מישהו יודע מה הסיפור עם חני נחמיאס?

מישהו יודע מה הסיפור עם חני נחמיאס?

כידוע היא מתמודדת בר"ג למועצת העיר דרך מפלגת הירוקים. אני עוברת המון ליד הבית שלה ובמשך חודשים - עוד הרבה לפני הבחירות - היתה תלויה כרזה של "הירוקים". דוקא כשתעמולת הבחירות החלה להתחמם היא הורידה את השלט וגם לא היה איזכור לשמה בכרזות של אלי ליליאן. נורא התפלאתי כי הייתי בטוחה שיעשו שימוש בשמה ובפרסום שלה. והנה ממש בשבוע-שבועיים האחרונים פתאם ליליאן מופיע לצד נחמיאס ופתאם גם השלט של הירוקים חזר להיות תלוי על הגדר של הבית של חני. מישהו יודע מה הסיפור? או שאין סיפור ואני סתם הוזה. אגב העניין שלי הוא לא רק רכילותי (גם אני מודה אבל ממש לא רק) - אני הצבעתי ירוקים גם לכנסת עוד הרבה לפני שזה הפך למאד פופלארי, לפני שאני הולכת לתת את הקול שלי לליליאן ולנחמיאס אני רוצה לדעת האם יש כאן משהו. אם יש משהו שאני סולדת ממנו זה משחקי כח וכבוד.
 

EladLR

New member
לפי מה שידוע לי...

אין שום סיפור, חני נחמיאס הייתה כל הזמן בירוקים.. לא יודע מה קרה עם הדגל... אבל לא רואה שום דבר קשור. אז יכול להיות שאני גם לא יודע. אבל אני לא ראיתי שום דבר למה שאת חושבת.
 

ורדה 1

New member
סתם ניחוש... כמו שקרה אצלנו במרפסת - השלט נקרע מהרוחות החזקות ולקח לנו שבועיים לתלות חדש...
 
נניח שזה הסיבה

אז מה ההסבר לעובדה שהשלטים של מפלגת הירוקים הוחלפו: בהתחלה היה רק את אלי ליליאן ועכשיו יש את שניהם.
 

Jack Cole

New member
אולי הוציאו גרסה חדשה?

לא נראה לי שזו שאלה של אגו. הרי מדי פעם מחליפים את הבאנרים, אולי הוציאו גרסה חדשה כדי להראות לתושבים שגם חני נחמיאס מתמודדת כמו שבמפלגות אחרות מראים כמה מועמדים ולא רק את הראשון.
 

6bcad

New member
השאלה היא: מה הקטע של "כוכב" בבחירות למועצה

האם יש ומה הכישורים שלו/ה לענין, הוכחות לכושר ולמודעות פוליטית. או סתם לעורר הוא הא תיקשורתי, ועוד ריגושי פרפורמנס ל"סלבריטי". הזילזול בבוחר של סתם עוד כיסא שרוב הזמן ריק מאדם , וכשכבר הוא נמצא, לא יודעים איך יצביע בשאר עניני העיר, כבר עברנו עם אורנה בנאי.
 
למעלה