מישהו קרא את

yb751

New member
בן אדם שחצן מגעיל, שכח מי הרים אותו

יורק מהבאר ששתה ממנה הרבה זמן ה"כושי" עשה את שלו "הכושי" יכול ללכת. אני פשוט שונא אותך איל גולן!
 

berro2

New member
קראתי בצהריים וחשבתי על אותה תגובה כמוך :)

מישהו פה שכח מי הביא אותו ולאן...
 

KeLeMeNcY

New member
וואי קצת נסחפתם

נכון שהכתבה מנסה לרמוז על מתיחות (וגם מה שזאב אמר בגיא פינס אגב) אבל א. תקשורת זה דבר שמנסה לחפש ריבים, לא צריך ישר להאמין ב. זכותו של גולן לסרב, אני מסכימה שיש אצלו כפיות תודה מסוימת ושלעולם לא מזכיר את אתניקס כמי ש"עשה אותו", אבל במקרה הזה זכותו לא לשיר איתם דואט מי יודע מה הסיבות שלו. ג. למה להיסחף כל-כך מהר לשנאה של אדם שאנחנו לא מכירים... רצונו- כבודו, כולנו יודעים שההפסד אך ורק שלו שתהיה לכולנו שבת גשומה ונעימה
 

נטלייי

New member
../images/Emo45.gif

אומנם לא קראתי את הכתבה, אבל אני בהחלט חושבת שאת צודקת. אין טעם להיסחף וללכלך כשאנחנו לא יודעים מה עמד מאחרי זה, בטח כשמדובר בכתבה בעיתון שיכול מאוד להיות שסולפה.
 
נתחיל מזה, שמי שרוצה לדעת על מה מדובר, הכתבה

הועלתה בדף הפייסבוק של הלהקה. דבר שני, זו מיני כתבה של רז שכניק והאמת, אני לא מבין על מה ההתלהמות. אז אייל אמר לא לשיר שזאב כתב. הרבה אמנים אחרים הרוויחו לאחרונה את השירים של זאבי. אין סיבה, שבעתיד הקרוב זאב לא יכתוב וכמובן ילחין דואט לזמרים אחרים בתעשיה שזאב יחשוב שהוא ( השיר ) מתאים להם באותו רגע. דבר שלישי, אתם שוכחים דבר קטן, אבל מאוד חשוב: לפעמים, כתבים נוטים לרשום/להגיד דברים לא מדוייקים ולגרום לנו להתבלבל. יש לי שתי דוגמאות מובהקות הקשורות בלהקה שלנו: הדוג' הרחוקה - מי שזוכר, לפני ארבע שנים וחצי לערך כשבערוץ 2 עשו את הכתבה על האלבום ( שבסוף נגנז ). מה אמר השדר לפני הכתבה או הכתב עצמו ( לא זוכר ממש )? שאתניX באלבום הזה מחדשת שירים של ג'ורג' וואסוף - דבר שהיה לא נכון ולראייה בהופעה המשותפת עם טררם הראשונה שהייתה בראשון לציון, לפני שהלהקה שרה את 'לינדה' זאב דיבר על מה שהיה בכתבה ואמר שנאמרו דברים לא נכונים ומבלבלים. הדוג' הקרובה - לפני שבוע, בכתבה שעשו אצל גיא פינס, בחר הכתב להגיד שהחידוש שאתניX עושה ל'חתול מפלצת' של פורטיס זה למעשה השיר הראשון שאיתו הלהקה בוחרת לעשות את הקאמבק. כולנו זוכרים, מה היה השיר הראשון שאתניX שחררה לרדיו. מה שאני לא מבין אגב, זה מדוע לא בחרו להגיב מטעם הלהקה ולהגיד אם מה שהכתב אמר נכון או לא... שורה תחתונה - אין צורך להתרגש מסירוב של אייל גולן ( בהנחה שזה בכלל נכון ) להצעה של זאב. זאב ותמיר בשעתו דאגו לעשות אותו למי שהוא כיום ולא יעזרו כל הטענות המגוכחות מצד כל מיני מבקרי מוסיקה שטוענים אחרת. בואו נהנה ממה שהלהקה עושה כיום ומהתרומה של זאב לאומנים אחרים - והאמת, לא חסר ממה להינות. שיהיה סופ"ש חמים ונעים!!!
 

ghony

New member
מישהו יכול להביא לינק לסריקה?

חיפשתי ב2 הפייג'ים בפייסבוק ולא מצאתי את הכתבה
 
למעלה