מישהו ראה את הסרט בוראט?

../images/Emo45.gif../images/Emo29.gif

הוא דוחה לאללה לא מבינה למה אנשים רצים לראות את הסרט שלו...
 

amazone

New member
בגלל החוויה האנתרופולוגית

מצחיק עד כמה שזה נכון הסרט לא מדבר על בוראט אלא על כך שהוא מראה לכולם בפנים את האמת הקשה
 

מיצי007

New member
ראיתי היום

היסטרי בצורה חריגה למדי. מחצית מהסרט הוא מדבר עברית, פשוט הזוי ומוכיח מעל לכל צל של ספק שהאמריקאים הם עם של דבילים גזעניים.
 

lironmarko

New member
גמני ראיתי היום !!!!

מצחיקקקקקקקקקק לכו לראות סרט מצחיק הזוי ושונה מאוד !!! הבנאדם קרוע .....:) מצחיק מצחיק ...
 
../images/Emo45.gif סיכום די ממצה

חשוב לציין שיש קטעים מגעילים במהלך הסרט, כאלה שלי אישית גרמו להפנות מבט לכתף של חברה שישבה לצידי שהפנתה מבט לכתף של בן זוגה... אבל איך אומרים, בקטנה
 
ראיתי והתאכזבתי

רק הפרומו מצחיק הסרט עצמו גס וחסר טעם. יש קטעים מצחיקים אבל העניין הוא שכל הקטעים שם הם אמיתיים ולא מבויימים וזה בעיני מזעזע! הוא מנצל תמימות והכנסת אורחים של אנשים כדי לצחוק עליהם ולהציג אותם בקונטקס סוטה ודבילי בלי שהם יודעים על זה בכלל. חבל שהביקורות מהללות כי זה רק נותן עוד פתח לניצול ודריסה של אנשים, בעיני זה פשוט לא מצחיק האנשים בסרט כביכול חושבים שהם באו לראיון אצל כתב טלוויזיה קזחסטני במימון הממשלה ולמעשה עד שראו עצמם על מסך הקולנוע הם לא ידעו את ההשפלה שמחכה להם מעבר לפינה. לי זה היה עצוב לראות את הסרט, לא הייתי רוצה לראות את עצמי או את אמא שלי בסרט כזה בעל כורחנו באווירה פריקית וסוטה עם בדיחות מפגרות על גילוי עריות.
 

lironmarko

New member
נו באמת ....

עוד שניה תגידי שהוא באמת פמיניסטי ....מה לא ידעת שלנשים יש מח יותר קטן משל גברים ? ווווורי ניייייסססססס :)
 
נו באמת... מה אני לא יודעת להבדיל

בין בדיחה למציאות?!!?!?!? הבדיחות בסרט היו מצחיקות וזה היה בידור נטו, אבל אני לא מדברת על ה"אמיתיות" של הבדיחות, אם הייתי "נפגעת" מכל בדיחה שהייתי רואה, הייתי בן אדם מאד אומלל, מה זה השטויות האלה?!?! אבל כן אכפת לי מה הסרט מייצג, לא אכפת לי שהוא אנטישמי או לא, ישראלי או לא ושכל הסרט הוא מדבר עברית או what ever - אלה דברים שהם לצורך התסריט ואני לא מדברת על זה בכלל. כן אכפת לי האווירה / הקונטקסט של הסרט. ממש לא "נפגעתי" מהחוסר כבוד שלו כלפי הפמניסטיות או הקטע עם הג'וקים אצל היהודים שהיה די מצחיק. פשוט כל הרעיון עצמו של לקחת את המתיחה ולעבור את גבול הטעם הטוב. אני ממש לא שמרנית, אני אוהבת לצחוק, משתדלת לזרום, אבל וואלה הסרט הזה הציק לי, לא כי כאב לי על הפוצית שהוא הביא לה שקית עם קקי, אלא עצבן אותי הסיטואציה! אם זה היה קורה לי לא הייתי זורמת עם זה, לא הייתי לוקחת את זה בקלות, הייתי מרגישה מנוצלת ומושפלת, מה לעשות! אפשר לכבד דעה... ולא סתם כל העולם ואשתו תובע אותו עכשיו ובצדק, כמו כל דבר חדש גם לז'אנר הזה צריך לתת שם ולהגדיר גבולות ועד שזה יקרה הדיון הזה יעלה שוב ושוב אז כדאי שתהיי פתוחה גם לביקורת הזו... ואגב אני לא חושבת שהוא הציג את האמריקאים כאומה מטומטמת (שזה כביכול היה אמור להיות הקטע השנון בסרט), אני חושבת שהוא הציג אנשים מסכנים ופשוטים כמטומטמים מתוך חוסר רגישות והלגיטימציה שאנשים שלא מסוגלים להסתכל טיפה מעבר אלא רק ברמה הכי שטחית שאפשר- נותנים לו, זה הכל! אז אולי אמות המוסר שלי ושלך שונות, אולי אותך מטריד שלום עולמי ואותי מטרידים החדירה לפרטיות והכבוד ההדדי, אבל עלתה פה שאלה מה חשבנו על הסרט, רוב מי שהגיב אמר בקצרה שהסרט סבבה / מצחיק / קורע / גאוני, באתי ונתתי זווית הסתכלות אחרת שתרצי או לא - היא לגיטמית וממש אי אפשר להתעלם ממנה!
 

lironmarko

New member
אולי אולי ואולי ....

בקיצור את לא אהבת תסרט :) למה לקלקל לאחרים .... תגידי שלא מצא חן בעינייך בלי לחרוץ את גורלו ...
 
למעלה