מיקרופון למקסימום 3

אז את טוענת שמפאת חוכמתך הרבה

את שותקת? עלה בי החשד שזה משום שאת לא מבינה את רוב המילים שכתבתי... האם חכתי העלתה חשד נכון? האם יש גאולה מזוייפת שמצדיקה כינוי כ-'גאולה המקורית'?
 
גאולה המקורית והיקרה מפז,

אני מתחכם רק דרך הנט. עניתי לך, עכשיו תורך לענות לי בבקשה, שאלות רבות נשאלו, אף תשובה לא נענתה, אני בטוח שהפורום כולו מחכה בקצה כיסאו. ביחד נצעד לשלום ואהבה.
 
ועוד הודעה...

לכל החברה המקסימים ששולחים לי שירים - אז. בבקשה לצרוב על דיסק ולשלוח למד מן - או פשוט לבוא לשם. תודה.
 
אוקיי הבנתי! התכוונת שאני אשאל

את שאלותיי שוב, אבל אחד אחד על מנת להקל? נתחיל? 1.האם תשובותיךאסמכתה למידע קונקרטי על הפקת ויצירת הדיסק מיקרופון למקסימום? 1.האם עצם נוכחותך בפורום היא על תקן אירוח רישמי של מומחה? 1.האם במיק למקס 3 תהיה אפלייה מתקנת על עוולות החברה שסבל המגזר החלש באוכלוסיית ישראל 2003 וכל מה שקדם לשנה זו? 1.האם את שותפה מלאה של האדון אריה אביטן, והאוקיי למי יכנס או לא יכנס לאלבום הזנכר לעיל מתקבל בהחלטה משותפת או שבעצם את משמשת כמוכרת בגדים ביום ומייחצנת בערבים?
 
תשובה!

1. כן 2. לא 3. להמ אתה מדבר על אפלוית האם אתה מרגיש מקופח? 1.כן - שותפה. ולא אני עושה מה שבא לי וזה גם כולל מסיבות (דוגמא: ליזרד) ועכשיו אליך : 1. איך קוראים לך 2. האם אתה מחשיב את עצמך כראפר מן השורה 3. מרגיש מקופח - איזו עדה אתה? 4. מי מינה אותך לדובר אומות עולם? מחכה לתשובה........... ומהר.........
 
גאולה היקרה../images/Emo24.gif

אינני צריך להרגיש מקופח על מנת לראות מה הולך מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה המחתרתית בישראל, זה מפריע לי וברצוני לעקור את התופעה מהשורש, אני רואה אותך כחלק מהעוסקים במלאכה ולכן אני מפנה אצבע מאשיחה כלפייך
. גאולה המקורית לא הייתה מאיצה במישהו לענות, גאולה המקורית היא מוכרת בגדים חביבה שנהנית לעשות ראסטות בזמן שצ'ולו לא בחנות ולהרוויח עוד כמה ג'ובות מהצד. עד כאן.
 

da^Lord

New member
מאיפה כל עניין האפליה עלה לך לראש?

האם העובדה שצ'ולו בכבודו והעצמו מרוקאי לא משנה כלום? האם העובדה שסאב פרסי לא משנה כלום? ג'רמי קול-חבש.. אתיופי. סידי- לא נראה לי אשכנזי.. מי עוד? לא זוכר מי עוד היה שם.. בכל אופן, רד מהעץ העדתי. אם יש החלטות כאלו או אחרות.. לא נראה לי שהן על רקע עדתי.
 

Yuvalhaim

New member
מאיפה הבאת תשטות של אפליה

תגיד מה זה פה מלחמת העולם השניייה יהודים חרא גרמנים טוב או אשכנזים עשירים מזרחיים עניים תאמין לי אני אשכנזי והמצב שלי לא יותר טוב ואפילו גרוע יותר משל הרבה מזרחיים ורק לידע כללי סאב,הצל,שי 360, מנצור והגב חח , קוואמי ולירון, ג'רמי קול חבש יאנג אי כמובן עם הוא אח של הצל , dam לא אשכנזים לפחות ככה ניראה לי או שסתם שמעתי או קראתי על זה, ויש הרבה ראפרים אמריקאים בארץ (זה אשכנזי?)
 

TakTik

New member
זה הוא,מה שנקרא בפורומים באינטרנט

ספאמר. אדם (או במקרה שלנו,ניק פקטיבי של משתמש מפה) שהודעתו לא ממש קשורות לנושא הפורום ובאות רק כדי לשעשע את עצמו. משתמש כזה,מורחק ברוב הפורומים (למרות שאני חייב להודות שזה דווקא מעלה ציחקוק לפעמים)
 
מצטער, אין לי שום רצון למלא את

הפורום בזבל. אבל על פי חשדי זוהי אינה גאולה המקורית בכלל.
 
למעלה