מישהו יודעת משהו על פתיחה מוקדמת??

tali00

New member
מישהו יודעת משהו על פתיחה מוקדמת??

בשישי שעבר לא הרגשתי טוב והיו לי התכווצויות. ובמקרה בדקתי את עצמי והיתה לי פתיחה לדעתי של 3 או אפילו 4 ס"מ (אולי יותר). ההתכווצויות פסקו אבל צואר הרחם לא נסגר. היום היו לי עוד התכווצויות אבל הם פסקו. אני לא יודעת אם היתה הרחבה נוספת. אני חושבת שאם משהו יתפתח אני ירגיש. השאלה אם זה מצב מסוכן? האם זה יכול לסכן את המשך ההריון? מכיוון שכבר היתה פתיחה אני לא יודעת אם זה נפתח יותר, אני אשמח לשמוע מכן. יום טוב טלי
 

happy

New member
אני מבולבלת איך יכולת לבדוק פתיחה?

אני חשבתי שרק רופא יכול לבדוק פתיחה?? אני טועה??? בכל מקרה אם יש לך פתיחה בכזה שלב אני חושבת שכדאי לעדכן את הרופא!!
 

tali00

New member
אני עקבתי בסוף ההריון הקודם

אחרי המצב של צואר הרחם (אצלי הוא די נמוך בנרתיק) כי סבלתי במשך חודשיים מצירים יום יומיים די כואבים ועקבתי אם יש שינויים בצואר. היה לי פתיחה של 2 ס"מ במשך שבועים וזה לא הוביל כמובן ללידה. אבל עכשיו אחרי מה שהרגשתי בדקתי והיה לי פתיחה רצינית רק שהיא לא התפתחה. היום אני פשוט סובלת מכאבים וקצת לחצים באגן. לא מאד מאד כואב אבל מציק.
 

ariane

New member
המלצה שלי:

לכי לרופא שלך, אני לא חושבת שזה טוב שיש לך פתיחה בשלב הזה. זה לא נשמע לי בריא. אני לא כל כך מבינה בצירים ופתיחה(לא ילדתי בצורה טבעית אף פעם) אבל לא הייתי נשארת ככה. אולי תתקשרי לרופא שלך ותשאלי או שתלכי אפילו למיון נשים לבדוק את העניין.
 

ילדוש

New member
פתיחה של 3-4 ס"מ בשבוע 13?

כדאי להיבדק ע"י רופא ולשקול תפירה של צוואר הרחם בהקדם האפשרי
 

ענתש

New member
כדאי ללכת בדחיפות לרופא.

ואני לא בטוחה שהבדיקה העצמית הזו היא רעיון טוב... בדיקה ידנית במצב של פתיחה יכולה לגרום להגדלת הפתיחה (הפרשה של פרוסטגלנדינים עקב המגע בצואר הרחם). פתיחה בשבוע כזה בהחלט יכולה לסכן את המשך ההריון. לכי לרופא, תעדכני אותנו.
 
למעלה