מישהו יכול לתת לי חוות דעת על

  • פותח הנושא wiz
  • פורסם בתאריך

wiz

New member
מישהו יכול לתת לי חוות דעת על

מכללת אורט בראודה שבכרמיאל ? אם מישהו לומד/למד שם, הייתי מאוד שמח לקבל פרטים על המסגרת החברתית, התנאים בכיתות והתנאים בכלל מחוץ ללימודים, החבר´ה שהולכים לשם וכו´... תודה, wiz
 

bucksay

New member
לא הרבה אבל משהו

מכללת אורט בראודה אינה נחשבת לבעלת יוקרה כמו אוניברסיטה. עם כל זה , מכללה זו היא מכללת " הבת " של הטכניון , ולכן היא נחשבת למכללה ברמה יחסית גבוהה!
 

noamm

New member
ממה שאני יודע אז...

זה מכללה ברמה מאוד טובה. אבל לפי מה שאני יודע (ואם אני טועה תקנו אותי) אז הלימודים שם זה לא לתואר ראשון אלא לתואר הנדסאי ויש אפשרות אחר כך להשלים לתואר ראשון.
 

יוסי 18

New member
אתה אכן טועה ידידי...

אורט בראודה היא מכללה אקדמית שבה ניתן ללמוד לתואר ראשון בהנדסה B.tech,בוגריה מוסמכים כמהנדסים, וזה אפילו מאושר ללימודי עתודה.
 
לדוגמא אני.......

לומדת תעשייה וניהול ועושה תואר של הנדסאי,ודיברו איתנו על המכללה הנ"ל שיש באפשרותנו ללמוד שם ולהשלים לתואר מהנדס תעשייה וניהול. זה מבין המקומות היחידים,כי לא בכל מקום יש אפשרות כזאת,ואין בכלל מה להשוות את הטכניון... טוף אני לא אדבר יותר מדי...הבהרתי את עמדתי! LOVE ענת.
 

wiz

New member
לא כ"כ הבנתי אותך.... ../images/Emo8.gif

ברור שאין מה להשוות את בראודה לטכניון, לא מבחינת הרמה ולא מבחינת התואר... בטכניון לומדים לתואר מהנדס BSC ובבראודה לומדים למשהו כמו תואר ראשון BA, ולא למהנדס כמו בטכניון. זה עדיין תואר חזק, לפי מה שהבנתי, ברמה של אוניברסיטת חיפה למשל. אני מעוניין ביותר פרטים על "הדברים הקטנים" שיש בבראודה: אוכלוסיה, מקומות בילוי (עד כמה שאפשר לקרוא לזה ככה...
) בקמפוס עצמו, ופרטים נוספים בסגנון. בקשר לרמה הלימודית וללימודים עצמם אני כבר יודע את מה שאני צריך לדעת... wiz
 
למעלה