מישהי מבינה במידות (בגדים) של ילדים בארה"ב?

kokula12

New member
מישהי מבינה במידות (בגדים) של ילדים בארה"ב?

אחי מגיע בחודש הבא לארץ מארה"ב ואנחנו חושבים להזמין למתוקי מעיל/פליס טוב באמאזון. המתוקי בן שנתיים ו-3 חודשים אבל קטנצ'יק. מידה 2T אמורה להתאים לו? לקחת גדול/קטן יותר? מכיוון שמדובר במעיל כלשהו, לא אכפת לי שזה יהיה מעט גדול, אבל לא רוצה שזה יהיה ממש ענק עד כדי לא נוח. באופן כללי, מעדיפה קצת גדול מדי ולא קצת קטן מדי (במחשבה שאולי קצת גדול מדי יוכל להיות בשימוש גם בעונה הבאה). תודה רבה!
 

adip78

New member
פעם מצאתי אתר שעושה המרת מידות לפי גובה ומשקל

אני לא זוכרת כרגע איזה אתר זה היה, אולי old navy או קרטרס
 

kokula12

New member
תודה. בעיקרון יש שם טבלה...

(כלומר באמאזון) העניין הוא שלפי הטבלה המתוקי נמצא בגבול התחתון של הגובה של המידה הזו, אבל בערך 2 ק"ג מתחת לגבול התחתון של המשקל... לא ברור לי. הוא לא רזה בטירוף, פשוט קטן פרופורציונית. לא יודעת מה אני אמורה להסיק מזה...
 

נושי 14

New member
לפי הניסיון שלי המידות אה"ה הן מידות מתאימות

גיל.2 אמור להתאים לו (מקסימום מעט גדול אבל לא ברמה שלא נוח). לא הייתי מזמינה פחות מ-2 כי לדעתי זה יהיה קטן או גבולי.
 

kokula12

New member
מצוין.

עכשיו רק נותר לבחור מעיל מבין שלל האופציות....
תודה על העזרה.
 
זה הימור פרוע

שנה שעברה קניתי לנסיכונת 18-24 וזה עדיין ענק עליה. תבדקי מה הטווח של 24 לעומת 2T, יש הבדל קטן. ממליצה גם לבדוק את הreviews ולפעמים יש התיחסות ספציפית להתאמה למידה. קחי בחשבון שאם הוא מגיע עוד חודש, זה יספיק לממש מעט זמן, יחד עם זאת נשמע שמידה 3 יהיה ענק. חכי כמה שאפשר עם ההזמנה, אולי יהיו סיילים שווים (לדעתי כבר יש קצת).
 

kokula12

New member
ואללה?

אנחנו שנה שעברה הזמנו למתוקי מעיל 18-24 והוא טוב עכשיו אבל כבר בדיוק עליו, לא נראה לי שיספיק לעוד עונה (אפילו לא בטוח שעד סוף העונה הזו). המידה הכי קטנה במה שהוא לא של תינוקות היא 2T. מתחת לזה אני צריכה לחפש אצל התינוקות, אולי אנסה יותר מאוחר. מצאתי פשוט שני דברים שממש מוצאים חן בעיניי (אז מבאס אותי עכשיו לשנות את החיפוש. נו, סתם עצלנות) למה יספיק למעט זמן? אצלנו לובשים מעילים לפחות עד סוף פברואר. ומאמינה שזה יספיק לו לעוד עונה לפחות. מה גם שאנחנו כנראה נוסעים לאחי בפברואר, איפה שאמנם לא קר בטירוף, אבל יש רוחות... צריכים להתארגן מראש עם אבנים בכיסים
אקרא את ה-reviews. רעיון טוב. המחירים דווקא טובים, המעילים שמצאתי עולים 26 ו-28 דולר, שזה ממש ממש בסדר. כתוב שזה אחרי הנחה של 40$ מהמחיר הרגיל שלהם, לא יודעת אם להאמין לגמרי, אבל זה נשמע לי מחיר טוב. מפחדת לחכות הרבה. קודם כל, בגלל שכבר יש כל מיני דברים שרציתי שאין במלאי במידה הרלבנטית (ובצבע נורמלי. נגיד - לא אפור/שחור לגמרי), וגם בגלל זמני המשלוח וכו'.
 

shiron number 1

New member
זה משתנה

בעקרון זה אמור להיות לפי הגיל. כלומר 2 אמור להתאים לבן שנתיים. אבל יש חברות שהגיזרות שלהן קטנות (למשל ג'ימבורי) וכאלה שהגיזרות גדולות.
 
ג׳ימבורי קטנות?

ההורים שלי הביאו כמה פריטים מידה 2 והיא לבשה את כולם בגיל 3 והיא לא קטנה. מניסיוני זה ממש משתנה מפריט לפריט. אני מזמינה המון מקרטרס/ אושקוש ופריט מעדה 4 יכול להיות טוב ויכול להיות ענק. קוקולה, ממליצה לקנות באולדנייבי או גאפ, יש להם frost free שהוא ממש חם ומתאים לקור רצי י ועכשיו עולים באזור 30$.
 

ExNewYorker

New member
יש 2Y ויש 24 Months וה 2Y תמיד יותר גדול

בגדול, 2Y יכול להתאים לילד בן שנתיים עד שלוש בגודל "ממוצע". מתוקי שלי בן שנתיים וחודשיים והוא לרוב 2Y. לצערי קניתי לו לא מזמן חליפות של CARTERS שהן 2Y והן נורא בדיוק (שמעתי למוכרת וזו היתה טעות... כבר כובסו ונלבשו). המעילים שלו עכשיו הם 2Y והם יושבים בסדר. יחד עם זאת, אם הייתי מביאה עכשיו בגדים מארה"ב סביר שהייתי מביאה לו 3Y כי הוא לא ממש קטנצ'יק. אם שלך קטנצי'ק (שלי שוקל 14.3 ק"ג *חמסה*) הייתי קונה לו 2Y
 

kokula12

New member
בחישוב מהיר

המתוקי שוקל כ-3.5 ק"ג פחות משלך... כאמור, קטנצ'יק (לא מפתיע לאור ההורים הקומפקטיים שלו) לצורך העניין, מכנסיים של פוקס במידה 2Y שמדדתי לו עכשיו הם טיפה ארוכים עליו (ברמה שלדעתי כמה כביסות יסדרו את זה), אבל די רחבים (קושרת אותם עם השרוך ומקווה לטוב). מידה 18-24 לא אקנה לו כי זה כבר בדיוק בדיוק. את מכירה את החברה? יש לך מושג אם המידות שלהן גדולות או קטנות באופן יחסי?
 

פתאומית

New member
אצלנו

בגיל שנתיים פלוס הילדים שלי לבשו 2T למכנסיים ו 3T לעליונים, אז על עיוור הייתי קונה 3T כי 2T יכול להיות קטן.
 

מיקסי10

New member
יהיו מידה 2 ומידה 2 t

ה t הם מידה קטנה יותר בדרך כלל. אבל גם בזה אין חוקים.יש חברות שהמידות שלהן קצת יותר גדולות ויש שפחות.ניסוי ותהייה
 
למעלה