אם אני לא טועה, בתוך האתר של משרדמישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531
בין כפר סבא לרעננה וכיצד היא תחצה את כביש 4 אם לא במנהרה? יש מפות?
נצל"ש: במשרד הפנים מודאגיםמישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531
בין כפר סבא לרעננה וכיצד היא תחצה את כביש 4 אם לא במנהרה? יש מפות?
בכל מקרה..נצל"ש: במשרד הפנים מודאגים
מהרס הריאה הירוקה שיגרמו כבישים המתוכננים בשרון.
לא להארכת איילון לנתניה!!!!נצל"ש: במשרד הפנים מודאגים
מהרס הריאה הירוקה שיגרמו כבישים המתוכננים בשרון.
עוד נצל"ש: פתרונות יצירתייםמישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531
בין כפר סבא לרעננה וכיצד היא תחצה את כביש 4 אם לא במנהרה? יש מפות?
טוב שלא נסחפנו...ממש מצחיק.....
נותנים אקמול לחולה סופני.
מישהו יודע באיזה ערוץ חברת דןטוב שלא נסחפנו...
חולה סופני? נתיבי איילון עושים עבודה מצוינת במשך רוב שעות היום, והם מהווים את עמוד השדרה התחבורתי של ת"א (בלעדיהם העיר היתה הופכת לחולה סופני, על באמת). פקקים בשעות הלחץ קיימים גם בערים אחרות (ולא תאמין - יש גם גרועים יותר מאלה שבאיילון, לא רחוק מאיפה שאני גר, וקצת פרופורציות לא יזיקו). האם זה הופך את כל המקומות האלה לחולים סופניים? מסתבר שלא, כי פקקים, עם כל האי-נעימות, הם דווקא סימן לפעילות כלכלית חיובית (או לרמזור קצר..). בסופו של דבר, אם שיש אלטרנטיבה לפקק (רכבת לדוגמה) היא מווסתת אותו, אבל הוא לא נעלם לחלוטין, כי ברגע שאין פקק שוב חוזרים לרכב הפרטי, וחוזר חלילה. אותו דבר לגבי רכבות עמוסות מדי (שים לב לפקקים ביום ראשון!). אני לא יודע אם הוספת שני נתיבים, או כריית מנהרה תועיל בהרבה, בעצם אני די בטוח שהכביש ייפקק גם אחרי התוספות האלה, אבל גם אין טעם לעצור את הקידמה, וכמובן צריך לפתח את התח"צ (המסילתי בעיקר) במקביל, ודעתי ידועה בנושא.
מה הקשר?מישהו יודע באיזה ערוץ חברת דן
עשתה את הפרסומות שלה על - מנת להגדיל את הפרסום ? תודה בכל מקרה !!!
The Big Dig נוסח ישראלעוד נצל"ש: פתרונות יצירתיים
לפקק באיילון.
הBIG DIG יקר פי 100, בערך.The Big Dig נוסח ישראל
לדאבוננו אין לנו את הכלים והמשאבים שיש לעיר בוסטון
ה-BIG DIG הוא פאדיחה גדולה יותר ממהThe Big Dig נוסח ישראל
לדאבוננו אין לנו את הכלים והמשאבים שיש לעיר בוסטון
חדשות טובות: 97% מהבניה הושלמהה-BIG DIG הוא פאדיחה גדולה יותר ממה
שבארץ אי-פעם חלמו. הוא התחיל כאשר הגעתי לבוסטון בפעם הראשונה בגיל 11 - בשנת 1991, ואז דיברו על פרוייקט גדול "בן שש שנים"... בטח! שש שנים?! עד עכשיו עברו כבר 14 שנה והוא לא הושלם אפילו ב-3/4... שלא לדבר על החריגה המפלצתית בתקציב... הוא עולה לבסוף יותר מפי-4 ממה שתוכנן במקור! הבוסטונים כבר מזמן קוראים ל-BIG DIG בשם אחר: THE BIG JOKE. וגם כשיושלם הוא כבר לא יהווה פתרון: כמות הרכבים עלתה פרופורציאונלית לגודל הפרוייקט. חבל על הכסף, יותר טוב היו משקיעים במערכת תח"צ נורמלית...
כן, בטח... 97%... הייתי שם לפניחדשות טובות: 97% מהבניה הושלמה
נכון לחודש יוני, 2005. הנה המקור למידע. אני מודה ומתוודה שבאיזון הזה שבין השקעה בתשתיות, לבין השקעה בתח"צ (תוך הגבלת השימוש ברכב פרטי, בין ישירות ובין בעקיפין) עדין לא הצלחתי לברר לעצמי מהו שביל הזהב. אני אוהב לנסוע ברכבות, אבל רכבת אינה עוברת ברחובות מרכזי הערים. כנוסע, אוטובוסים קוסמים לי לאחרונה הרבה פחות, במציאות ארצנו. מוניות יקרות. מה נותר?
אני חושב שמספר הקוויםכן, בטח... 97%... הייתי שם לפני
פחות משנה. תאמין לי שיש להם עוד לפחות שנתיים טובות של עבודה להשלים, וזה שהחברה המבצעת "מבלפת" ומסתירה חלק מהעבודות הקטנות יותר למרות שלא התחילו אותם עדיין זה לא עושה את המספר הדמיוני הזה לנכון. למשל, אתה יודע שעוד 8 חודשים נוסעי הקו הירוק יצטרכו לקחת אוטובוס משלים לשתי התחנות האחרונות של הקו כי הגשר החדש לרכבות עוד לא הושלם וכל הרכבות מסתיימות ב-NORTH STATION? או הפארק שהובטח להיות במקום הגשר הישן של אותו הקו - עוד לא התחילו לפרק אותו אפילו (את הגשר הישן הירוק החלוד והמכוער)... אתה צודק שרכבת לא יכולה להגיע לכל מקום, אבל תח"צ יעילה בשילוב עם חניוני חנה וסע בהחלט עונה על הצרכים של 95% מהתושבים. אפילו עם מערכת התח"צ החצי-מתה שיש בבוסטון, עם רק 4 קווי רכבת תחתית, ב-DOWNTOWN יש תחנת תחתית בכל עבר שתזרוק מבט - במרחק דקות הליכה אחת מהשניה. עם היו מכפילים את מספר הקווים אז כבר כל אזור מרכז העיר היה מכוסה מבחינה תחבורתית, וזה היה הופך את ה-"T" לדבר אטרקטיבי פי 50, והרוב המכריע היה מחנה את האוטו בפאתי העיר וממשיך ברכבת. אבל לא... במקום זה הם בונים את ה-SILVER LINE המגוכך - שמזמן כבר זכה לכינוי "SILVER LIE"...
מה בדיוק אגרה תעזור?עוד נצל"ש: פתרונות יצירתיים
לפקק באיילון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.