מישהו יכול להמליץ על עורך PHP

meorero

New member
מישהו יכול להמליץ על עורך PHP ../images/Emo35.gif

כוונתי היא למשהו דוגמאת HomeSite למשל- באופן טקסטואלי כמובן. אולי אפשר ב- HomeSite עצמו? (אני מודה- טרם ניסיתי) כמו שיש את...(אם תרשו לי "לנבל" את הפה) ה- Visual Interdev ל- ASP מישהו מכיר/שמע/יודע?
 

Megapuzik

New member
תשתמש בnotepad, לא צריך יותר מזה..

אלה אם כן, אתה חובב התכנות הויזואליות, אז אתה יכול להשתמש בdreamweaver כדי ליצור "ויזואלית" את האלמנטים בhtml את הphp כמובן שתצטרך לכתוב כקוד.
 

galh

New member
עורכים ל- PHP

ל- HomeSite יש תמיכה ב- PHP, כך שאם אתה מכיר ועובד איתו, תוכל להשאר (לפחות לגרסא 5 יש). אני ממש לא ממליץ על NotePad מכמה סיבות: 1. אין Syntex highlighting, ברגע שמנסים אי אפשר לחזור. 2. אין Auto ident, שדואג לקוד מסודר. 3. אין תמיכה בקבצים של Unix. 4. אין שום דבר חוץ מכתיבת טקסט! יש מספר עורכים שתומכים גם ב- PHP debugger, עזרה מקוונת (Online help) ועוד. צירפתי שני קישורים שמסקרים את מה שניתן להשיג באופן חופשי (או בתשלום).
 
כן, אבל דוגמא אישית

לפני הפרוט, שאלה: אתה משתמש בכלי כזה? מישהו ???? הלנצח נאכל אסקיי? אני משתמש בEDITPLUS. (אמנם קניתי אותו, אבל אפשר גם בלי לשלם, ובלי לפרוץ) הוא ממש אחלה, למרות שאני מתגעגע לפעמים ל-studio : לא סתם הכלים האלה נקראים RAD rapid application developers. זה פשוט יותר מהר ויותר נוח. יתרונות שיש ל-EDITPLUS: עריכת טקסט ברמה גבוהה (לא רק של PHP, אלא של מיליון דברים אחרים), חיפוש והחלפה עם רגולר אקספרשן, עבודה הדוקה עם הבראוזר, view source עם סינטקס היילייטינג! איזה אושר הקלטה ותפעול מאקרואים !! (הכי חשוב בעולם) צביעת סינטקס של מאות שפות-תכנות ופורמטים של קבצים, עבודה ישירות על FTP, הדפסת קוד וטקסטים מצויינת מחיקה אוטומאטית של תגיות HTML, תפריט אוטומאטי פונקציות של כל שפה אינדנטציה, תמיכה בסוף שורה של יוניקס ומק ובכלל, מליון דברים שמי שעורך קוד או סתם מטפל בטקסטים - יעריך מאד (אפילו פסנתרנים נודניקים שמתשמשים בemacs) מה רע? הטיפול בעברית די חלש. אם אתם לא מקודדים יותר מדי עברית, אז אין בעיה. בקטע של היוניקוד, לעומת זאת, הכלי הזה לא לעניין.
 

meorero

New member
ומה עם הצגת DataBase ? ../images/Emo22.gif

ואת העיקר שכחתי לשאול: האים יש כלי כזה שמראה לי ישירות את הטבלאות והשדות מן ה- DataBase ?? ושוב אני מביא, הפעם בתמונה, דוגמאת ASP ב- InterDev (ואני מקווה שז לא מוגזם... זה פשוט משהו שאני מכיר) ברגע שאני יוצר Connection אני יכול לראות את שמות הטבלאות והשדות. כך נמנע ממני לטעות בכתיבת שמות הטבלאות והשדות מהם אני מוציא נתונים. האים יש כזה דבר גם ב- PHP ??
 

galh

New member
איזה מסד נתונים?

האם אתה מוגבל לשירותי Microsoft או שאתה מסוגל להראות גם מסדי נתונים כגון Oracle, MySQL, mSQL, Postgrep ועוד רשימה של לפחות עשרה סוגים (כולל מיקרוסופט)?
 

meorero

New member
נגיד MySQL

התמונה שצירפתי מתייחסת ל ASP שעושה Connection למסד נתונים ב- SQL Server או לחילופין בצעצוע הביתי שלי- Ms Access (נראה אותו דבר כמעט מבחינת ה- InterDev). אני מתכוון להמיר את אותו מסד- נתונים מצעצוע ה-Ms Access ל MySQL כדי להעלותו בסופו של דבר על שרת (UNIX) ולהוציא נתונים. האים אני יכול לראות, תוך כדי העבודה על קוד ה- PHP, את השדות והטבלאות שב-MySQL ??
 

galh

New member
אני חושב שלא הבנת אותי

מה שאני התכוונתי להגיד הוא שה- ASP ואותה תוכנה שאתה משתמש בה מוגבלת למוצרי Microsoft בלבד. לגבי השאלה שלך, יש כלים כמו MySQL GUI שמאפשרים לך לראות את כל הטבלאות, שדות ונתונים בצורה נוחה. אני אישית לא מכיר כלי שמשלב את זה, אולי תוכל לכתוב משהו כזה כתוסף לאחד מהעורכים הקיימים?
 

meorero

New member
Wishfully עוד חזון למועד ../images/Emo22.gif

רק התחלתי בזמן האחרון להתעניין ב- PHP, אבל זה רעיון לגמרי לא רע... תודה בכל אופן
 
כמה תשובות על DB,

1. אתה יכול לנהל את mySQL מתוך interDev וגם את אוראקל, וגם כל דטהבייס אחר שנתמך ב-ODBC. יש מומחי אוראקל שמעדיפים את האינטרדב, דרך אגב, יותר מהכלים המקוריים של אוראקל. אני אישית מתשמש בMySQLFront, שזאת תוכנה מעולה. (למרות שיש כאן מישהו שזה לא עבד אצלו. כאן זה עובד לי בכל הווינדואז-ים) יש פתרונות אחרים: phpMySqlAdmin שזה כלי נוח יחסית לעשות את מה שאתה רוצה, מכל מחשב שיש לו דפדפן אינטרנט.
 

Netrix

New member
Zend IDE 2

עורך ודיבגר - כרגע בגרסת בטא עובד מעולה (ניסיתי על חלונות ועל לינוקס) לא ברור כמה יעלה כשתצא הגירסה הסופית ניתן להוריד מהאתר של זנד http://www.zend.com/store/products/zend-ide.php
 

חובבן

New member
למי שעובד ב xemacs

יש face לעבודה ב php, ן html. אני לא מוצא כרגע את הלינק, תחפש דרך google. אני עובד איתו ויש לו כמה תכונות נחמדות: צביעה של key word קבלת עזרה על כל פקודה ע"י לחיצה על f1 שהסמן על הפקודה טבולציה אוטומטית לקטע או לכל המסמך ועוד כמובן שהחלפה רגולרית וכו´ הם לחם חוקו של xemacs
 
עורכת קוד PHP מתוך כלים של MS

2. נראה לי שאפשר לקנפג את ה-"וויז´ואל סטודיו" החדש שיכיר את PHP. יש חברה מסחרית שעשתה דבר דומה לperl ולpython, כלומר, אפשר לתכנת קוד של פרל ופייתון מתוך Visual Studio. לא התקנתי את הסטודיו החדש, אז לא בדקתי, אבל אולי זה שווה את זה. רעיונות, מישהו? אם מישהו מכיר, אני אשמח להשתתף בקינפוג כזה. זה ניראה לי שווה את המאמץ באבוע-בוע
 
למעלה