לא הוא לא ירד מהפסים
מה ??לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
שני דבריםמה ??
אני דווקא חשבתי לאסור על משאיות לנוע בתחום מפגשי רכבות בכלל אלא רק בגשרים עוקפים. זה כבר נשמע יותר הגיוני!
אז תסגור עורק תחבורה ראשישני דברים
1) מה מה? מה סותר בין מה שאני אמרתי ומה שאתה אמרת? 2) מצד אחד אתה צודק, מצד שני יש גם עניין של פרקטיות. אף אחד לא יבנה הפרדות מפלסיות בשביל משאיות שמבצעות עבודות זמניות בשטח חקלאי, ומצד שני גם לא ניתן להימנע מהצורך בעבודות האלה (הכפלת המסילה נזכיר), ומה גם שגם אם תאורטית היו בונים כאלה הפרדות היו צריכות לעבור הרבה מאוד משאיות בזמן הבנייה שלהן... אבל לא יתכן שמשאיות יעברו מסילות בלי שיהיה אפילו רמזור במפגש, וכשהדרך תהיה דרך עפר (נזכיר זו משאית עמוסה - לא רכב 4X4)
לא צריך שום גשרונים. מה שצריךאז תסגור עורק תחבורה ראשי
בשביל שיהיה המשך עבודות תקין. נשמע לך הגיוני? זה לא משנה מי כאן האשם (הרכבת או המשאית), פשוט אני קצת יותר פרקטי. "עבודות זמניות". - לכביש 6 אתה קורא עבודות זמניות? מצידי שיבנו (או יעבירו) גשרונים כל מספר ק"מ ולא יפסיקו את תנועת הרכבות. אתה יודע כמה אנשים משתמשים ברכבות מבאר שבע כל חודש?
בר לב הוא דוגמא קלסית להצנחת קציניםמה ??
אני דווקא חשבתי לאסור על משאיות לנוע בתחום מפגשי רכבות בכלל אלא רק בגשרים עוקפים. זה כבר נשמע יותר הגיוני!
ניצב אורי בר-לב הואבר לב הוא דוגמא קלסית להצנחת קצינים
האיש הוצנח למשטרה דרך מקפצת הימ"מ כמדומני, מונה לראש מחלקת התנועה במרחב איילון. מתנדב של המשמר האכזרי החליט לדווח נגדי ברכב פרטי, והגיש נגדי דו"ח בגין נהיגה באור אדום ברמזור כשהוא בא מולי (!) כשפניתי לבר לב בקשר לביטול הדוח המטופש (ואין ויכוח שהאיש בא מולי, הוא עצמו כותב זאת), ענה לי שאת טענותי אטען בבית המשפט...... בחקירה קצרה התברר לי כי איש המשמר האכזרי הזה נוהג להתעמר באנשים וכבר לקחו לו פעם את הדו"חות כיוון שעבר כל גבול ואחר כך כל מיני אנשים טובים (מי?) החזירו אותו למשא"ז-תנועה כדי שימשיך והפעם להתעמר גם בשוטרים. התגובה של בר לב היתה חמורה ביותר, כי הסתבר שהוא בכלל לא מצליח להבין על מה אני מדבר (כמובן שפניתי לראש ענף התנועה המחוזי, והמלצתי לבטל מייד את הדו"ח לפני שזה יגיע למשפט ואדרוש לזמן את בר לב למסירת עדות שיסביר מדוע לא ביטל דו"ח כזה בלתי חוקי ומדוע לא נקט באמצעים נגד המתנדב הזה, ואקרע אותם בבית-המשפט), הדו"ח בוטל מייד, וראש הענף שומר אותו לדוגמא של דוח מטורף ותגובה מטומטמת של קצין. אז, מדוע יש להתפלא שהוא קודם בתפקידיו והוא משחרר אמירה כזו לעיתונות במקום להכות בבעיה הוא מעדיף להכות את הציבור? האנשים הבלתי מקצוענים הולכים ומשתלטים על כל חלקה טובה, וכמו שאמר נציב הקבילות היוצא (או מבקר המדינה היוצא) אנחנו צועדים בצעד בטוח לקראת הפיכתנו לרפובליקת בננות. לדעתי, אנחנו כבר מזמן שם.
אז אם הוא השתנה ,זה משמחניצב אורי בר-לב הוא
אחד הקצינים (היה ממ"ר ירקון) שיש הערכה רבה מאוד של שוטרים וקצינים זוטרים המשרתים תחת פיקודו אליו. כשסיימתי קורס מתנדבי משא"ז במרחב ירקון הוא אישית בא ונתן תעודות בסיום. קצין שאפילו בתור תנ"ץ (!!) יכל שוטר זוטר או מתנדב להכנס אליו ללשכה ולשטוח טענות על הא ועל דא ועל כל נושא שבעולם. אחד המתנדבים שהיה איתי בקורס אפילו קיבל ממנו את אחת מחליפות מדיו האישיות משום שהוא (המתנדב) לא קיבל בזמן את פנקס הנקודות לקנית מדים בחנויות כיתן (בזמנו זה היה בכיתן, היום ברשת המשביר מחסני אופנה). ומדוע ההכפשה הגורפת (משמר אכזרי) ? באיזו זכות מוסרית וחוקית גם יחד אתה מכפיש גוף בגלל שיש בו נבלה סרוחה (בהנחה מה שאתה אומר הרי שאותו מתנדב הוא אכן נבלה סרוחה). אני שמתי לב שהמון פעמים את מכליל הכללות על גופים שלמים (וגם בני הספל שלא חשוד בהתלהמות ובדיבור לא מנומס כבר העיר לך יותר מפעם אחת על כך), אתה תמיד מטיל דופי במרבית השוטרים וקציני המשטרה. אורי בר לב אם היה ממ"ר גרוע, מדוע קודם לדרגת ניצב ונהיה ראש אמ"ן ? ואם הוא היה ראש אמ"ן גרוע מדוע הוא נהיה ממ"ז דרום ? מכתבות שקראתי עליו ומשיחה עם המון שוטרים ומתנדבים (במרחב ירקון ובמטה הארצי, שם אני עובד, כאזרח) לכולם היו רק מלים טובות עליו. ובמהלך 40 שנות חיי זה היה נדיר מאוד מאוד מאוד להתקל במישהו ששמעתי עליו רק מלים טובות. עד היום זה קרה לי אולי 4 או 5 פעמים שעבדתי עם או מתחת למישהו שלכל האחרים יש רק מחמאות עליו. ועבדתי עם או מתחת למאות אם לא אלפי אנשים מאז כניסתי לצבא קבע ועד היום (13 שנה משוחרר מצה"ל ועובד בשוק האזרחי).
ובכל זאת,אז אם הוא השתנה ,זה משמח
קובי....ניצב אורי בר-לב הוא
אחד הקצינים (היה ממ"ר ירקון) שיש הערכה רבה מאוד של שוטרים וקצינים זוטרים המשרתים תחת פיקודו אליו. כשסיימתי קורס מתנדבי משא"ז במרחב ירקון הוא אישית בא ונתן תעודות בסיום. קצין שאפילו בתור תנ"ץ (!!) יכל שוטר זוטר או מתנדב להכנס אליו ללשכה ולשטוח טענות על הא ועל דא ועל כל נושא שבעולם. אחד המתנדבים שהיה איתי בקורס אפילו קיבל ממנו את אחת מחליפות מדיו האישיות משום שהוא (המתנדב) לא קיבל בזמן את פנקס הנקודות לקנית מדים בחנויות כיתן (בזמנו זה היה בכיתן, היום ברשת המשביר מחסני אופנה). ומדוע ההכפשה הגורפת (משמר אכזרי) ? באיזו זכות מוסרית וחוקית גם יחד אתה מכפיש גוף בגלל שיש בו נבלה סרוחה (בהנחה מה שאתה אומר הרי שאותו מתנדב הוא אכן נבלה סרוחה). אני שמתי לב שהמון פעמים את מכליל הכללות על גופים שלמים (וגם בני הספל שלא חשוד בהתלהמות ובדיבור לא מנומס כבר העיר לך יותר מפעם אחת על כך), אתה תמיד מטיל דופי במרבית השוטרים וקציני המשטרה. אורי בר לב אם היה ממ"ר גרוע, מדוע קודם לדרגת ניצב ונהיה ראש אמ"ן ? ואם הוא היה ראש אמ"ן גרוע מדוע הוא נהיה ממ"ז דרום ? מכתבות שקראתי עליו ומשיחה עם המון שוטרים ומתנדבים (במרחב ירקון ובמטה הארצי, שם אני עובד, כאזרח) לכולם היו רק מלים טובות עליו. ובמהלך 40 שנות חיי זה היה נדיר מאוד מאוד מאוד להתקל במישהו ששמעתי עליו רק מלים טובות. עד היום זה קרה לי אולי 4 או 5 פעמים שעבדתי עם או מתחת למישהו שלכל האחרים יש רק מחמאות עליו. ועבדתי עם או מתחת למאות אם לא אלפי אנשים מאז כניסתי לצבא קבע ועד היום (13 שנה משוחרר מצה"ל ועובד בשוק האזרחי).
אסור לסגור את הקו!!!לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
המצב היוםאסור לסגור את הקו!!!
נכון להיום הרכבת מבאר שבע לתל אביב היא אמצעי התחבורה הנורמלי ביותר להגיע למרכז מבאר שבע וקרית גת. רק מי שגר בבאר שבע מכיר את ההרגשה שלסוע באוטובוס לתל אביב, נסיעה שאורכת שעה ורבע מינימום ויכולה לגיע גם לשעתיים ולפעמים גם יותר. להיות דחוסים באוטובוס כמו סרדינים, החיילים שמשרתים בקריה שצריכים להגיעקודם לתל אביב למרכזית או מסוף 200 ואז משם לקריה - בשבילם זה סיוט לא נורמלי. וכל החיים שמשרתים בצריפין שהיום זה הרבה, שנוסעים כל בוקר ברכבת ללוד, שהיא אמצעי התחבורה הישיר היחיד בין לו דלבאר שבע - אין אוטובוס בין לוד לבאר שבע. אסור לסגור את הקו ואפילו לא לשבוע.
מה שלדעתי צריך לעשותהמצב היום
לא יתכן. ואם לא צריך לסגור את הקו אז צריך להעיף משם את כל המשאיות ולדחות בכמה חודשים את כביש 6 / הכפלת המסילה עד ליצירת מעברים נורמליים למשאיות. חוץ מזה שאם יצא אוטובוס מבאר שבע לתל אביב ולהפך כל 5 דקות אז אפשר לחיות כמה חודשים בלי הרכבת. אני מאוד מחבב רכבות ותמיד מעדיף לנסוע בהן, אגב, אני אישית מתכוון מחר לעלות על רכבת לבאר שבע. אבל 2 תאונות חמורות, שנובעות מתשתיות תוך 3 שבועות זה לא סביר בעליל.
עדיף כבר להגביע את המסילהמה שלדעתי צריך לעשות
הוא לגדר את המסילה לכל אורכה עם גדר מסיבית שלא יהיה ניתן לחתוך אותה. ככה לא יעברו משאיות לאורך המסילה, ולסדר מספר מעברים חקלאיים עם מחסומים ולא כל קילומטר, במרחק של לפחות 10 קילומטרים אחד מהשני.
להגביה את המסילה עולה הרבה יותרעדיף כבר להגביע את המסילה
ככה שאף רכב לא יוכל לעבור ולעשות בכמה נקודות לאורך הקו מעברים תת קרקעים בגובה שיתאים למעבר כבים\וציוד חקלאי גבוהה במיוחד.
נכון אבל את ההגבה לא יגנבו כמו הגדרלהגביה את המסילה עולה הרבה יותר
מאשר לגדר את המסילה.
דרומי, הנה הישראלי מחפש אתגריםנכון אבל את ההגבה לא יגנבו כמו הגדר
נתן כאן משהו סיבה שאולי בגללהדרומי, הנה הישראלי מחפש אתגרים
הגבהת המסילה לא תמנע נהגים מלנסות להתגבר עליה בשיטת ה-"סמוך", אלא תגרום לתאונות רבות יותר של משאיות הנתקעות על המסילה (עוד לא שמעתי ממה נתקעה המשאית האחרונה, מסילה או בעיה טכנית?). הפתרון בעיקבות מעלה עקרבים מסתבר שהוא הנכון, איספולט המפגש.
נסיון נוסף לצרף קישורנתן כאן משהו סיבה שאולי בגללה
נתקעה העגלת הלובי\נגרר\גרור על המסילה תמונות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.