מיניבוס חדש בקווים

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

New member
מיניבוס חדש בקווים
ראיתי היום City Star מבוסס ספרינטר בקו 53 בפ"ת נראה צר וגבוה משמעותית מהM20E/דוקאטו (ומעיון בנתונים שלו הוא אכן צר ב9 ס"מ וגבוה ב29)
 
מיניבוס חדש בקווים
ראיתי היום City Star מבוסס ספרינטר בקו 53 בפ"ת נראה צר וגבוה משמעותית מהM20E/דוקאטו (ומעיון בנתונים שלו הוא אכן צר ב9 ס"מ וגבוה ב29)
בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערב
זה היה ברוטשילד פינת ההסתדרות פינת פרנקפורט- 3 דברים הזויים: 1) קו 66 מפרקי חדש שעושה את דרכו לכיוון ת"א. חולדאי יודע מזה? 2) מונית קו 16 שרשום עליה דרך הטייסים, הנהג נסע לאט וניסה לדלות נוסעים. לא יודע לאן ולמה 3) הדבר הכי הזוי- קו 50!!! כן קו 50 חציו מלא באנשים שישבו בכל חלקי האוטובוס (כך שלא ניתן לומר שהנהג סתם נסע לבד) שעשה את דרכו ישר מפרנקפורט לרחוב ההסתדרות. מה 50 עושה שם?
 
בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערב
זה היה ברוטשילד פינת ההסתדרות פינת פרנקפורט- 3 דברים הזויים: 1) קו 66 מפרקי חדש שעושה את דרכו לכיוון ת"א. חולדאי יודע מזה? 2) מונית קו 16 שרשום עליה דרך הטייסים, הנהג נסע לאט וניסה לדלות נוסעים. לא יודע לאן ולמה 3) הדבר הכי הזוי- קו 50!!! כן קו 50 חציו מלא באנשים שישבו בכל חלקי האוטובוס (כך שלא ניתן לומר שהנהג סתם נסע לבד) שעשה את דרכו ישר מפרנקפורט לרחוב ההסתדרות. מה 50 עושה שם?
שכחתי לציין זה היה בשעה 18.40
ואני קורא לצומת הזאת צומת הד"ני. זהו המקום עם הכי הרבה אוטובוסים של דן ומעולם לא יצא לי לעבור בו בלי שלפחות ראיתי אוטובוס אחד של דן. כמעט תמיד יש בו לפחות 2 אוטובוסים של דן (מה גם שהם תמיד נתקעים ברמזור אדום כי יש להם תחנה לני או אחריו)
 

svety

New member
בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערב
זה היה ברוטשילד פינת ההסתדרות פינת פרנקפורט- 3 דברים הזויים: 1) קו 66 מפרקי חדש שעושה את דרכו לכיוון ת"א. חולדאי יודע מזה? 2) מונית קו 16 שרשום עליה דרך הטייסים, הנהג נסע לאט וניסה לדלות נוסעים. לא יודע לאן ולמה 3) הדבר הכי הזוי- קו 50!!! כן קו 50 חציו מלא באנשים שישבו בכל חלקי האוטובוס (כך שלא ניתן לומר שהנהג סתם נסע לבד) שעשה את דרכו ישר מפרנקפורט לרחוב ההסתדרות. מה 50 עושה שם?
לי יש הסבר חלקי למונית של קו 16.

התופעה מוכרת לי מימי שישי בלילה. מונית השירות של 66 מת"א לפ"ת ושל 16, יוצאות מאותה נקודה - תחילת אלנבי, ליד בית האופרה. ל16 תדירות הרבה יותר גבוהה מל66. הרבה פעמים נהגים של 16 רואים שיש המון נוסעים שממתינים ל66, אז הם "סוגרים מחיר" עם קבוצת נוסעים שממלאת את המונית, ונוסעים. יצא לי לסוע ככה לפחות פעם אחת... זה קורה גם עם קווים אחרים של מונית שירות. לא ברור לי לאן ולמה הוא ניסה לדלות נוסעים, אבל עכשיו ברור לנו איך הוא הגיע לפ"ת מלכתחילה
 

orensaab

New member
ומשום מה לא מוזכר הקשר למרצדס
כמו שלא מוזכרת העובדה שהאפולו הוא מרכב איטלקי המיוצר במרכבים תחת רשיון של חברת בארבי.
ספרינטר סיטי סטאר ואפולו
הספרינטר סיטי סטאר המיוצר על ידי מרכבים, אכן נראה חיצונית זהה לכלי הגרמני, והוא נבנה על אותה שלדה בדיוק. השלדה מגיע על גלגלים, כאשר החלק הנמוך של הרצפה מיוצר כבר בגרמניה, בשונה מהנמכת הרצפה המקומית בספרינטר הקודם. בפועל ישנם שינויים רבים הנובעים משימוש בפלדת אל חלד אל מול פלדה שחורה, וכן הרצון ליצור כלי בעל עמידות ושרידות טובים יותר. מרכבים הגיעו לקשיחות וחוזק העולים בחמישים אחוזים לערך על המוצר הגרמני, כל זאת באותו משקל בדיוק. הגיעו לתוצאה בזכות המשקל הנמוך יותר של פלדת האל חלד, ואז הוסיפו עו שתי קשתות בגג, ועוד פרופילים בצדדים ומאחור. בחלק האחורי מרכבים שינו את העיצוב. בהשקה של הספרינטר סיטי סטאר, היו שניים מהבכירים ביותר בחטיבת הסעת הנוסעים של מרצדס. אפולו: אב הטיפוס של האפולו (האוטובוס של מכבי חיפה), כלל שינויים רבים ביחס לבארבי ג'נסיס. השינוי החיצוני היחיד הוא בשימוש בשלושה פנסים בכל צד מאחור בהשוואה לשני פנסים באיטלקי. בהמשך ראיתם את השינוי שנעשה בפנסים הראשיים. לאורך תקופת הייצור, הוכנסו באוטובוס שינויי מבנה בסיסיים מאוד, כמו גם ההתאמה לפלטפורמת מאן R33 יורו 4. כיום האפולו קיים כבר כוולוו B12B יורו 5, גרסת מאן יורו 5 תוצג בקרוב, ויש כבר שרטוטים למודולים של וולוו B13B (מנוע בהספקים שבין 420 ל 500 כ"ס). בשנה הקרובה, אמור להיות גם עדכון חיצוני מסוים באפולו. אורן
 
ספרינטר סיטי סטאר ואפולו
הספרינטר סיטי סטאר המיוצר על ידי מרכבים, אכן נראה חיצונית זהה לכלי הגרמני, והוא נבנה על אותה שלדה בדיוק. השלדה מגיע על גלגלים, כאשר החלק הנמוך של הרצפה מיוצר כבר בגרמניה, בשונה מהנמכת הרצפה המקומית בספרינטר הקודם. בפועל ישנם שינויים רבים הנובעים משימוש בפלדת אל חלד אל מול פלדה שחורה, וכן הרצון ליצור כלי בעל עמידות ושרידות טובים יותר. מרכבים הגיעו לקשיחות וחוזק העולים בחמישים אחוזים לערך על המוצר הגרמני, כל זאת באותו משקל בדיוק. הגיעו לתוצאה בזכות המשקל הנמוך יותר של פלדת האל חלד, ואז הוסיפו עו שתי קשתות בגג, ועוד פרופילים בצדדים ומאחור. בחלק האחורי מרכבים שינו את העיצוב. בהשקה של הספרינטר סיטי סטאר, היו שניים מהבכירים ביותר בחטיבת הסעת הנוסעים של מרצדס. אפולו: אב הטיפוס של האפולו (האוטובוס של מכבי חיפה), כלל שינויים רבים ביחס לבארבי ג'נסיס. השינוי החיצוני היחיד הוא בשימוש בשלושה פנסים בכל צד מאחור בהשוואה לשני פנסים באיטלקי. בהמשך ראיתם את השינוי שנעשה בפנסים הראשיים. לאורך תקופת הייצור, הוכנסו באוטובוס שינויי מבנה בסיסיים מאוד, כמו גם ההתאמה לפלטפורמת מאן R33 יורו 4. כיום האפולו קיים כבר כוולוו B12B יורו 5, גרסת מאן יורו 5 תוצג בקרוב, ויש כבר שרטוטים למודולים של וולוו B13B (מנוע בהספקים שבין 420 ל 500 כ"ס). בשנה הקרובה, אמור להיות גם עדכון חיצוני מסוים באפולו. אורן
זה עדיין שידרוגים של המקור ולא עיצוב
מקורי לגמרי כמו המארס למשל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה