מישהי גם סבלה..?

gezers

New member
מישהי גם סבלה..?

מבחילות אימים וכאבי בטן בגלל הקרינון? אני עוד נותנת צ'אנס שזה סתם וירוס ולא קשור בכלל לעניין כי גם לגוזלית היה איזה קטע בטן מוזר באמצע הלילה: הגיע למיטה שלי ואמרה שכואבת לה הבטן, אבל נכנסה ונרדמה מיד, אחרי כשעתיים התעוררה שוב ואמרה לי שהיא רוצה להקיא, הבאתי לה את הקערה היעודית והיא אכן.. אח"כ שתתה שלוק מים וחזרה לישון כאילו כלום. בבוקר היא קמה שמחה עליזה ותקינה לחלוטין ורצה בשמחה ליום התורנות שלה בגן - אגב גם אצלכן בגן מעבידים את הילדים בפרך בתורות ??
. בכל אופן היא קמה בסבבה, אני לעומת זאת סמרטוט סובל... ואגב פעם קודמת עם האוטרוגסטן לא היתה לי שום בעיה..
 
לא יודעת להגיד לך

כי לא סבלתי מכלום בהריון אבל בעיקר כי אין לי שום ניסיון "בתוספות". מקווה שתרגישי טוב יותר במהלך היום, כמו הגוזלית
 
בעקבות השבוע המסוייט שעבר עלינו

לאחרונה, ערכתי בדיקות שונות ושלל הרופאים אמרו לי שבגלל שהשנה רוב האנשים לא התחסנו נגד שפעת, בניגוד לשנים קודמות, ישנן הרבה יותר מחלות ווירוסים מהרגיל. אם זה נכון או לא? אין לי מושג. בכ"א, מאחלת לך שזה לא יותר מזה...
 

nina L

New member
ממש לא. ולא שמעתי על תופעה כזאת

קראת בפרוספקט המצורף על תופעות לואי? מקווה שהוקל לך. ואם לא, שווה להוועץ במחלקה. תרגישי טוב!
 

Tin Tinn

New member
לא מכירה את הקרינון

את האוטרוגסטן לקחתי חודש וחצי ולא היו תופעות לוואי בכלל (למעט אולי זו שמחרבת את הבית כרגע
) מקווה שזה היה וירוסון קטן ועבר, ואת מרגישה טוב
 

gezers

New member
טין טין.. את התופעה הזאת..

אני קונה בליינד!!! אבל זהו שזה אכן בכלל לא קשור לקרינון.. סתם הצטרפות מקרים מצערת עם איזה וירוס בן-עוולה פוחז, שאמנם מיגרתי כעבור 24 שעות, אבל 24 שעות מזעזעות במיוחד בהן קיללתי את אלוהי כל הוירוסים באשר הם.. האמת שהגעתי די לשפל המדרגה כשאחה"צ הגוזלית בקשה ללכת ל"כולבו" (מכולת) לקנות ממתק כמנהגנו, ופשוט הרגשתי שאני לא מסוגלת לקום.. ופצחתי בבכי רכיכתי בעליל (כן, כן.. מתחת לאף.. שהיא לא תרגיש.. עלק.. זוכרות ססמוגרף..?) אבל בסוף גררתי את עצמי איכשהו, ולשמחתי בדרך חזרה היא פגשה חברה טובה שאפילו האמא החרדתית שלה סומכת על ביתה, ואפסנה את עצמה שם לאיזה שלוש שעות.. מה שבהחלט עזר לי להתחיל להתאושש. והיום כאמור אני על הרגליים.. עם קרינון ותקווה בלב. יודעות מה? אולי יצא טוב, אחרת בטח לא הייתי שוכבת יום וחצי אחרי ההחזרה כמו שהם מבקשים..
 

אנה מ

New member
טוב שאת מרגישה מאוששת

יש עכשיו וירוס לא סימפטי, שממש כל מי שדיברתי עמו לקה בו. נמשך רק 24 שעות, אבל 24 שעות שמשתקות לגמרי. התכווצויות קיבה כואבות מאוד, ואח":כ שילשולים. לשתות ולנוח כמה שאפשר.
 

catנוע

New member
אויש, רק עכשיו אני רואה שזה היה

וירוס. אני שמחה שניצחת אותו מהר, ומקווה שאת כבר מרגישה יותר טוב
 

gezers

New member
אז זהו שרק חשבתי שניצחתי..

היום המניאק חזר ביתר שאת.. טפו עליו! אמנם לא סמרטוט כמו בחמישי אבל עכשיו הפך אותי לעבד של השירותים.. פשוט טירוף שלא יאמן.. מ14:00 בצהריים כל 7-10 דק ביקור ב-00 .. וכדי שיהיה יותר שמח אז גם הגוזלית כבר בעסק.. לשמחתי בלי כאבי הבטן שלי יש, ובתדירות נמוכה יותר.. מי המציא בכלל את המפלצות הזעירות האלה ולאיזה צורך לכל הרוחות..? אהה ושאלה חשובה: יש מצב שזה "מעיף" את הקרינון? להלחץ ולעבור לזריקות אולי? בכל אופן ניסיתי עכשיו תרופת סבתא שמישהו המליץ לי (לא רוצה להתעסק עם הכימיים למינהם) שזה להמיס כף קקאו (לא שוקולית כמובן..) במעט מעט מים ולשתות כמו תרופה.. אדווח בהקדם על התוצאות..
 
אוי, מסכנות, כמה מבאס ../images/Emo4.gif

לא יודעת לענות לך לגבי הקרינון, נראה לי שהסיכוי לקבל על זה תשובה גדול יותר בפורום פוריות, אבל... מחזיקה לכן
שייעלם כלעומת שבא במהירות
.
 

גשם111

New member
יש לי נסיון טוב עם מחלות בשבועיים

האלו. עם הקטנה הייתי חולה, לא קיבה אבל שיעולים איומים שמרעידים את כל הרחם והצנרת. הייתי בטוחה שלא תשרוד את זה... הקרינון זה מקדימה לא מאחורה לא? לא יודעת לענות לך, רק שתתייעצי טוב טוב לפני שאת עוברת לזריקות, הן איומות!!! אני עם הראשונה סבלתי גירודים איומים שבעקבותיהם עברתי לזריקות ואחרי שבוע חזרתי לגירודים בשמחה... (ועוד חודשיים עד שנעלמו כל הגבשושיות הכואבות בטוסיק...) והעיקר שיהיה בהצלחה. ותרגישו טוב
 
למעלה