מישהו שמע על הסדרה יומני הערפד? הבנתי שהיא מג

לוסטיה

New member
מישהו שמע על הסדרה יומני הערפד? הבנתי שהיא מג

מישהו שמע על הסדרה יומני הערפד? הבנתי שהיא מגיעה להוט בסוף החודש... אני ממש אוהבת את הז'אנר הזה, הלוואי ויביאו עוד 10 תוכניות על ערפדים!
 
../images/Emo192.gif האמתי ש..

כרגע בארה"ב יש שלושה סדרות על ערפדים: true blood (דם אמיתי) V vapire daries (יומני הערפד) * אם אני טועה תגידו לי שתי סדרות מתוך 3 כבר משודרות בהוט/יס
אני חושבת ש"יומני הערפד" זה כמעט כמו "חצויה" רק העלילה היא קצת שונה.
 
../images/Emo153.gif נכון אתה צודק. V זו סדרה על חייזרים

עכשיו בדקתי בויקיפדיה לגבי הסדרה זו. פשוט חשבתי שהאות V היא בשביל המילה ערפד (vampire).
 

ketrina

New member
קשה לומר שהיא כמו חצויה

כלומר, רוב הסדרות מעמידות דמות עיקרית במרכז (למשל:בת) והיא מתלבטת בין שני דמויות אחרות (למשל:שני בנים), וכל דמות מסמלת עולם אחר, או דרך חיים אחרת וכל הסדרה הדמות הראשית מתלבטת ומתלבטת ומתלבטת... בחצויה יש את האלמנט של הנביאה, ושהנבואה היא כח עליון שקובע הכל-כלומר כולנו נתונים לגורל ללא יכולת שינוי וזה מאוד משמעותי בעלילה. ויוצר סיטואציות ומצבים והסתכלות שונה לגמרי מיוני הערפד. והנה עוד תמונה :
 

ketrina

New member
יומני הרפד זו סדרה מדהימה על ערפדים

לא שדים וכאלה, לדעתי זו סדרה מדהימה, אל תנסו להשוות בינה לבין חצויה כי חבל ,לכל סדרה יש את היופי שלה. יומני אערפד מיועדת לקהל בוגר יותר והיא גם יותר בוגרת ויותר עמוקה. הדילמות שם מתוסבכות יותר ועמוקות ,יש כמה פרקים שבנויים כסרט אימה,מבחינת סקס וכאלה-אין והיא נקייה פחות או יותר,רואים בה ערפדים. בחצויה הערפדים די עדינים ושותים בבר וחמודים ומתנשקים ואנושיים. ביומני הערפד-הערפד הוא ערפד. אני ראיתי כבר את כל העונה הראשונה באינטרנט ואני חייבת לומר שמאוד נהינתי מהסדרה, ובפורום ערפדים התנהל דיון עליה.
 

לוסטיה

New member
תודה

מעולה - תודה, עכשיו אין לי סבלנות לחכות שיתחילו לשדר אותה.
 
../images/Emo60.gifראיתי רק כמה פרקים..

ולא מזמן הורדתי שוב
טוב לדעת שזה מגיע להוט.. :) דווקא נראית לי אחלה של סדרה..
 
למעלה