מישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
מישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531

מישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531
בין כפר סבא לרעננה וכיצד היא תחצה את כביש 4 אם לא במנהרה? יש מפות?
 

אורי404

New member
אם אני לא טועה, בתוך האתר של משרד

מישהו יודע כיצד תעבור תוואי 531
בין כפר סבא לרעננה וכיצד היא תחצה את כביש 4 אם לא במנהרה? יש מפות?
אם אני לא טועה, בתוך האתר של משרד
הפנים, ישנם שירטוטים של תכניות עתידיות של מסילות רכבת וכבישים וסביר להניח שהתואי המתוכנן של כביש 531 מופיע שם.
 

muki123

New member
בכל מקרה..

נצל"ש: במשרד הפנים מודאגים
מהרס הריאה הירוקה שיגרמו כבישים המתוכננים בשרון.
בכל מקרה..
משהו חייב לעשות בדרך בין נתניה לתל-אביב. או הגדלת נפח הרכבות (אפילו עי הוספת קרונות ולא בהכרח רכבות), או הרחבת כביש החוף או מחלוף כביש 4.. המצב כיום איננו תקין בכלל. (משהו ניסה לאחרונה לעבור בצומת בית-ליד בבוקר???)
 

OMER G17

New member
לא להארכת איילון לנתניה!!!!

נצל"ש: במשרד הפנים מודאגים
מהרס הריאה הירוקה שיגרמו כבישים המתוכננים בשרון.
לא להארכת איילון לנתניה!!!!
במקום זה תחנת רכבת במרכז נתניה עם קישור נוח לכל חלקי העיר באוטובוסים! בקשר ל551 אני לא בדיוק יודע במה מדובר..אבל עדיף את החלופה הירוקה יותר
 

mucool2

New member
טוב שלא נסחפנו...

ממש מצחיק.....
נותנים אקמול לחולה סופני.
טוב שלא נסחפנו...
חולה סופני? נתיבי איילון עושים עבודה מצוינת במשך רוב שעות היום, והם מהווים את עמוד השדרה התחבורתי של ת"א (בלעדיהם העיר היתה הופכת לחולה סופני, על באמת). פקקים בשעות הלחץ קיימים גם בערים אחרות (ולא תאמין - יש גם גרועים יותר מאלה שבאיילון, לא רחוק מאיפה שאני גר, וקצת פרופורציות לא יזיקו). האם זה הופך את כל המקומות האלה לחולים סופניים? מסתבר שלא, כי פקקים, עם כל האי-נעימות, הם דווקא סימן לפעילות כלכלית חיובית (או לרמזור קצר..). בסופו של דבר, אם שיש אלטרנטיבה לפקק (רכבת לדוגמה) היא מווסתת אותו, אבל הוא לא נעלם לחלוטין, כי ברגע שאין פקק שוב חוזרים לרכב הפרטי, וחוזר חלילה. אותו דבר לגבי רכבות עמוסות מדי (שים לב לפקקים ביום ראשון!). אני לא יודע אם הוספת שני נתיבים, או כריית מנהרה תועיל בהרבה, בעצם אני די בטוח שהכביש ייפקק גם אחרי התוספות האלה, אבל גם אין טעם לעצור את הקידמה, וכמובן צריך לפתח את התח"צ (המסילתי בעיקר) במקביל, ודעתי ידועה בנושא.
 

3 היחיד

New member
מישהו יודע באיזה ערוץ חברת דן

טוב שלא נסחפנו...
חולה סופני? נתיבי איילון עושים עבודה מצוינת במשך רוב שעות היום, והם מהווים את עמוד השדרה התחבורתי של ת"א (בלעדיהם העיר היתה הופכת לחולה סופני, על באמת). פקקים בשעות הלחץ קיימים גם בערים אחרות (ולא תאמין - יש גם גרועים יותר מאלה שבאיילון, לא רחוק מאיפה שאני גר, וקצת פרופורציות לא יזיקו). האם זה הופך את כל המקומות האלה לחולים סופניים? מסתבר שלא, כי פקקים, עם כל האי-נעימות, הם דווקא סימן לפעילות כלכלית חיובית (או לרמזור קצר..). בסופו של דבר, אם שיש אלטרנטיבה לפקק (רכבת לדוגמה) היא מווסתת אותו, אבל הוא לא נעלם לחלוטין, כי ברגע שאין פקק שוב חוזרים לרכב הפרטי, וחוזר חלילה. אותו דבר לגבי רכבות עמוסות מדי (שים לב לפקקים ביום ראשון!). אני לא יודע אם הוספת שני נתיבים, או כריית מנהרה תועיל בהרבה, בעצם אני די בטוח שהכביש ייפקק גם אחרי התוספות האלה, אבל גם אין טעם לעצור את הקידמה, וכמובן צריך לפתח את התח"צ (המסילתי בעיקר) במקביל, ודעתי ידועה בנושא.
מישהו יודע באיזה ערוץ חברת דן
עשתה את הפרסומות שלה על - מנת להגדיל את הפרסום ? תודה בכל מקרה !!!
 

Azazel

New member
הBIG DIG יקר פי 100, בערך. ../images/Emo13.gif

The Big Dig נוסח ישראל
לדאבוננו אין לנו את הכלים והמשאבים שיש לעיר בוסטון
הBIG DIG יקר פי 100, בערך.
 

JayZed

New member
ה-BIG DIG הוא פאדיחה גדולה יותר ממה

The Big Dig נוסח ישראל
לדאבוננו אין לנו את הכלים והמשאבים שיש לעיר בוסטון
ה-BIG DIG הוא פאדיחה גדולה יותר ממה
שבארץ אי-פעם חלמו. הוא התחיל כאשר הגעתי לבוסטון בפעם הראשונה בגיל 11 - בשנת 1991, ואז דיברו על פרוייקט גדול "בן שש שנים"... בטח! שש שנים?! עד עכשיו עברו כבר 14 שנה והוא לא הושלם אפילו ב-3/4... שלא לדבר על החריגה המפלצתית בתקציב... הוא עולה לבסוף יותר מפי-4 ממה שתוכנן במקור! הבוסטונים כבר מזמן קוראים ל-BIG DIG בשם אחר: THE BIG JOKE. וגם כשיושלם הוא כבר לא יהווה פתרון: כמות הרכבים עלתה פרופורציאונלית לגודל הפרוייקט. חבל על הכסף, יותר טוב היו משקיעים במערכת תח"צ נורמלית...
 

Golf Bravo

New member
חדשות טובות: 97% מהבניה הושלמה

ה-BIG DIG הוא פאדיחה גדולה יותר ממה
שבארץ אי-פעם חלמו. הוא התחיל כאשר הגעתי לבוסטון בפעם הראשונה בגיל 11 - בשנת 1991, ואז דיברו על פרוייקט גדול "בן שש שנים"... בטח! שש שנים?! עד עכשיו עברו כבר 14 שנה והוא לא הושלם אפילו ב-3/4... שלא לדבר על החריגה המפלצתית בתקציב... הוא עולה לבסוף יותר מפי-4 ממה שתוכנן במקור! הבוסטונים כבר מזמן קוראים ל-BIG DIG בשם אחר: THE BIG JOKE. וגם כשיושלם הוא כבר לא יהווה פתרון: כמות הרכבים עלתה פרופורציאונלית לגודל הפרוייקט. חבל על הכסף, יותר טוב היו משקיעים במערכת תח"צ נורמלית...
חדשות טובות: 97% מהבניה הושלמה
נכון לחודש יוני, 2005. הנה המקור למידע. אני מודה ומתוודה שבאיזון הזה שבין השקעה בתשתיות, לבין השקעה בתח"צ (תוך הגבלת השימוש ברכב פרטי, בין ישירות ובין בעקיפין) עדין לא הצלחתי לברר לעצמי מהו שביל הזהב. אני אוהב לנסוע ברכבות, אבל רכבת אינה עוברת ברחובות מרכזי הערים. כנוסע, אוטובוסים קוסמים לי לאחרונה הרבה פחות, במציאות ארצנו. מוניות יקרות. מה נותר?
 

JayZed

New member
כן, בטח... 97%... הייתי שם לפני

חדשות טובות: 97% מהבניה הושלמה
נכון לחודש יוני, 2005. הנה המקור למידע. אני מודה ומתוודה שבאיזון הזה שבין השקעה בתשתיות, לבין השקעה בתח"צ (תוך הגבלת השימוש ברכב פרטי, בין ישירות ובין בעקיפין) עדין לא הצלחתי לברר לעצמי מהו שביל הזהב. אני אוהב לנסוע ברכבות, אבל רכבת אינה עוברת ברחובות מרכזי הערים. כנוסע, אוטובוסים קוסמים לי לאחרונה הרבה פחות, במציאות ארצנו. מוניות יקרות. מה נותר?
כן, בטח... 97%... הייתי שם לפני
פחות משנה. תאמין לי שיש להם עוד לפחות שנתיים טובות של עבודה להשלים, וזה שהחברה המבצעת "מבלפת" ומסתירה חלק מהעבודות הקטנות יותר למרות שלא התחילו אותם עדיין זה לא עושה את המספר הדמיוני הזה לנכון. למשל, אתה יודע שעוד 8 חודשים נוסעי הקו הירוק יצטרכו לקחת אוטובוס משלים לשתי התחנות האחרונות של הקו כי הגשר החדש לרכבות עוד לא הושלם וכל הרכבות מסתיימות ב-NORTH STATION? או הפארק שהובטח להיות במקום הגשר הישן של אותו הקו - עוד לא התחילו לפרק אותו אפילו (את הגשר הישן הירוק החלוד והמכוער)... אתה צודק שרכבת לא יכולה להגיע לכל מקום, אבל תח"צ יעילה בשילוב עם חניוני חנה וסע בהחלט עונה על הצרכים של 95% מהתושבים. אפילו עם מערכת התח"צ החצי-מתה שיש בבוסטון, עם רק 4 קווי רכבת תחתית, ב-DOWNTOWN יש תחנת תחתית בכל עבר שתזרוק מבט - במרחק דקות הליכה אחת מהשניה. עם היו מכפילים את מספר הקווים אז כבר כל אזור מרכז העיר היה מכוסה מבחינה תחבורתית, וזה היה הופך את ה-"T" לדבר אטרקטיבי פי 50, והרוב המכריע היה מחנה את האוטו בפאתי העיר וממשיך ברכבת. אבל לא... במקום זה הם בונים את ה-SILVER LINE המגוכך - שמזמן כבר זכה לכינוי "SILVER LIE"...
 

Azazel

New member
אני חושב שמספר הקווים

כן, בטח... 97%... הייתי שם לפני
פחות משנה. תאמין לי שיש להם עוד לפחות שנתיים טובות של עבודה להשלים, וזה שהחברה המבצעת "מבלפת" ומסתירה חלק מהעבודות הקטנות יותר למרות שלא התחילו אותם עדיין זה לא עושה את המספר הדמיוני הזה לנכון. למשל, אתה יודע שעוד 8 חודשים נוסעי הקו הירוק יצטרכו לקחת אוטובוס משלים לשתי התחנות האחרונות של הקו כי הגשר החדש לרכבות עוד לא הושלם וכל הרכבות מסתיימות ב-NORTH STATION? או הפארק שהובטח להיות במקום הגשר הישן של אותו הקו - עוד לא התחילו לפרק אותו אפילו (את הגשר הישן הירוק החלוד והמכוער)... אתה צודק שרכבת לא יכולה להגיע לכל מקום, אבל תח"צ יעילה בשילוב עם חניוני חנה וסע בהחלט עונה על הצרכים של 95% מהתושבים. אפילו עם מערכת התח"צ החצי-מתה שיש בבוסטון, עם רק 4 קווי רכבת תחתית, ב-DOWNTOWN יש תחנת תחתית בכל עבר שתזרוק מבט - במרחק דקות הליכה אחת מהשניה. עם היו מכפילים את מספר הקווים אז כבר כל אזור מרכז העיר היה מכוסה מבחינה תחבורתית, וזה היה הופך את ה-"T" לדבר אטרקטיבי פי 50, והרוב המכריע היה מחנה את האוטו בפאתי העיר וממשיך ברכבת. אבל לא... במקום זה הם בונים את ה-SILVER LINE המגוכך - שמזמן כבר זכה לכינוי "SILVER LIE"...
אני חושב שמספר הקווים
של בוסטון הוא לגיטימי יחסית לגודל של העיר, ולעובדה שאנחנו מדברים על ארה"ב. יש ערים בגודל דומה, שיש להם בקושי קו רכבת קלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה