגים איך אחיו יבואן סמים משמש כמנהל הפקחים ,תשאלו את יו"ר הועד שהכניס 8 אנשים בעלי קירבה ראשונה {בת\כלה \אח \בן}ואתם עוד מצפים שמישהו ישנה משהו ברכבת.לכו לישון על האף"
אני כתבתי משהו דומה אחרי התאונה
הגדולה יותר , כתבתי את זה אחרי ששמתי לב על יתנהגותו של שר התחבורה שהגן בכל יכולתו על הרכבת , ועל כך שהוא כל הזמן האשים את נהג המשאית ולא אמר מילה רעה על הרכבת . (אפילו הכתבים שראינו אותו שאלו אותו למה הוא יוצא להגנת הרכבת הרי הוא צריך להיות ניטראלי במיוחד שעוד לא עשו כלום לבדיקת התאונה , זה היה חצי שעה אחרי התאונה) . וגם הרכבת לא האשימה אף גורם בממשלה (אוצר ותחבורה) על כך שהיא כבר מתריעה כבר לגופים אלו כבר הרבה זמן על הבעיות האלו וביקשה תוספות תקציב מיוחד לנושא בטיחות (מחסומים והפרדות מסילתיות) ואף גורם לא התיחס לבקשות שלהם . יש פה תחושה של טובה כנגד טובה , אתם הרכבת לא תאשימו אותי (שר התחבורה) ולא את האוצר , ואני (שר התחבורה) הגן עליכם בכל האמצעים העומדים לרשותי בתיקשורת , בוועדות החקירה ועוד ועוד . וזה מריח לי כמו שחיתות ברמה הגבוהה ביותר ולכן גם כתבתי את הרגשתי שהרכבת מלאה במינויים פוליטיים , זו היתה הרגשתי אבל לא היה לי מידע בנושא . אבל אני רואה שאתה מביא ציטוט מאדם שכניראה מיתוך המערכת ויודע קצת יותר ממני , אז אולי הרגשתי שמשהו מסריח קורה שם נכונה . *** אני לא כתבתי ב-ynet .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה