מישהו מתאמן במרכז קוסל ?

מישהו מתאמן במרכז קוסל ?

איך המקום הזה? הרבה מאוד שנים אני עוסקת בספורט כתחביב. הייתי רשומה בחדר כושר במרכז וביתר הזמן הייתי מתאמנת עצמאית. אני מתלבטת בנוגע להרשמה למרכז קוסל... כן יש בי את הרצון להתמיד. אבל נשאלת השאלה כמה פעמים בשבוע באמת ישים ללכת לאימון? (בהתחשב במטלות ובעבודות שצריך לשבת עליהן אחה"צ) והאם זה לא מסורבל להיסחב עם כל הציוד לאימון כל היום ...? אני אשמח לשמוע חוות דעת על המקום ועל איך זה מסתדר לסטודנטים שמתאמנים שם... תודה ושבוע מוצלח!
 

jack90

New member
שבוע טוב

אני לומד בגבעת רם והייתי מנוי שנה שעברה..בכללי יש בריכה נחמדה(שלה לא הייתי מנוי) וחדר כושר שכולל בעיקר מכשירים אירוביים ופחות מכשירי כוח ושרירים(יש..אבל לא הרבה..) בכללי הייתי הולך בין פעמיים לשלוש בשבוע בשעות הבוקר (בד"כ בין 8 ל10 כשהשיעור מתחיל ב10..) זה אפשרי אבל צריך כוח רצון..בעיקר בתקופות לחוצות...זו דרך טובה קצת להתנתק מהלימודים השנה גם חידשתי את המנוי כי סה"כ הייתי מרוצה..ואם לא שמעת אז השנה ממש בקרוב פותחים מרכז ספורט חדש שיהיה ברמה גבוהה מאוד.. יש אפשרות לתאים ככה שזה לא מסורבל ואני לא מרגיש כובד מיוחד.. שבוע טוב והרבה הצלחה
 

RichardSmith

New member
גם לי יש מנוי שם

עכשיו עומדים לפתוח את חדר הכושר החדש... כאשר מגיעים בבוקר, אפשר לשמור את הדברים בתא. בסך הכל, נחמד ביותר.
 

ברונזה

New member
גם אני שוקלת לעבור לשם, אז עוד שאלה

התאמנתי עד עכשיו בלרנר שפתוח מהבוקר עד 23:00 רצוף ושיש בו המון מכשירים, אבל הוא מאוד רחוק לי אז בפועל בקושי הגעתי ורוב הימים עשיתי הליכה ביישוב. עמוס בקוסל, או שיש מצב לגמור הליכה של שעה בלי שיפנו אותי מהמכשיר (ואם כן - באיזה שעות מומלץ להגיע) ? האם במרכז החדש יפתחו רצוף, או שגם שם תהיה הפסקה בין 12:00-16:00 (שהן השעות החביבות עליי) ? במזכירות אמרו לי שנראה להם, חשבתי שאולי יש לכם מידע פנימי כלשהו, מדיבור עם המאמנים...
 

yourdream891

New member
עומס

תמיד התאמנתי בשעות הבוקר וברוב המקרים היה עומס(שנחלש משעה 10.... ) לגבי הזמני פתיחה אין לי שמץ..וגם למאמנים לא..הם אפילו לא סגורים על התאריכים..
 

RichardSmith

New member
המממ

הלכתי שעה על ההליכון ואף אחד לא העיר לי. לא שמתי לב שיש הפסקה בצהריים... נראה לי, מבדיקה קצרה, שיש הפסקה בחוגים, מכון הכושר עצמו פועל ברציפות. גם ככה אין חוגים שנמשיך מעבר למספר בודד של שעות... אני מניח שזה ימשיך גם לאחר המעבר.
 
היכן יפתח מתחם הספורט החדש ?

בסמוך לנוכחי? או שיש מקום חדש ? מה זה אומר לגביי מי שיש לו מנוי ? מועבר אוטומטית לשם?
 

RichardSmith

New member
דרומית וצמוד לבריכה

בערך מעל למסעדה ז"ל שהיתה שם. בטח יבנו אותה מחדש. המנויים עוברים, או יותר נכון, נשארים.
 

ברונזה

New member
באמת? אני הבנתי שיש הפסקה בחדר כושר

חוגים לא מפסיקים הם פשוט לא מתחילים...
 

RichardSmith

New member
לא מתקיימים ברצועת הזמן שבצהריים...

אין לי ממש כוח למצוא את לוח השעות של חדר הכושר כרגע...
 

TwelveEyes

New member
כאן ../images/Emo26.gif

הולכים לכיוון אידלסון, אבל במקום לחצות את הכביש אל המעונות - פונים שמאלה וממשיכים למטה. שם כבר תראי את הכניסה.
 
למעלה