מישהו כאן ירד מהפסים

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
מישהו כאן ירד מהפסים../images/Emo70.gif

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
 

urilei

New member
לא הוא לא ירד מהפסים

מישהו כאן ירד מהפסים

(ולא, הפעם זאת לא הרכבת...)
לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
 

hck

New member
מה ??

לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
מה ??
אני דווקא חשבתי לאסור על משאיות לנוע בתחום מפגשי רכבות בכלל אלא רק בגשרים עוקפים. זה כבר נשמע יותר הגיוני!
 

urilei

New member
שני דברים

מה ??
אני דווקא חשבתי לאסור על משאיות לנוע בתחום מפגשי רכבות בכלל אלא רק בגשרים עוקפים. זה כבר נשמע יותר הגיוני!
שני דברים
1) מה מה? מה סותר בין מה שאני אמרתי ומה שאתה אמרת? 2) מצד אחד אתה צודק, מצד שני יש גם עניין של פרקטיות. אף אחד לא יבנה הפרדות מפלסיות בשביל משאיות שמבצעות עבודות זמניות בשטח חקלאי, ומצד שני גם לא ניתן להימנע מהצורך בעבודות האלה (הכפלת המסילה נזכיר), ומה גם שגם אם תאורטית היו בונים כאלה הפרדות היו צריכות לעבור הרבה מאוד משאיות בזמן הבנייה שלהן... אבל לא יתכן שמשאיות יעברו מסילות בלי שיהיה אפילו רמזור במפגש, וכשהדרך תהיה דרך עפר (נזכיר זו משאית עמוסה - לא רכב 4X4)
 

hck

New member
אז תסגור עורק תחבורה ראשי

שני דברים
1) מה מה? מה סותר בין מה שאני אמרתי ומה שאתה אמרת? 2) מצד אחד אתה צודק, מצד שני יש גם עניין של פרקטיות. אף אחד לא יבנה הפרדות מפלסיות בשביל משאיות שמבצעות עבודות זמניות בשטח חקלאי, ומצד שני גם לא ניתן להימנע מהצורך בעבודות האלה (הכפלת המסילה נזכיר), ומה גם שגם אם תאורטית היו בונים כאלה הפרדות היו צריכות לעבור הרבה מאוד משאיות בזמן הבנייה שלהן... אבל לא יתכן שמשאיות יעברו מסילות בלי שיהיה אפילו רמזור במפגש, וכשהדרך תהיה דרך עפר (נזכיר זו משאית עמוסה - לא רכב 4X4)
אז תסגור עורק תחבורה ראשי
בשביל שיהיה המשך עבודות תקין. נשמע לך הגיוני? זה לא משנה מי כאן האשם (הרכבת או המשאית), פשוט אני קצת יותר פרקטי. "עבודות זמניות". - לכביש 6 אתה קורא עבודות זמניות? מצידי שיבנו (או יעבירו) גשרונים כל מספר ק"מ ולא יפסיקו את תנועת הרכבות. אתה יודע כמה אנשים משתמשים ברכבות מבאר שבע כל חודש?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא צריך שום גשרונים. מה שצריך

אז תסגור עורק תחבורה ראשי
בשביל שיהיה המשך עבודות תקין. נשמע לך הגיוני? זה לא משנה מי כאן האשם (הרכבת או המשאית), פשוט אני קצת יותר פרקטי. "עבודות זמניות". - לכביש 6 אתה קורא עבודות זמניות? מצידי שיבנו (או יעבירו) גשרונים כל מספר ק"מ ולא יפסיקו את תנועת הרכבות. אתה יודע כמה אנשים משתמשים ברכבות מבאר שבע כל חודש?
לא צריך שום גשרונים. מה שצריך
זה משקיף ששומר על המפגשים האלו בזמן העבודה. צריך שיהיה לו מירס של ר"י כדי שיוכל להזהיר את הבקרה. בעבר הרחוק של מסוטים ידניים היו אנשים שתפקידם להסיט איזה מסוט שכוח אל באמצע שום מקום פעם ביום... אין שום סיבה שלא יהיו משקיפים במפגשים כאלה שלמרות שהם די מאולתרים - התנועה בהם רבה.
 
בר לב הוא דוגמא קלסית להצנחת קצינים

מה ??
אני דווקא חשבתי לאסור על משאיות לנוע בתחום מפגשי רכבות בכלל אלא רק בגשרים עוקפים. זה כבר נשמע יותר הגיוני!
בר לב הוא דוגמא קלסית להצנחת קצינים
האיש הוצנח למשטרה דרך מקפצת הימ"מ כמדומני, מונה לראש מחלקת התנועה במרחב איילון. מתנדב של המשמר האכזרי החליט לדווח נגדי ברכב פרטי, והגיש נגדי דו"ח בגין נהיגה באור אדום ברמזור כשהוא בא מולי (!) כשפניתי לבר לב בקשר לביטול הדוח המטופש (ואין ויכוח שהאיש בא מולי, הוא עצמו כותב זאת), ענה לי שאת טענותי אטען בבית המשפט...... בחקירה קצרה התברר לי כי איש המשמר האכזרי הזה נוהג להתעמר באנשים וכבר לקחו לו פעם את הדו"חות כיוון שעבר כל גבול ואחר כך כל מיני אנשים טובים (מי?) החזירו אותו למשא"ז-תנועה כדי שימשיך והפעם להתעמר גם בשוטרים. התגובה של בר לב היתה חמורה ביותר, כי הסתבר שהוא בכלל לא מצליח להבין על מה אני מדבר (כמובן שפניתי לראש ענף התנועה המחוזי, והמלצתי לבטל מייד את הדו"ח לפני שזה יגיע למשפט ואדרוש לזמן את בר לב למסירת עדות שיסביר מדוע לא ביטל דו"ח כזה בלתי חוקי ומדוע לא נקט באמצעים נגד המתנדב הזה, ואקרע אותם בבית-המשפט), הדו"ח בוטל מייד, וראש הענף שומר אותו לדוגמא של דוח מטורף ותגובה מטומטמת של קצין. אז, מדוע יש להתפלא שהוא קודם בתפקידיו והוא משחרר אמירה כזו לעיתונות במקום להכות בבעיה הוא מעדיף להכות את הציבור? האנשים הבלתי מקצוענים הולכים ומשתלטים על כל חלקה טובה, וכמו שאמר נציב הקבילות היוצא (או מבקר המדינה היוצא) אנחנו צועדים בצעד בטוח לקראת הפיכתנו לרפובליקת בננות. לדעתי, אנחנו כבר מזמן שם.
 

קובי לו

New member
ניצב אורי בר-לב הוא

בר לב הוא דוגמא קלסית להצנחת קצינים
האיש הוצנח למשטרה דרך מקפצת הימ"מ כמדומני, מונה לראש מחלקת התנועה במרחב איילון. מתנדב של המשמר האכזרי החליט לדווח נגדי ברכב פרטי, והגיש נגדי דו"ח בגין נהיגה באור אדום ברמזור כשהוא בא מולי (!) כשפניתי לבר לב בקשר לביטול הדוח המטופש (ואין ויכוח שהאיש בא מולי, הוא עצמו כותב זאת), ענה לי שאת טענותי אטען בבית המשפט...... בחקירה קצרה התברר לי כי איש המשמר האכזרי הזה נוהג להתעמר באנשים וכבר לקחו לו פעם את הדו"חות כיוון שעבר כל גבול ואחר כך כל מיני אנשים טובים (מי?) החזירו אותו למשא"ז-תנועה כדי שימשיך והפעם להתעמר גם בשוטרים. התגובה של בר לב היתה חמורה ביותר, כי הסתבר שהוא בכלל לא מצליח להבין על מה אני מדבר (כמובן שפניתי לראש ענף התנועה המחוזי, והמלצתי לבטל מייד את הדו"ח לפני שזה יגיע למשפט ואדרוש לזמן את בר לב למסירת עדות שיסביר מדוע לא ביטל דו"ח כזה בלתי חוקי ומדוע לא נקט באמצעים נגד המתנדב הזה, ואקרע אותם בבית-המשפט), הדו"ח בוטל מייד, וראש הענף שומר אותו לדוגמא של דוח מטורף ותגובה מטומטמת של קצין. אז, מדוע יש להתפלא שהוא קודם בתפקידיו והוא משחרר אמירה כזו לעיתונות במקום להכות בבעיה הוא מעדיף להכות את הציבור? האנשים הבלתי מקצוענים הולכים ומשתלטים על כל חלקה טובה, וכמו שאמר נציב הקבילות היוצא (או מבקר המדינה היוצא) אנחנו צועדים בצעד בטוח לקראת הפיכתנו לרפובליקת בננות. לדעתי, אנחנו כבר מזמן שם.
ניצב אורי בר-לב הוא
אחד הקצינים (היה ממ"ר ירקון) שיש הערכה רבה מאוד של שוטרים וקצינים זוטרים המשרתים תחת פיקודו אליו. כשסיימתי קורס מתנדבי משא"ז במרחב ירקון הוא אישית בא ונתן תעודות בסיום. קצין שאפילו בתור תנ"ץ (!!) יכל שוטר זוטר או מתנדב להכנס אליו ללשכה ולשטוח טענות על הא ועל דא ועל כל נושא שבעולם. אחד המתנדבים שהיה איתי בקורס אפילו קיבל ממנו את אחת מחליפות מדיו האישיות משום שהוא (המתנדב) לא קיבל בזמן את פנקס הנקודות לקנית מדים בחנויות כיתן (בזמנו זה היה בכיתן, היום ברשת המשביר מחסני אופנה). ומדוע ההכפשה הגורפת (משמר אכזרי) ? באיזו זכות מוסרית וחוקית גם יחד אתה מכפיש גוף בגלל שיש בו נבלה סרוחה (בהנחה מה שאתה אומר הרי שאותו מתנדב הוא אכן נבלה סרוחה). אני שמתי לב שהמון פעמים את מכליל הכללות על גופים שלמים (וגם בני הספל שלא חשוד בהתלהמות ובדיבור לא מנומס כבר העיר לך יותר מפעם אחת על כך), אתה תמיד מטיל דופי במרבית השוטרים וקציני המשטרה. אורי בר לב אם היה ממ"ר גרוע, מדוע קודם לדרגת ניצב ונהיה ראש אמ"ן ? ואם הוא היה ראש אמ"ן גרוע מדוע הוא נהיה ממ"ז דרום ? מכתבות שקראתי עליו ומשיחה עם המון שוטרים ומתנדבים (במרחב ירקון ובמטה הארצי, שם אני עובד, כאזרח) לכולם היו רק מלים טובות עליו. ובמהלך 40 שנות חיי זה היה נדיר מאוד מאוד מאוד להתקל במישהו ששמעתי עליו רק מלים טובות. עד היום זה קרה לי אולי 4 או 5 פעמים שעבדתי עם או מתחת למישהו שלכל האחרים יש רק מחמאות עליו. ועבדתי עם או מתחת למאות אם לא אלפי אנשים מאז כניסתי לצבא קבע ועד היום (13 שנה משוחרר מצה"ל ועובד בשוק האזרחי).
 
אז אם הוא השתנה ,זה משמח

ניצב אורי בר-לב הוא
אחד הקצינים (היה ממ"ר ירקון) שיש הערכה רבה מאוד של שוטרים וקצינים זוטרים המשרתים תחת פיקודו אליו. כשסיימתי קורס מתנדבי משא"ז במרחב ירקון הוא אישית בא ונתן תעודות בסיום. קצין שאפילו בתור תנ"ץ (!!) יכל שוטר זוטר או מתנדב להכנס אליו ללשכה ולשטוח טענות על הא ועל דא ועל כל נושא שבעולם. אחד המתנדבים שהיה איתי בקורס אפילו קיבל ממנו את אחת מחליפות מדיו האישיות משום שהוא (המתנדב) לא קיבל בזמן את פנקס הנקודות לקנית מדים בחנויות כיתן (בזמנו זה היה בכיתן, היום ברשת המשביר מחסני אופנה). ומדוע ההכפשה הגורפת (משמר אכזרי) ? באיזו זכות מוסרית וחוקית גם יחד אתה מכפיש גוף בגלל שיש בו נבלה סרוחה (בהנחה מה שאתה אומר הרי שאותו מתנדב הוא אכן נבלה סרוחה). אני שמתי לב שהמון פעמים את מכליל הכללות על גופים שלמים (וגם בני הספל שלא חשוד בהתלהמות ובדיבור לא מנומס כבר העיר לך יותר מפעם אחת על כך), אתה תמיד מטיל דופי במרבית השוטרים וקציני המשטרה. אורי בר לב אם היה ממ"ר גרוע, מדוע קודם לדרגת ניצב ונהיה ראש אמ"ן ? ואם הוא היה ראש אמ"ן גרוע מדוע הוא נהיה ממ"ז דרום ? מכתבות שקראתי עליו ומשיחה עם המון שוטרים ומתנדבים (במרחב ירקון ובמטה הארצי, שם אני עובד, כאזרח) לכולם היו רק מלים טובות עליו. ובמהלך 40 שנות חיי זה היה נדיר מאוד מאוד מאוד להתקל במישהו ששמעתי עליו רק מלים טובות. עד היום זה קרה לי אולי 4 או 5 פעמים שעבדתי עם או מתחת למישהו שלכל האחרים יש רק מחמאות עליו. ועבדתי עם או מתחת למאות אם לא אלפי אנשים מאז כניסתי לצבא קבע ועד היום (13 שנה משוחרר מצה"ל ועובד בשוק האזרחי).
אז אם הוא השתנה ,זה משמח
 
ובכל זאת,

אז אם הוא השתנה ,זה משמח
ובכל זאת,
אין שום סתירה בן אדם נחמד לבין מי שלא יודע לעבוד. גם אז הוא לא הבין במשטרה, והאמירה שלו בקשר לרכבת עוד פחות חכמה, במקום לרתום את כל הגופים ביחד לפתרון הבעיה (שיש בעצם פתרון, רק הוא לא מיושם), הוא היה רוצה לעצור את תנועת הרכבות. מכאן שהוא לא למד שום דבר, וזה בלי קשר לאישיות פרטית. מי שמתלהם כאן זה שוב אתה, וכשאני לא מגיב לך אתה מתפרץ בהתבטאויות שליליות. א. המשמר האכזרי הוא כינוי נפוץ בפי שוטרים, ולא דווקא לגנאי. ואל תהפוך זבוב לפיל. ב. אני לא נגד כל השוטרים, להיפך, לדעתי ומהכרתי את השוטרים, רובם אנשי מקצוע גם אם הם לפעמים נסחפים לאי מעש בעיקבות התנהגות של מפקדים מסויימים ושל חברים מסויימים שמספרם הולך ורב. הבעיה שמשטרת ישראל בשלושים השנים האחרונות הולכת ומגבשת דורות של מפקדים שחלקם בא מבחוץ, ורובם מקבלים את המסר שהשכלה חשובה ממקצוענות ובעיקר ב-15 השנים האחרונות ולאט לאט אלו שקובעים הם אלו ששוב לא צמחו מלמטה ולא מכירים באמת את עבודת המשטרה וזה הולך וניכר ביותר ויותר מגזרים במשטרה, והדוגמאות הבולטות הן האמירות האומללות של בר לב וקראדי ואחרים. לצערי הרב, וגם אם זה לא מוצא חן בעיניך, ובעיניי עוד יותר. ושוב לענין פתרון בעיית מפגשי מסילה-דרך, הפתרון קיים אבל אין מי שיאכוף אותו, וזו הפואנטה היום: לאספלט מפגשים או לחסום אותם. ומי שאחראי ולא עושה זאת על כל 300 או כמה שיש מפגשים, צריך לתת את הדין מחד, ולבצע את המוטל עליו ומיד, מאידך. ואגב, עד כה אני לא שמעתי מה היתה הסיבה להיתקעות המשאית על המסילה, ומי הגוף שצריך לטפל במפגשים.
 

fireman

New member
קובי....

ניצב אורי בר-לב הוא
אחד הקצינים (היה ממ"ר ירקון) שיש הערכה רבה מאוד של שוטרים וקצינים זוטרים המשרתים תחת פיקודו אליו. כשסיימתי קורס מתנדבי משא"ז במרחב ירקון הוא אישית בא ונתן תעודות בסיום. קצין שאפילו בתור תנ"ץ (!!) יכל שוטר זוטר או מתנדב להכנס אליו ללשכה ולשטוח טענות על הא ועל דא ועל כל נושא שבעולם. אחד המתנדבים שהיה איתי בקורס אפילו קיבל ממנו את אחת מחליפות מדיו האישיות משום שהוא (המתנדב) לא קיבל בזמן את פנקס הנקודות לקנית מדים בחנויות כיתן (בזמנו זה היה בכיתן, היום ברשת המשביר מחסני אופנה). ומדוע ההכפשה הגורפת (משמר אכזרי) ? באיזו זכות מוסרית וחוקית גם יחד אתה מכפיש גוף בגלל שיש בו נבלה סרוחה (בהנחה מה שאתה אומר הרי שאותו מתנדב הוא אכן נבלה סרוחה). אני שמתי לב שהמון פעמים את מכליל הכללות על גופים שלמים (וגם בני הספל שלא חשוד בהתלהמות ובדיבור לא מנומס כבר העיר לך יותר מפעם אחת על כך), אתה תמיד מטיל דופי במרבית השוטרים וקציני המשטרה. אורי בר לב אם היה ממ"ר גרוע, מדוע קודם לדרגת ניצב ונהיה ראש אמ"ן ? ואם הוא היה ראש אמ"ן גרוע מדוע הוא נהיה ממ"ז דרום ? מכתבות שקראתי עליו ומשיחה עם המון שוטרים ומתנדבים (במרחב ירקון ובמטה הארצי, שם אני עובד, כאזרח) לכולם היו רק מלים טובות עליו. ובמהלך 40 שנות חיי זה היה נדיר מאוד מאוד מאוד להתקל במישהו ששמעתי עליו רק מלים טובות. עד היום זה קרה לי אולי 4 או 5 פעמים שעבדתי עם או מתחת למישהו שלכל האחרים יש רק מחמאות עליו. ועבדתי עם או מתחת למאות אם לא אלפי אנשים מאז כניסתי לצבא קבע ועד היום (13 שנה משוחרר מצה"ל ועובד בשוק האזרחי).
קובי....
חרא צף..... תראה מה זה....בשתי מילים הצלחתי להגיב על 300-400 מילים שכתבת.
 

gay1982

New member
אסור לסגור את הקו!!!

לא הוא לא ירד מהפסים
אני אפילו תומך ברעיון לסגור לכמה חודשים את הקו לבאר שבע ולתגבר את האוטובוסים עד שיעשו שם סדר. לא יתכן כזה מצב! מה שבאמת לא תקין זו לא תרבות נהיגה של נהגי המשאיות (שככל הנראה בשני המקרים אין לכך קשר) אלא עצם קיומם של מפגשים כל כך מאולתרים. רוב תאונות הדרכים בארץ, בעיקר עם רכבות, נובעות מתרבות נהיגה דפוקה, בשני המקרים שהיו בקו הזה מדובר כנראה אך ורק בתשתיות.
אסור לסגור את הקו!!!
נכון להיום הרכבת מבאר שבע לתל אביב היא אמצעי התחבורה הנורמלי ביותר להגיע למרכז מבאר שבע וקרית גת. רק מי שגר בבאר שבע מכיר את ההרגשה שלסוע באוטובוס לתל אביב, נסיעה שאורכת שעה ורבע מינימום ויכולה לגיע גם לשעתיים ולפעמים גם יותר. להיות דחוסים באוטובוס כמו סרדינים, החיילים שמשרתים בקריה שצריכים להגיעקודם לתל אביב למרכזית או מסוף 200 ואז משם לקריה - בשבילם זה סיוט לא נורמלי. וכל החיים שמשרתים בצריפין שהיום זה הרבה, שנוסעים כל בוקר ברכבת ללוד, שהיא אמצעי התחבורה הישיר היחיד בין לו דלבאר שבע - אין אוטובוס בין לוד לבאר שבע. אסור לסגור את הקו ואפילו לא לשבוע.
 

urilei

New member
המצב היום

אסור לסגור את הקו!!!
נכון להיום הרכבת מבאר שבע לתל אביב היא אמצעי התחבורה הנורמלי ביותר להגיע למרכז מבאר שבע וקרית גת. רק מי שגר בבאר שבע מכיר את ההרגשה שלסוע באוטובוס לתל אביב, נסיעה שאורכת שעה ורבע מינימום ויכולה לגיע גם לשעתיים ולפעמים גם יותר. להיות דחוסים באוטובוס כמו סרדינים, החיילים שמשרתים בקריה שצריכים להגיעקודם לתל אביב למרכזית או מסוף 200 ואז משם לקריה - בשבילם זה סיוט לא נורמלי. וכל החיים שמשרתים בצריפין שהיום זה הרבה, שנוסעים כל בוקר ברכבת ללוד, שהיא אמצעי התחבורה הישיר היחיד בין לו דלבאר שבע - אין אוטובוס בין לוד לבאר שבע. אסור לסגור את הקו ואפילו לא לשבוע.
המצב היום
לא יתכן. ואם לא צריך לסגור את הקו אז צריך להעיף משם את כל המשאיות ולדחות בכמה חודשים את כביש 6 / הכפלת המסילה עד ליצירת מעברים נורמליים למשאיות. חוץ מזה שאם יצא אוטובוס מבאר שבע לתל אביב ולהפך כל 5 דקות אז אפשר לחיות כמה חודשים בלי הרכבת. אני מאוד מחבב רכבות ותמיד מעדיף לנסוע בהן, אגב, אני אישית מתכוון מחר לעלות על רכבת לבאר שבע. אבל 2 תאונות חמורות, שנובעות מתשתיות תוך 3 שבועות זה לא סביר בעליל.
 

gay1982

New member
מה שלדעתי צריך לעשות

המצב היום
לא יתכן. ואם לא צריך לסגור את הקו אז צריך להעיף משם את כל המשאיות ולדחות בכמה חודשים את כביש 6 / הכפלת המסילה עד ליצירת מעברים נורמליים למשאיות. חוץ מזה שאם יצא אוטובוס מבאר שבע לתל אביב ולהפך כל 5 דקות אז אפשר לחיות כמה חודשים בלי הרכבת. אני מאוד מחבב רכבות ותמיד מעדיף לנסוע בהן, אגב, אני אישית מתכוון מחר לעלות על רכבת לבאר שבע. אבל 2 תאונות חמורות, שנובעות מתשתיות תוך 3 שבועות זה לא סביר בעליל.
מה שלדעתי צריך לעשות
הוא לגדר את המסילה לכל אורכה עם גדר מסיבית שלא יהיה ניתן לחתוך אותה. ככה לא יעברו משאיות לאורך המסילה, ולסדר מספר מעברים חקלאיים עם מחסומים ולא כל קילומטר, במרחק של לפחות 10 קילומטרים אחד מהשני.
 

ה דרומי

New member
עדיף כבר להגביע את המסילה

מה שלדעתי צריך לעשות
הוא לגדר את המסילה לכל אורכה עם גדר מסיבית שלא יהיה ניתן לחתוך אותה. ככה לא יעברו משאיות לאורך המסילה, ולסדר מספר מעברים חקלאיים עם מחסומים ולא כל קילומטר, במרחק של לפחות 10 קילומטרים אחד מהשני.
עדיף כבר להגביע את המסילה
ככה שאף רכב לא יוכל לעבור ולעשות בכמה נקודות לאורך הקו מעברים תת קרקעים בגובה שיתאים למעבר כבים\וציוד חקלאי גבוהה במיוחד.
 

gay1982

New member
להגביה את המסילה עולה הרבה יותר

עדיף כבר להגביע את המסילה
ככה שאף רכב לא יוכל לעבור ולעשות בכמה נקודות לאורך הקו מעברים תת קרקעים בגובה שיתאים למעבר כבים\וציוד חקלאי גבוהה במיוחד.
להגביה את המסילה עולה הרבה יותר
מאשר לגדר את המסילה.
 
דרומי, הנה הישראלי מחפש אתגרים

נכון אבל את ההגבה לא יגנבו כמו הגדר
דרומי, הנה הישראלי מחפש אתגרים
הגבהת המסילה לא תמנע נהגים מלנסות להתגבר עליה בשיטת ה-"סמוך", אלא תגרום לתאונות רבות יותר של משאיות הנתקעות על המסילה (עוד לא שמעתי ממה נתקעה המשאית האחרונה, מסילה או בעיה טכנית?). הפתרון בעיקבות מעלה עקרבים מסתבר שהוא הנכון, איספולט המפגש.
 

ה דרומי

New member
נתן כאן משהו סיבה שאולי בגללה

דרומי, הנה הישראלי מחפש אתגרים
הגבהת המסילה לא תמנע נהגים מלנסות להתגבר עליה בשיטת ה-"סמוך", אלא תגרום לתאונות רבות יותר של משאיות הנתקעות על המסילה (עוד לא שמעתי ממה נתקעה המשאית האחרונה, מסילה או בעיה טכנית?). הפתרון בעיקבות מעלה עקרבים מסתבר שהוא הנכון, איספולט המפגש.
נתן כאן משהו סיבה שאולי בגללה
נתקעה העגלת הלובי\נגרר\גרור על המסילה תמונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה