מישהו יודע אם יצא סינגל פיזי

I מ י ר ב I

New member
סינגלים

לשמות יצא סינגל שבתוכו היה גם הקליפ.חילקתי כמה עותקים כאן בפורום. עץ לא יצא בכלל כסינגל
 

I מ י ר ב I

New member
בעיקרון אין להשיג סינגלים

קיבלתי את הסינגלים במיוחד לפורום מ NMC יש את 'חור בשחור' בתל אביב שזו חנות שכל מיני אנשים באים ומוכרים להם סינגלים ולקוחות יכולים לבוא ולקנות בכמה שקלים בודדים. אולי יש להם.
 
משום מה הייתי בטוח שגם עץ יצא כסינגל..

אז בעצם כמה סינגלים יצאו מהדיסק השני ? 1. שש אפס למדינה. 2. הגשמה עצמית. 3. שמות. 4. את טעם נרכש. 5. הסיגריה האחרונה. פספסתי משהו ?
 

Crurifragium

New member
אגב,

יש מישהו/משהו שטורח לעקוב באופן מסודר אחרי הדברים האלו (דיסקים, סינגלים)? כמו שמומה ניסו לעשות בחוסר הצלחה בזמנו?
 

veredmp

New member
בויקיפדיה יש בד"כ את המידע הזה

אני יודעת שאתה לא אוהב אותם, אבל זה מה יש
לפי מה שרשום שם, דרך אגב, לא יצא "הבחורה עם החתולים" אלא דווקא "ילד מדהים". יש מצב ששניהם יצאו? כי אני בוודאות זוכרת את הקליפ של "הבחורה". מוזר מאוד.....
 
כן..התכוונתי ל"ילד מדהים" מקודם ולא לעץ

הבחורה/ילד מדהים יצאו ע"ג סינגל פיזי ? אני גם זוכר שדברו על ילד מדהים כסינגל.
 

Crurifragium

New member
זה לא שאני לא אוהב אותם

זה שהאמינות תמיד מוטלת בספק ותלויה במזל. וכמות המידע תלויה בסבלנות ומוטיבציה של הרבה אנשים פרטיים. למשל אצל אריק, המקרה הנדון שלנו, אין פרוט של שירי האלבום השלישי. ופרטי הסינגלים רשומים כחלק מהנרטיב ולא ברשימה מסודרת. ואם תכנסי ותשני עם הערה ש"הבחורה עם החתולים יצא כסינגל", זה יכול להיות רשום שם די הרבה זמן, בלי דרך לדעת אם זה יותר נכון, או פחות נכון, מהגרסה הקודמת. מצד שני, הרבה יותר טוב מכלום.
 

veredmp

New member
נכון בקשר לשלישי, אבל בדיסקים הראשונים

יש כן רשימה עם תאריך יציאה (או לפחות חודש יציאה). לא יודעת אם זה נכון או לא
 

Crurifragium

New member
זו בדיוק הסיבה

שבחרתי את השלישי בתור דוגמא ולא את הראשונים.
עם כמות המריבות שהייתה שם על כל מני פרטים קטנים במהלך השנה האחרונה, הייתי מהמר שהתאריכים כנראה נכונים, או אם לא אז לפחות קרובים או מבוססים על איזשהו פרסום תאריך רשמי.
 

Crurifragium

New member
אתר שבו

את יכולה לרשום שם של אמן, ולקבל רשימה מסודרת של דיסקים עם מה שיש בהם, ושל סינגלים שיצאו, עם תאריכים ופרטים. (או כמובן לפי שמות של דיסקים, או של שירים, וכו')
 

Crurifragium

New member
שירונט בכיוון, אבל מאוד חסר

הם לא מעודכנים בהרבה דברים (למשל לאריק אין את הדיסק השלישי, לעפר בשן אין דיסקים בכלל, וכו') , והם גם לא מתייחסים לפרסום סינגלים אלא רק אלבומים ושירים (שזה אמנם הרבה יותר טוב מכלום, אבל לא עונה על השאלה אם יש מקום שעוקב גם על הדברים האלו). עכבר העיר מתמקד רק בהופעות, לא ראיתי אצלם בכלל איזה מקור מידע מסודר לדיסקים/שירים/סינגלים. תודה בכל אופן
 
למעלה