מישהוא שומע אותי?

מישהוא שומע אותי?

זה כל כך מעוות להיכנס בשעות שאין בהם אף אחד בפורום, צריך לחכות מלא זמן עד שמקבלים איזשהיא תגובה. אני עכשיו בנפסטר, אני כנראה לא יודעת מה לחפש, כי אני לא מוצאת כלום- תמליצו לי. חברה שלי עדיין עוזבת את הארץ, ואני עדיין לא מוצאת רעיון בשבילה- עדיין צריכה עזרה. אני פשוט מרגישה שאני מדברת עם עצמי. כבר שלושה ימים שהעין שלי פועמת ואני לא יודעת מה זה. צוצו- מה מה, ולהתראות.
 

N0

New member
ישראלים מסריחים.

הישראלים בנאפסטר ממש חוצפנים אני כבר שלושה ימים מנסה להוריד את אריק וכל פעם הם מפסיקים באמצע פשוט חוצפה !!!
 

בלה בלה

New member
ואם כבר נאפסטר..

בעקבות שיחה דבילית עם ידידה שלי לפני כמה שבועות גיליתי שאפשר להוריד בנפסטר את כל השירי פתיחה של כל אותם סדרות ילדות האהובות... בגלל קשר עמוק לאותם שירים (ומה לעשות שכבר לא משדרים את כל הסדרות היום..) הלכתי והורדתי אותם, ואתם פשוט לא תאמינו לכמה אנשים יש את השירים האלו... בלה בלה, שבימים האחרונים שומעת את רחוב סומסום, גברת פלפלת, הנעלולים ושאר חבריהם.. (ולמרבה הפלא זוכרת את כל המילים, כנראה שבשלב מסויים זה פשוט נכנס למוח ומסרב לצאת) וממליצה לכולם לעשות את אותו הדבר (עד כמה שזה נשמה דבילי..)
 

goldy

New member
העיקר שהלב רואה והציפורניים חושבות

מה זה עין פועמת???? איזו חברה שלך סיפרה לך על זה? עצה ידידותית ממני: תמצאי לעצמך חיים. אם את חושבת לכתוב: ``יש לי יותר חיים משלך`` אז תקראי שוב את ההודעה שלך או קיראי את המשפט הבא, הלקוח מהודעתך: יש שעות שצריך לחכות הרבה זמן עד שמקבלים תגובה``. ואת המשפט: ``אני בנאפסטר עכשיו ואין לי מה לחפש``. אז מה, גם לי קורה שאין מה לחפש. אני לא מתלונן על זה, אני פשוט מחכה שיהיה לי. חוץ מהחברה שלך אין לך עוד מישהיא? חבל. אני מתכוון שהערה זו תהיה בונה, ולא מעליבה. סליחה אם העלבתי.
 

לונה

New member
מה שמזכיר לי

שאצלי הנאפסטר לא תפקד כשניסיתי להוריד אותו, וכל פעם כתב לי הפוך באנגלית שהשם בשימוש (השם ל א היה בשימוש. ניסיתי את הדביליים ביותר שיש בכלל). אתם הרי גאונים. אני מצפה שתמצאו דרך יצירתית לפתור את זה. (וMajoR ToM בבקשה תחפש הודעה שלי בשם ground control בסדר?)
 
למעלה