מישהו יכול להסביר לי??

shlomitosh

New member
מישהו יכול להסביר לי??

אחת ולתמיד! מההתחלה!! על הסידרה הזאת!! אני רואה פרקים פה ושם אבל אני לא מבינה כלום! התאומים האלה.. מחו"ל.. מה הקטע שלהם? לא הבנתי כלום.. בבקשה הסבר! תודה!
 
כנס/י ../images/Emo185.gif

בפרק הראשון,בסצינה הראשונה ראו שני הילדים (התאומים,איה וניני) יושבים בתוך מכונה כזאת ושהם קמים בבוקר אבא שלהם מדבר איתם אומר להם לא להבהל..שהם מורידים את המסכות עיניים שאביהם שם עליהם לפני שנכנסו למכונה הם צורחים. אח"כ מסתבר שבלילה הם בכלל היו בני 10 (קראו להם מאיה,חברתה של רותם,ויונתן,חבר של בן-בן) ושאבא שלהם עבד על המכונה הזאת מלא זמן,כתוצאה מכך היו לו גידולים סרטניים בגוף,ושהוא ידע שהוא הולך למות,הוא הגדיל את הילדים שלו במכונה כדי שיהיו בוגרים,בעודם לבד בעולם. מקווה שהבנת.
 

shlomitosh

New member
הבנתי..

אבל אז למה הם בשמיניה?! אם הם בני 10 הם לא כאלה חכמים..לא ככה?
 

SnOpa

New member
אממ ../images/Emo13.gif

הם לא תאומים מחו"ל... אלה שני ילדים תאומים שהפכו מילדים בני 10 לבני 15 תוך לילה... במקור קוראים להם מאיה ויונתן אבל שהם בני 15 קוראים להם איה וניני והם היו חייבים להמציא שהם באו מחו"ל כי אף אחד לא הבין פתאום מאיפה הם צצו.. והם גם היו צריכים להסביר לאן נעלמו הילדים הקטנים (שאלה בעצם הם) יונתן ומאיה אז הם המציאו שהם עברו דירה... וזהו..
 
זה לא פתור..../images/Emo185.gif

וזה גם לא ממש צריך להיות פתור. יכול להיות שהם פשוט מקבלים את המוח של בני ה-15..אבל האמת..זה לא כזה חשוב,יכול להיות שהם יודעים אנגלית כמו בני 10..זה עדיין לא פתור,עדיין לא דיברו על זה (אם בכלל ידברו)
 
למעלה