בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערבמיניבוס חדש בקווים
ראיתי היום City Star מבוסס ספרינטר בקו 53 בפ"ת נראה צר וגבוה משמעותית מהM20E/דוקאטו (ומעיון בנתונים שלו הוא אכן צר ב9 ס"מ וגבוה ב29)
שכחתי לציין זה היה בשעה 18.40בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערב
זה היה ברוטשילד פינת ההסתדרות פינת פרנקפורט- 3 דברים הזויים: 1) קו 66 מפרקי חדש שעושה את דרכו לכיוון ת"א. חולדאי יודע מזה? 2) מונית קו 16 שרשום עליה דרך הטייסים, הנהג נסע לאט וניסה לדלות נוסעים. לא יודע לאן ולמה 3) הדבר הכי הזוי- קו 50!!! כן קו 50 חציו מלא באנשים שישבו בכל חלקי האוטובוס (כך שלא ניתן לומר שהנהג סתם נסע לבד) שעשה את דרכו ישר מפרנקפורט לרחוב ההסתדרות. מה 50 עושה שם?
לי יש הסבר חלקי למונית של קו 16.בדקה אחת ראיתי כמה דברים הזויים בפ"ת בערב
זה היה ברוטשילד פינת ההסתדרות פינת פרנקפורט- 3 דברים הזויים: 1) קו 66 מפרקי חדש שעושה את דרכו לכיוון ת"א. חולדאי יודע מזה? 2) מונית קו 16 שרשום עליה דרך הטייסים, הנהג נסע לאט וניסה לדלות נוסעים. לא יודע לאן ולמה 3) הדבר הכי הזוי- קו 50!!! כן קו 50 חציו מלא באנשים שישבו בכל חלקי האוטובוס (כך שלא ניתן לומר שהנהג סתם נסע לבד) שעשה את דרכו ישר מפרנקפורט לרחוב ההסתדרות. מה 50 עושה שם?
מיוצר ברשיון ממרצדסמיניבוס חדש בקווים
ראיתי היום City Star מבוסס ספרינטר בקו 53 בפ"ת נראה צר וגבוה משמעותית מהM20E/דוקאטו (ומעיון בנתונים שלו הוא אכן צר ב9 ס"מ וגבוה ב29)
מיוצר ברשיון ממרצדס
מרצדס סיטי
הספרינטר הוא דגם מיסחרי במקור. מעניין שמרכבים עובדים עם מרצדס..
אבל אני מניח שלוולוו אין פתרונות מיניבוס
הפוך ממה שהיה פעם באוטובוסים עירוניים...,מיוצר ברשיון ממרצדס
מרצדס סיטי
ומשום מה לא מוזכר הקשר למרצדסמיוצר ברשיון ממרצדס
מרצדס סיטי
ספרינטר סיטי סטאר ואפולוומשום מה לא מוזכר הקשר למרצדס
כמו שלא מוזכרת העובדה שהאפולו הוא מרכב איטלקי המיוצר במרכבים תחת רשיון של חברת בארבי.
זה עדיין שידרוגים של המקור ולא עיצובספרינטר סיטי סטאר ואפולו
הספרינטר סיטי סטאר המיוצר על ידי מרכבים, אכן נראה חיצונית זהה לכלי הגרמני, והוא נבנה על אותה שלדה בדיוק. השלדה מגיע על גלגלים, כאשר החלק הנמוך של הרצפה מיוצר כבר בגרמניה, בשונה מהנמכת הרצפה המקומית בספרינטר הקודם. בפועל ישנם שינויים רבים הנובעים משימוש בפלדת אל חלד אל מול פלדה שחורה, וכן הרצון ליצור כלי בעל עמידות ושרידות טובים יותר. מרכבים הגיעו לקשיחות וחוזק העולים בחמישים אחוזים לערך על המוצר הגרמני, כל זאת באותו משקל בדיוק. הגיעו לתוצאה בזכות המשקל הנמוך יותר של פלדת האל חלד, ואז הוסיפו עו שתי קשתות בגג, ועוד פרופילים בצדדים ומאחור. בחלק האחורי מרכבים שינו את העיצוב. בהשקה של הספרינטר סיטי סטאר, היו שניים מהבכירים ביותר בחטיבת הסעת הנוסעים של מרצדס. אפולו: אב הטיפוס של האפולו (האוטובוס של מכבי חיפה), כלל שינויים רבים ביחס לבארבי ג'נסיס. השינוי החיצוני היחיד הוא בשימוש בשלושה פנסים בכל צד מאחור בהשוואה לשני פנסים באיטלקי. בהמשך ראיתם את השינוי שנעשה בפנסים הראשיים. לאורך תקופת הייצור, הוכנסו באוטובוס שינויי מבנה בסיסיים מאוד, כמו גם ההתאמה לפלטפורמת מאן R33 יורו 4. כיום האפולו קיים כבר כוולוו B12B יורו 5, גרסת מאן יורו 5 תוצג בקרוב, ויש כבר שרטוטים למודולים של וולוו B13B (מנוע בהספקים שבין 420 ל 500 כ"ס). בשנה הקרובה, אמור להיות גם עדכון חיצוני מסוים באפולו. אורן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.