מישהו יכול לעזור ולהסביר כיצד אני מתקין

מישהו יכול לעזור ולהסביר כיצד אני מתקין

את הפליקציה של בזק לסמארט פון ביפון כדי לדבר במחיר שיחת בזק עם האפליקציה בחו"ל? לא הצלחתי להתקין או להבין איך זה עובד.

ודבר נוסף, יש למישהו רשימה או יכול להמליץ מה הפליקציות הכי כדאיות לשהייה בחו"? כדוגמת YELP למציאת מסעדות, WHATS UP לסמסים, גרופון למציאת קופונים קרובים אלייך, וכדומה,

בברכה.
 

dannychn

New member
לגבי bphone - תתקשר ל"בזק"

תתקשר לשירות 199 של "בזק", תבקש להתחבר לשירות, הם ישלחו לך sms עם קישור להורדת התוכנה בהתאם למכשיר שלך + קוד התקנה.
מניסיון שלי - אנשי השירות של 166 מאוד יעילים ויסייעו לך בהתקנת התוכנה.
מניסיון אישי - bphone של "בזק" עובד בדרך כלל טוב, איכות השמע טובה מאוד. יש רק חיסרון בשיחות נכנסות, הצלצול מגיע ל-bphone לאחר הצלצול ה-7.
ולהודעות אני משתמש ב-whatsapp, ניתן לשלוח באמצעות אפליקציה זו הודעות ארוכות, תמונות, קטע וידיאו קצר, מיקום במפה וכרטיס של איש קשר.
bphone וגם whatsapp מצריכים חיבור לאינטרנט.
 

dannychn

New member
חיבור לאינטרנט + פרוטוקול sip פתוח בראוטר

נכון, שתי האפליקציות עובדות באמצעות wifi, וזה היתרון הגדול שלהן.
לגבי bphone וחלק האפליקציות שעובדות ב-voip- צריך שפרוטוקול sip יפעל בראוטר, בחלק מהצימרים בחו"ל לא תמיד הפרוטוקול עבד - בקשתי מבעל הצימר רשות להיכנס לראוטר, והפעלתי אותו.
 

sela v

New member
פרוטוקול sip

די מעפן, לעומת למשל skype שלא דורש שום הגדרה מיוחדת, אבל אין לי מושג איך סקייפ עובד עם שיחות נכנסות, למרות שהם לא מספקים מספר ישראלי.
 
לגבי איך זה עובד

קודם כל, זה מצוין.
כשאתה בחול, ואתה רוצה להתקשר, אתה מפעיל את האפליקציה. היא מחברת אותך (דרך האינטרנט) לשרת של בזק שנימצא בישראל. כשאתה מחובר לשרת, אתה מחייג ומדבר בדיוק כאילו אתה משתמש בטלפון הקוי בבית שלך. והשיחות עולות לך אותו דבר.

כלומר - אם הבית שלך בתל אביב, ואתה מתקשר דרך הביפון למישהו שנמצא בתל אביב, אתה לא צריך לחייג שום קידומת, וזה עולה לך כמו שיחה מקומית.

איכות השיחה טובה למיד. בערך ב-50% מהפעמים שניסיתי להתקשר לא הצליח להיווצר קשר. אבל ברגע שנוצר הוא היה רציף וטוב עד סוף השיחה. החיבור לשירות בחינם, והשיחות כמעט חינם, אז זה בהחלט מומלץ.

לא הצלחתי (אבל גם לא מאוד התאמצתי) לקבל שיחות.
 
למעלה