מישהו מעוניין בניהול פורום דנידין?

מישהו מעוניין בניהול פורום דנידין?../images/Emo88.gif

אני כנראה מתכוונת לעזוב את ניהול הפורום. המטרה שלי היתה שיפתח לאומן המדהים הזה פורום.השגתי את המטרה,שכנעתי את תפוז ופתחו לו פורום. היה לי נורא נחמד לנהל כאן,אבל נראה לי שמיציתי מספיק,אתם רואים שכבר אני לא משקיעה כמו פעם. יש לי את הסיבות שלי לעזוב את ניהול הפורום. (כנראה שאעזוב גם עוד פורומים שלי). אשמח אם המנהל יהיה קודם כל מהפורום הזה. צריך שהמנהל יהיה בן 16,אם לא בן 16 אז לפחות שעבר את גיל ה-15 וחצי ואם באמת שווה אז אמליץ על אותו אחד. המלצה שווה המון.בעבר גם הכנסתי מנהלי פורומים קטנים מאוד בגלל המלצה. אשמח אם המנהל יהיה מהפורום הזה.אז אני מעלה את ההצעה כאן. דרישות: מעל גיל 16 בעל אחריות שיש לו גישה חד פעמית לרמת גן לבניין תפוז אנשים.(בתפוז מעוניינים לראות מי האדם שלו נותנים לנהל את הפורום,זה לא ראיון שלפיו יבחרו אם אתה מתאים או לא,זה רק כדי להכיר). זה הכל..אשמח להודעות במסרים ממי שמעוניין לנהל את הפורום. דבר נוסף.לפורום יפתי גם אני מחפשת מנהל זמני(עד שהמנהל המיועד כבר לניהול יגיע לרמת גן לראיון) גם בשביל זה צריך להגיע לרמת גן לפגישה חד פעמית. ומי שמעוניין לנהל את שני הפורומים גם טוב.
כמובן שאשאר בפורום,אבל לא אנהל אותו.
 

הפוך9

New member
כמה דברים..

1. אולי עדיף משהו מבחוץ.. ככה הפורום יקבל יותר חשיפה (סתם רעיון). 2. כמה עצוב שאת פורשת מניהול.. את אחלה של מנהלת, הקדשת הרבה למען הפורום.. 3. עכשיו חסר קצת חומר חדש מדנידין ויותר התעניינות..
 
דיברתי עם המנהל של דנידין ויש הפתעה

אשאר בניהול בסוף.דבר נוסף זה שיוצא לרוני שיר חדש ונשמע אותו ראשונים ונארגן אירוח של רוני בפורום.אז יש למה לחכות
 

הפוך9

New member
וואי כמה טוב לשמוע

שאת נשארת.. ושרוני מתחיל לזוז.. אני חושב שאת הכי יכולה להזיז דברים פה.. אז ראוי ורצוי שתשארי מנהלת! וכפיים לרוני על התזוזה.. =]
 

הפוך9

New member
חחחחחח

גמאני צריך לקבל מחשב חדש =] חחחחח אז באמת לזוז!!!
 
היום אמרו לי שהפורום מועמד לסגירה

מתפוז אמרו לי.זה לא חדשות טובות.הבטחתי שיהיה פעיל יותר.ולכם אני מבטיחה שכשהמחשב יחזור אלי יהיו כאן מלא הפתעות.כולל אירוח של רוני בוידיאו בצאט,או כזה כאן עם שאלות.אארגן כאן מלא דברים.והמנהל שלו אחלה,נצליח לסדר הכל.
 
../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ווואאאאאללה ?

מאאאגניב
מחחחכה כבר לשמווע P : ושחרוונה ? אין פורום של רוני בלי שתיהי פה מנהלת , ברור ?
 
למעלה